Emaitzak: 5
2004 | ||
Ebatzita uzten ditu | bai irakaskuntza kontratuak bai ikasleek sinatutako finantzaketa kontratuak. | |
Sistema horrek, epaiaren arabera, “onura handiak” ekartzen zizkien bai akademiari bai erakundeei. Gertaerak ikusita, epaiak ebatzitzat jotzen ditu | bai irakaskuntza kontratuak bai finantziazio kontratuak. Gainera, bidegabe kobratutako kuotak interesekin itzultzera eta zordunen fitxategietan sartutako ikasleen datu guztiak baliogabetzera kondenatzen ditu finantza entitateak. | |
2009 | ||
Programa honen helburu nagusia da Europar Batasuneko herrialdeen artean atzerriko hizkuntzen ikaskuntza eta beste hizkuntza batzuetako irakaskuntza sustatzeko ekintzen multzoa indartzea, irakaskuntza esperientziak trukatzeko aukera bat, ikasgela eta bertan gauzatzen diren metodo pedagogikoak behatuz, hala nola ebaluazio programak, edo aplikatzen diren aniztasunari laguntzeko eta arreta emateko neurriak. Nola funtzionatzen duen Aldi berean, irakaslearen jatorrizko zentroak helburuko zentroko homologoa jasotzen du Programan parte hartzeko hautatutako 100 irakasleek aukeratutako herrialdeko ikastetxe batean egingo dute egonaldia, eta helburuko eskolak antolatzen dituen jarduera guztietan parte hartuko dute, | bai irakaskuntzakoak, bai kulturalak eta osagarriak. Aldi berean, aldi berean, irakaslearen jatorrizko ikastetxeak destinoko ikastetxeko homologoa jasotzen du, eta hark ere parte hartuko du eskola jardueran. | |
2011 | ||
Ikasleei sen ona pentsatzeko eta aplikatzeko desafioak egiteko diseinatuta daude metodoak. Metodologia horien beste muturrean daude gaur egun irakasgaia irakasteko formula alternatibo gisa erabiltzen diren matematika irakasteko programa eta sistema batzuk, bai ikastetxeetan | bai irakaskuntza partikularrean. Metodo pedagogiko horiek ikasleei matematikan pentsatzen hasteko eta beren aritmetika eta kalkulu trebetasunak zentzuaren bidez garatzeko diseinatuta daude. | |
2016 | ||
Sareak bizitza aldatu du alderdi askotan, eta horietako bat prestakuntza izan da. Munduko edozein txokotatik online edukira sartzeko aukerak, edozein unetan, ikasteko aukerak ugaritu egiten ditu, | bai irakaskuntza erakunde batetik hurbil ez, bai lan ordutegiak egokitu ezin izateagatik. Online formazioarekin, Interneteko konexioa duen edozein pertsonak eskura dezake interesatzen zaizun ezagutza, ondoen datorkion unean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 5 (0,03) |
Lehen forma
bai | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bai irakaskuntza | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bai irakaskuntza kontratu | 2 (0,01) |
bai irakaskuntza erakunde | 1 (0,01) |
bai irakaskuntza partikular | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |