Emaitzak: 8
2011 | ||
Euskarak merkatu batean (enpresa izenen merkatuan) duen balioa neurtu nahi genuen. Jakina, balioa eta erabiltze tasa ezin dira guztiz berdindu, | baina asko hedatzen den produktuari onartu ohi diogu merkatu balioa. Berdin egin dugu guk kasu honetan. | |
2012 | ||
Askotan abiapuntutzat gertaera eta espazio errealak erabiltzen ditu, guk ikusiko dugun adibidean bezala, | baina askotan komikian erabiltzen den narratiba erabiliz, eta moduluen bidezko diseinua gauzatuz. Horrela, margolariak mekanismo batek zuzenduak egongo bailiran antolatzen ditu istorioak, eta eskura dituen engainu guztiak erabiltzen ditu ironizatzeko asmoarekin, egia faltsuen espazio horretan, munduaren eta bertan gertatzen diren egoeren aurrean ironizatzeko. | |
2015 | ||
Baina hori beranduago izango da, hasiera batean ziurtatu behar dugu informazio jarioa eta parte hartzea. Orduan konturatu gara, jendea falta zaigula eta kolaboratzaile horiek iritsi dira | baina asko eta asko zirikatu ditugulako». | |
2017 | ||
Antzeko zerbait gertatu da publizitatearekin ere. Bi lan dira esplizituki komunikazio garaikidearen dimentsio hau landu dutenak, «Euskarazko publizitatea prentsan» (Ogiza, 1993) eta «Publizitate Zuzenbidearen egungo egoera» (Iraculis Arregui & Leiñena Mendizabal, 2006), | baina askoz handiagoa da, noski, argitaratutako lanetan publizitatearen gaiari eskainitako arreta eta ardura. | |
MacNeil eta Anderson-en arabera (1999), aisialdi inklusiboaren aukerak gizaki guztientzako oinarrizko eskubide zibilatzat hartu lirateke; kontuan hartu gabe bakoitzaren gaitasunak, denek aukera dutelako aisialdi esperientzia bat bizitzeko. Aisialdi inklusibokorako aukerak eta zerbitzuak izatea ezinbestekoa da, | baina askotan ez dira bermatu eta egun ere sarri ez dira bermatzen. | |
2020 | ||
" Oso baliagarria da hau guztia, | baina askoz lehenago izan behar zuen" (I). | |
" Kezkak sortzen dizkiete metodologia berriek | baina asko ikasten dute eta asko gustatzen zaie; kuriositatea pizten die" (I). | |
2022 | ||
Gaur egun, ordea, iraganeko teoria, doktrina eta sistema pedagogikoen jatorri eta garapena aztertzeaz arduratzen da, edo, bestela esanda, hezkuntza fenomenoekin zerikusia duten alderdi teorikoak eta haien izaera normatiboa aztertzeaz. Hezkuntzaren Historiak, aldiz, fenomeno berberak aztertzen ditu, | baina askoz modu zabalagoan, eta alderdi praktikoetan arreta berezia jarriz. Nolanahi ere, sinplekeria bat litzateke pentsatzea batak teoriak eta besteak gertaerak aztertzen dituztela, ez baitago, zinez, biak bereizterik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 8 (0,05) |
Lehen forma
baina | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
baina asko | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
baina asko ez | 1 (0,01) |
baina asko handi | 1 (0,01) |
baina asko hedatu | 1 (0,01) |
baina asko ikasi | 1 (0,01) |
baina asko komiki | 1 (0,01) |
baina asko lehenago | 1 (0,01) |
baina asko modu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |