Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2006
‎Ikerketak, gainera, ziurtatzen du ikastetxeetan teknologia berriak erabiltzeak ez duela inolako zerikusirik ordenagailuen informatizazio mailarekin eta etxeko erabilerarekin. Alemania da, adibidez, eskoletan ordenagailuen erabileran tasarik txikiena duen herrialdea(% 23), baina ikasleen% 82k maiz erabiltzen ditu etxeetan. Liechtenstein, AEB, Australia, Hego Korea, Hungaria, Zeelanda Berria, Erresuma Batua, Hong Kong, Austria edo Kanada dira ikasle bakoitzeko ordenagailu gehien dituzten herrialdeak.
2008
‎Ikasleak gutxienez lau puntu lortu behar ditu azken kalifikazio horretan, eta sarbide proba gainditutzat joko da Batxilergoko batez besteko notaren %60aren eta fase orokorreko kalifikazioaren %40aren batez besteko ponderatuaren ondorioz bost puntu edo gehiago lortzen baditu. Fase hau gainditzeak mugagabeko balioa du, baina ikasleak hurrengo deialdietan aurkez daitezke emaitzak hobetzeko. Lortutako kalifikazioa kontuan hartuko da, betiere aurrekoa baino handiagoa bada.
2009
‎Material honek ikaslearen apunteak osatzeko edo klasera joatea ezinezkoa izan zaionean osatzeko balio du. “Oro har, ikasgaiak ikasteko laguntza ona izan daiteke, baina ikasleei ez lieke inoiz aholkatuko beren apunteak hartzeari uztea eta, are gutxiago, eskolara joateari uztea”. Apunteak hartzea ikasketa aurreko jarduera bat da, irakasgaiaren ikaskuntza eta ulermena errazten duena; beraz, Rodríguez Fortuñok emandako kontsigna hori hartu lukete kontuan urtero Interneten dauden baliabideak erabiltzen dituzten unibertsitateko milaka ikasleek.
2010
‎Proiektu bakoitzean, elkarrekin komunikatzen diren eta ideiak trukatzen dituzten mundu osoko eskolek parte har dezakete. Plataforma horrek Facebooken antzeko komunitate global gisa funtzionatzen du, baina ikasle eta irakasleentzat bakarrik dago diseinatuta. Hainbat bidetatik (bideokonferentzia, posta elektronikoa edo txata) partaideen arteko harreman zuzena ahalbidetzen du, eta ikasleek beren orrietan nabigatzen duten bitartean segurtasuna bermatzeko behar diren neurri guztiak ditu.
‎gailu mugikorrak. WePapers estilo bereko beste zerbitzu bat da, baina ikasleen mundura bideratuta dago. 2008an sortu zen, mundu osoan eskolako eta unibertsitateko apunteak, baina bi urte hauetan hazi egin da funtzioetan, batez ere alderdi sozialean, edukiak Twitter eta Facebook en sustatu daitezke.
2011
‎Imagen: Dan MacDonald Irakasle baten zeregin nagusia ezagutzak irakastea eta irakastea da, baina ikasleekin duen esku hartzea ez da irakasle horretara mugatu behar. Bere hezkuntza prozesuan ikaskuntzan eta laguntza pertsonalean orientatzea ere irakaskuntza jardueraren funtsezko zeregina da.
‎Kultura trukeak Atzerriko ikasketa bidaiek baino esperientzia eskuragarriagoa da trukea hizkuntza bat ikasteko. Hilabete bat beste herrialde batean 3.000 euro inguru balio dezake, baina ikasle baten etxean ostatu hartzea denbora horretan, eta, ondoren, etxea eskaintzea, bikotekidea bere etxean bizi dadin, askoz merkeagoa izan dadin. Gainera, gazteek tokiko benetako kultura ezagutzen dute, ikaslearen lagunekin ateratzen dira eta harekin partekatzen dute eguneroko bizitza.
‎Prestakuntza presentziala Hasierako Ikasketen Ziurtagiria lortzeko bide formala Espainiako Helduen Hezkuntzako (HHI) 1.500 ikastetxetako batean dagokion prestakuntza gainditzea da. Ikasketak bi ikasturte akademikotan antolatzen dira, baina ikasleen beharren eta ezaugarrien arabera zabal daitezke, betiere justifikatuta badaude. Ikasketa horiek egiteko, beharrezkoa da ikaskuntzen hasierako balorazioa egitea.
2012
‎Horregatik, Hezkuntza Teknologien eta Irakasleen Prestakuntzaren Institutu Nazionalak (INTEF) tresna horiek diseinatu ditu Lanbide Heziketako hainbat familiarentzat. Edukiak ikasgelan garatutakoak bezalakoak dira, baina ikasleek lan esparruan izango dituzten egoerak. Bederatzi espezialitatek dute dagokien simulagailua.
2013
‎Taulek erosotasuna ematen diote ikasgelako lanari, eta ikasleek diote motibatuago daudela. Horretarako, hasierako inbertsioa egin behar da, baina ikasleek hainbat ikasturtetan erabil ditzakete. Beste batzuetan, ikastetxeek berek erosten dituzte tabletak beren ikasleentzat eskolan erabiltzen eta partekatzen dituzte. 2013ko E duca VII. Biltzarra uztailaren hasieran egin zen Salamancan, eta, hain zuzen ere, «Tabletak eta Smartphoneak ikasgelan» erabiltzea izan du ardatz.
‎Hala ere, titulazio bakoitzeko, ebakitze nota bat dago, eta urte batetik bestera aldatzen da, eskainitako plazen eta eskatutakoen arabera kalkulatzean. Unibertsitate batzuek dagoeneko argitaratu dituzte aurtengo ebakidura notak, baina ikasleek aurreko ikasturteko oharrak kontsulta ditzakete eskakizunak kalibratzeko.
2014
‎Hezkuntza Ebaluaziorako Institutu Nazionalak (INE) uste du «Haur Hezkuntza funtsezko elementua dela eskola goiz uzteari aurre egiteko eta eskola porrota murrizteko». Hori dela eta, azpimarratu behar da gure herrialdean «4 eta 5 urteko haurren% 99,4 hezkuntza sisteman sartuta daudela», Europako Batasunak gomendatutakoa baino ehuneko bat handiagoa, eta «ere lehen postuetan dago» kalitatearekin alderatuta, baina ikaslea/ irakaslea ratioa Europako batez bestekoa baino txikiagoa da. Irakasleei dagokienez, irakasle ikasketetara sartzeko batez besteko nota igotzea eta araututako praktikak gehitzea proposatzen da, lizentziadunak lanean hasten direnean lanbidea hobeto ezagutu dezaten.
2016
‎Bertan graduak azter daitezke, hala nola Komunikazioa, Diseinu Digitala, Zientzia Politikoak edo Gizarte Lana. Eskolak bideokonferentzia bidez egiten dira, baina ikasleak ezin badu joan, beste edozein unetan ikus ditzake. Sarearen bidez prestakuntza eskaintzen duten beste unibertsitate batzuk,% 100 edo bakarrik, Valentziako Nazioarteko Unibertsitatea, Madrilgo Urrutiko Unibertsitatea, Antonio de Nebrija Unibertsitatea edo Miguel de Cervantes Europako Unibertsitatea dira.
2020
‎Gel hidroalkoholikoa. Ez da eskatzen txikienek eramatea, baina ikasle zaharrenek gel desinfektatzailearen banakako poto bat sartu lukete motxilan eta mahaian eduki. Medidas de seguridad en el trabajo.
2021
‎Txosten berriena 2019an egin eta 2020an argitaratu zen, eta 276 ikastetxetako 16.665 ikasleren lagin batean oinarritzen da, erkidegoen eta udalerriaren tamainaren arabera banatuta. Zuzeneko neurketa bidez ikasleen datu antropometrikoak jasotzen dituen azterlan horren arabera, baina ikasleen eta haien eskolen familia, ingurumen eta bizimodu faktoreei buruzko informazioa ere jasotzen du, gure herrialdeko haurren% 40k gehiegizko pisua du. Irudia:
‎Haur Hezkuntzako 3 urteko 15 ikasleko bat. Hori da autonomia erkidego gehienen ratioa, hala nola Madrilena, baina Ikasleen Gurasoen Elkarteen Espainiako Konfederazioak (CEAPA) urteak daramatza hori murrizteko eskatzen. Zenbait autonomia erkidegok, gurasoen presioaren ondoren, profesional horien presentzia hobetu dute, hala nola Aragoik; izan ere, Bigarren Hezkuntzan monitore bat dago 27 haur bakoitzeko, bat Lehen Hezkuntzan 22 haur bakoitzeko eta beste bat 13 haur Hezkuntzan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia