Emaitzak: 5
2003 | ||
“Denetik pasatzen den jende asko dago, ez dute inolako erantzukizunik, eta berandu iristen dira klaseetara izorratzeko”, dio Belén Martínek, Fuenlabradako (Madril) institutu publiko bateko Batxilergoko lehen mailako ikasleak. Ikasle askotan, | bai irakasleengan bai ikasleengan bertan, “errespetu faltaren” jarreratik haratago, motibaziorik eza da absentismoaren arrazoi nagusietako bat. “Mutil asko nekatu egiten dira eskolekin, aspertu egiten dira eta nahiago dute beren lagunekin egon eskolan baino”, esan du Rubén Blancok, DBHko bigarren mailako ikasleak Avilako ikastetxe publiko batean. | |
2008 | ||
Izan ere, gaur egun, 600.000 atzerritarrek baino gehiagok egiten dituzte unibertsitatez kanpoko ikasketak Espainian. Kultura anitzeko agertoki horrek eskatzen du, | bai irakasleak bai ikastetxeak, atzerriko ikasleei behar bezala erantzuteko prestatuta egotea, hezkuntzaren bidez haien gizarteratzea bultzatzeko gure herrialdean. CREADEk kulturarteko ikuspegitik esku hartze pedagogikoa errazten duten baliabideak eskaintzen ditu Irakaskuntzako profesionalei lan hori erraztea da Hezkuntzako Kultur Aniztasunari Arreta Emateko Baliabideen Zentroaren (CREADE) helburu nagusietako bat. | |
Espainiako unibertsitate askok ikastetxeko hezkuntza komunitateko kideentzako ikasketa laguntzen programa edo hitzarmena dute. Kolektibo horrek, | bai irakasleak bai administrazioko eta zerbitzuetako langileak barne, kasu batzuetan matrikula ordaintzetik erabat salbuetsi daiteke, edo prezioan kenkari garrantzitsuak egin. | |
2012 | ||
Txostenak konparatzen ditu herrialdeek erronka horri aurre egiteko moduak, eta, zehazki, Finlandiaren adibidea jartzen du etorkizuneko irakasleen prestakuntzari dagokionez, bere estatusa gainerako lanbideekiko maila gorenera igo baitu. Ikerketa, titulua lortzeko betekizun gisa, | bai irakasleentzat bai Bigarren Hezkuntzako irakasleentzat, ikasteko zailtasunak dituzten ikasleen diagnostikoan entrenamendu egokia egitea eta prestakuntza gaitasun desberdinak dituzten ikasleen beharretara egokitzea dira Finlandiako etorkizuneko irakasleen prestakuntzaren ezaugarrietako batzuk. Gainera, irakaskuntza praktika berritzaileak garatzen diren unibertsitatearekin lotutako eskoletako prestakuntza ere funtsezkoa da irakasleen prestakuntzan. | |
Simulagailuek aukera ematen dute ikasleek enplegu batean aurre egin beharreko egoera errealak lantzeko. Baliabide erabilgarriak dira, | bai irakasleentzat bai ikasleentzat; izan ere, biek proba ditzakete beren ezagutzak eta egoera jakin batzuen aurrean erantzuteko gaitasuna. Era berean, teknologia berriak eta haien aukerak ezagutzen laguntzen dute, bai ikasgelan bai beste eremu batzuetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 5 (0,03) |
Lehen forma
bai | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bai irakasle | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bai irakasle bai | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |