Emaitzak: 6
2001 | ||
Hori dela eta, testuen lanketak oinarri oinarrizkoa izan beharduela uste dugu: eredu ugari jaso dituzte, | baina eredu horiek errazak etamodu egokian aurkeztutakoak izan dute. Testuetan, xede hizkuntzariburuz behar duten informazioa lortzeko bidea eskaini diegu; eta ekoiztekoorduan, testuinguru erosoa sortu, eskatuko zaien ahalegina ondo neurtu eta beharbezainbesteko laguntza eskaini diegu. | |
Laburbilduz, Bizkaiko leiho monolitikoak lan herrikoiak dira; | baina eredua ezda populazio xehearena, mendebaldetik datorren eredu kultu edo landu baten degenerazioa baizik. Harginak traketsak eta herri mailakoak izatearen ondorioz, leihoekare eredu herrikoiago bati jarraitzen diotela ematen du. | |
2002 | ||
Esperientzia horiez da eredu bat. Egindakoak asko dauka hobetzeko eta sakontzeko, | baina eredu batmoldatzeko bidean zenbait alderdi praktikan jartzeko balio izan du, eta aurrerabegira zenbait lan ildo argitu eta zehaztu dizkigu. | |
2005 | ||
Ertz egonkorretan lurrazal kontinentalaren blokeak banatzen dituzten faila normalen izaera eta geometriari buruzko eredu bi daude ere (8.6 irudia). Aspalditik, bloke horien kulunkamendua faila listrikoen mugimenduaren bitartez azaldu izan da (8.6.A., B. irudiak), | baina ereduak konponbide erraza ez duten arazo geometrikoak planteatzen ditu. Egun, lurrazalean faila listrikoen agerpena guztiz arbuiatzen ez bada ere, faila normal planoen ereduek era egokiagoan azaltzen dituzte azalean deskribatutako egiturak (8.6.C., D. irudiak). | |
2012 | ||
Euskal Herrian dagoen naziosentimenduen aniztasuna da abiapuntua. Aniztasuna kudeatzeko modu demokratikoenaeredu kontsoziazionala izan daiteke, | baina eredu hori, nazio eta kultura desberdinak moduorekatuan kudeatzeko aukera ematen duena, ezin da edozein ingurune politikotan aplikatu.Eredu horrek ingurune politiko egokia behar du, Espainiako eta Frantziako estatuek eskainiezin dutena. | |
2015 | ||
Bestetik, GeoGebrarekin eraikitako ereduak dinamikoak direnez, errez manipula daitezke. Horrela, ikasleek ikus dezakete Talesen teoremaren enuntziatua ez dela betetzen soilik zuzen paralelo eta ebakitzaileen disposizio jakin baterako, | baina eredua nahierara molda daitekeela eta emaitza beti lortuko dela. Nolabait, frogapen induktiboa erabiltzen da lehenik (kontraadibiderik ezin aurki daiteke), eta, ondoren, frogapen deduktibora pasa daiteke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 6 (0,04) |
Lehen forma
baina | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
baina eredu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
baina eredu hori | 1 (0,01) |
baina eredu horiek | 1 (0,01) |
baina eredu konponbide | 1 (0,01) |
baina eredu nahiera | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |