2006
|
|
Ez da ez dizudala eskertzen, ez da puruak txarrak direla, baina... baina... –ziztrin eta nazkagarri sentitu zen, opari bat jaso eta oraindik kontuak eskatzeko kopeta erakusten zuelako adiskidearen aurrean, baina beren arteko adiskidetasunak froga horri eutsiko ziolakoan–
|
baina
nola lortu zenituen Cohibas horiek?
|
2008
|
|
Ikastea bai, baina metodoaren bidez ikastea. Ikasi beharreko irakasgaiaren edukiak ulertzea eta barneratzea funtsezkoa da ikasten emandako denbora ikasketa bihurtzeko,
|
baina
nola lortzen da. Galdera hori bera egin izan dute pedagogo eta ikaskuntzan aditu diren askok, eta hainbat estrategia, metodo edo teknika garatzera eraman dituzte, ikasteko metodologia desberdinak dakartzatenak, behar bezala aplikatuta ikasleen lana erraztu dezaketenak.
|
2009
|
|
dibortzioaren kontra zegoen printzipioz, umetatik etxean ez zuen besterik entzun: balio eskalako lehen balioa familia da, familia eta familia; protagonista anatematizatzeko prest egon zitekeen, hortaz,
|
baina
nola lortzen zuen liburu egileak, bere arte ederraren ahalaz, Ana Kanerinaren baitan sartzea. Txaro Goirik esan zionez, bazirudien Tolstoik beste emakume eredu bat eraiki nahi izan zuela, askoz ere kontserbadoreagoa, harik eta nobelako emakume protagonistak bere iritzia ezarri zion arte?, hezur haragizko errealitaterik mingarriena atzemateraino, non gauzak guztiz beste era batean ikusten baitzire... defendatzeko aukera txikienik eman gabe. Adak Anaren abokatu defendatzailetzat behar zuen bere burua une hartan?, akusatu egin zuen, eta akusatu ez ezik, erre ere bai?
|
|
bera bezalako emakume bat, egoera latz bati aurre egin behar izan ziona, harik eta, gizartearen arauei eta debeku moralen muga estuei aurre egin ezinik, nahi ez zuèn erabakia hartu zuen arte, bere buruaz beste egiten zuela, trenbidera botata; bera –Ada– dibortzioaren kontra zegoen printzipioz, umetatik etxean ez zuen besterik entzun: balio eskalako lehen balioa familia da, familia eta familia; protagonista anatematizatzeko prest egon zitekeen, hortaz,
|
baina
nola lortzen zuen liburu egileak, bere arte ederraren ahalaz, Ana Kanerinaren baitan sartzea –Txaro Goirik esan zionez, bazirudien Tolstoik beste emakume eredu bat eraiki nahi izan zuela, askoz ere kontserbadoreagoa, harik eta nobelako emakume protagonistak bere iritzia ezarri zion arte–, hezur haragizko errealitaterik mingarriena atzemateraino, non gauzak guztiz beste era batean ikuste... " Seme jatorra duzu, don Nazario!
|
2010
|
|
Denok ikusi nahi dugu nola handitzen den itxaropen hori eta nola hobetzen den bizi kalitatea,
|
baina
nola lor daiteke hori, ikerketa babestu gabe?
|
2014
|
|
Alkohola neurtzen ari nintzen, hitzak gehiago oraindik?: poztu naik hire deiak,
|
baina
nola lortu duk nire telefono zenbakia. Nork eman dik?
|
2015
|
|
Goñik gainerakoentzat gordetzen zuen lilura berarekin azalpenak eman zizkion, baina Borboiak, temati, galdetzen jarraitzen zuen: " Bai, bai,
|
baina
nola lortu duzue?".
|
2016
|
|
Zuzentarauak estatu kide batentzat, batzuentzat edo guztientzat izan daitezke. Horien bidez, estatu kideei emaitza bat lortu beharra ezartzen zaie,
|
baina
nola lortu behar duten esan gabe. Estatu bakoitzak askatasun osoz aukeratuko du helburu horiek nola lortu.
|
2018
|
|
Lau hitzengatik? Lau hitz horiei ihesi eman duzu bizitza osoa,
|
baina
nola lortuko zenuen ba zoriontasuna lau hitz horiek zure hiztegitik ezabatzen bazenituen. Ez al da absurdoa?
|
2020
|
|
hirutan bidali zituen obrak, baina arrakastarik gabe. Madrileko Exposición Nacionalerako ere bidali omen zuen lanen bat,
|
baina
nola lortuko zuen ezer, bere adiskide miretsiak berak ere bigarren saria besterik irabazi ez bazuen!
|
2022
|
|
Aguakatearen gantz azidoek baranoen eta pertsonen fruta tropikal gogokoena bihurtu zuten, elikadura osasungarriago baten bila. Guakamolea elikagaien industriarako ardatz bihurtu zen,
|
baina
nola lortzen da egun asko ontziratzea eta kolore berdeari eustea. Aguakatea belzten duen entzima partzialki desaktibatuz (polifenol oxidasa edo PPO).
|