Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 20

2006
‎Gainera, Munduko Medikuek egiaztatu dute prostituzioak, immigrazioarekin batera, gizarte bazterketa oso larriak eragiten dituela. “Prostituzioak, immigrazioarekin batera, gizarte bazterketa oso larriak eragiten ditu” Bestalde, prostituzioak sexu transmisiozko gaixotasunak izateko arrisku handia du, preserbatiboa ez ezagutzearen eta/ edo gaizki erabiltzearen ondorioz, bai bezeroen presioagatik, bai hezkuntza eta kultura faktoreengatik.
2007
‎IIP bat erabiltzeko orduan kontuan hartu beharreko lehenengo gauza da teknologia hori erabiltzeak metodo didaktikoan eragiten dituen aldaketak. Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko Didaktika eta Multimedia Ikerketa Taldea (DIM), Peré Marques doktoreak zuzendua, izan da IIPk gure herrialdean dituen erabilerei buruzko zenbait ikerketaren aitzindaria, bai hezkuntza erakundeek bai arbel fabrikatzaileek babestuta. Ikerketa talde honen ondorio nagusietako bat da irakasle eta ikertzaileen erabilerak “irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak pixkanaka berritzea eragiten duela, irakasle guztiengana zabalduz doazela eta irakaskuntza metodologiak eta irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak nabarmen berritzea eragiten duela”.
2008
‎Laguntza hauek eska ditzakete hiru urte bete dituzten haurrek, bai ikastetxe espezifikoetan daudenek, bai hezkuntza bereziko gelaren bat duten ikastetxe arruntetan ikasten dutenek, eta bai, hezkuntza administrazioaren baimenarekin, premia bereziak dituzten ikasleekin lan egiten duten ikastetxe arruntetan ari direnek ere.
‎Horrela, dohainik, edo kasu askotan bestelako jarduerak baino merkeago, gurasoek lanaldiarekin jarrai dezakete seme alabak ikastetxeetan behar bezala zaintzen dituzten bitartean. Jarduerak ludikoak dira, ez eskolakoak, baina bai hezkuntzakoak. Logikoki, programa horietan haurrek egiten dituzten jarduerak ludikoak dira, ez dira eskolakoak, baina bai hezkuntzakoak, eta sormen tailerrak, jokoak, kirol programazioak eta museoetara, antzokietara edo ingurune naturaletara egindako irteerak barne hartzen dituzte.
‎Jarduerak ludikoak dira, ez eskolakoak, baina bai hezkuntzakoak. Logikoki, programa horietan haurrek egiten dituzten jarduerak ludikoak dira, ez dira eskolakoak, baina bai hezkuntzakoak, eta sormen tailerrak, jokoak, kirol programazioak eta museoetara, antzokietara edo ingurune naturaletara egindako irteerak barne hartzen dituzte. Oro har, ikastetxe bereko langileek edo udako programa egiteko berariaz kontratatutako enpresek ematen dituzte, eta ohiko eskola ordutegiaren barruan egiten dira (9:00etatik 13:30era).
‎Pedagogo horren ikuspegiaren arabera, herrien arteko etsaitasuna gainditzeko modurik onenetako bat izan liteke elkarrekin eta hainbat nazionalitatetako gazteen antzera heztea. Horrela, bizikidetzaren eta parte hartze kooperatiboaren bidez, bai hezkuntza lanetan, bai gizarte jardueretan, elkar errespetatuz eta elkar ulertuz beren kultura ikasi ahal izango dute. Ordutik hona, eta orain arte, 180 nazionalitate baino gehiagoko 34.000 ikaslek egin dute batxilergoa munduko hainbat herrialdetan gaur egun dauden Mundu Batuetako 12 ikastetxeetako batean:
‎Ingurune berri hori kalitatearen, aniztasunaren, lehiakortasunaren eta, batez ere, mugikortasunaren funtsezko printzipioen arabera ari da eraikitzen, eta hori da Boloniako Prozesuan gehien lortu nahi den helburuetako bat. Horretarako, hainbat ekimen sortu dira, bai hezkuntzaren arloan, bai lanaren arloan. Doktoregaiek Europako beste estatu batzuetan egindako ikerketa edo prestakuntza jardueraren garrantzia onartzen du.
2009
‎Orain, egoera horretan dauden ikasleak ez daude jada desabantaila egoeran ikaskideen aurrean, programa horien bidez bermatzen baita ikaslearen irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuaren jarraipena, bere behar pertsonaletara egokitua. Hezkuntza arreta Programa horien helburu nagusia da haur gaixoen isolamendua saihestea, bai hezkuntzan bai gizartean, eta, une horietan behar duten laguntza psikologikoaz gain, etengabeko konexioa eskaintzea ikastetxearekin, gero berriz lanean has daitezen. Horrela, etxez etxeko laguntza behar duen ikasleak, bere egoera pertsonaletara eta gaixorik dagoen gaixotasunera egokitutako irakaskuntza jasotzen badu ere, bere ikastetxeko lan programari jarraituko dio beti, bere ohiko tutoreak erialdian lagunduko dion irakaslearekin ezartzen dituen jarraibideei jarraituz.
‎Hezkuntza premia bereziak dituen ikaslearen kasuan, salbuespen gisa 16 urte bitarte izatea onartuko da, betiere ikastetxeko orientatzaileak justifikatzen badu adin horretako ikasleak parte hartzea komeni dela. Programan parte hartzea eskatzen duten hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek hala diagnostikatu behar dute, bai ikastetxe arruntetan, bai hezkuntza berezikoetan, eta autonomia maila eta baldintza bereziak izan behar dituzte programatutako talde jardueretan parte hartzeko. Baldintza guztiak betetzen badira, ikasleek 2011ko otsailaren 28ra arteko epea izango dute eskabidea ikastetxeko zuzendaritzan aurkezteko.
‎2007an, 25.600 homologazio ebazpen baino gehiago eman ziren, bost urte lehenago emandako 9.303 ebazpenak baino askoz gehiago. Unibertsitateko titulu ofizialen katalogoko titulu baten homologazioa eskuratzeak, atzerriko titulu bat lortzeko gainditutako prestakuntzaren onarpen ofiziala katalogo horretako Espainiako titulu bat lortzeko eskatzen denaren baliokidetzat hartuta, homologatzen den tituluaren ondorio berberak ematen dizkio atzerriko tituluari, bai hezkuntzaren arloan, bai lanbide arloan. Horregatik, oso garrantzitsua da homologazio prozesuan zehatz mehatz aztertzea baliokidetasun hori zehaztu dezaketen irizpide guztiak, eta, betetzen ez badira, homologazio eskaera ukatzea.
‎Urte batzuen buruan, Frantziako edo Alemaniako unibertsitate batean ikastea eta Espainiako unibertsitate batean ikastea ia gauza bera izango da. Hala ere, unibertsitate ikasketak baino lehenagoko hezkuntza mailetan alde nabarmenak daude Europar Batasuna osatzen duten herrialdeen artean, bai hezkuntza sistemaren egitura mailan, bai eguneroko irakaskuntza praktikaren antolaketan eta garapenean. Erresuma Batuan, irakasleak behartuta daude beren lanak asko planifikatzera, eta, astea hasi aurretik, asteroko plangintza helbidera bidali behar dute.
‎Prentsa eskolan baliabide didaktiko gisa erabiltzeko baliabide errazenetako bat da Baliabide guztietatik, prentsa da eskolan baliabide didaktiko gisa erabiltzeko errazenetako bat, curriculumeko hezkuntza edukien osagai gisa integratuz. Gelan tresna pedagogiko gisa erabiltzea ez da berria; izan ere, bai prentsa editoreek bai hezkuntza sistemako eragileek prentsa/ hezkuntza binomioa sustatzen dute duela hamarkada batzuetatik, bai ikastetxeen eta egunkarien arteko banakako akordioen bidez, bai garrantzi handiko programak sortuz, hala nola Newspaper in Education (NIE). New York Timesek jarri zuen martxan programa hori 1930ean, eta ordutik hona mundu osoko egunkariek hartu dute parte proiektuan.
2010
‎Bi ministerioetako titularrek azaldu zuten eskuliburuak “ikastetxeetan osasuna zeharka sustatu eta hezteko ekintzak indartzeko lan tresna arin eta erraza” izan nahi duela. Halaber, adierazi zuten gida bi ministerioek 2006az geroztik lan egiten duten proiektu baten parte dela, eta autonomia erkidego guztiek parte hartzen dutela( bai hezkuntzan bai osasunean), “hezkuntza sisteman osasuna sustatzeko eta hezteko programak eta jarduerak garatzeko kalitate irizpideak finkatzeko”. Bai Osasun Sailak bai Hezkuntza Sailak uste dute osasunerako hezkuntza funtsezko elementua dela osasun publikoan, “bizi ohitura osasungarriak hartzeko eta biztanlerian arrisku jokaerak saihesteko elementu erabakigarria baita”.
‎Halaber, adierazi zuten gida bi ministerioek 2006az geroztik lan egiten duten proiektu baten parte dela, eta autonomia erkidego guztiek parte hartzen dutela (bai hezkuntzan bai osasunean), “hezkuntza sisteman osasuna sustatzeko eta hezteko programak eta jarduerak garatzeko kalitate irizpideak finkatzeko”. Bai Osasun Sailak bai Hezkuntza Sailak uste dute osasunerako hezkuntza funtsezko elementua dela osasun publikoan, “bizi ohitura osasungarriak hartzeko eta biztanlerian arrisku jokaerak saihesteko elementu erabakigarria baita”. Gidak ikastetxeetan (Haur Hezkuntzan, Lehen Hezkuntzan eta Bigarren Hezkuntzan) Hezkuntzari buruzko Lege Organikoan (LOE) jasotzen den osasunerako sustapen eta hezkuntzako oinarrizko enborraren maila sartzea ahalbidetzen du, edukiak homogeneoak izan daitezen ikastetxe guztietan.
2011
‎Programa hori irakaskuntzarako erabilgarriak diren eduki eta tresnen biltegi sarea da, eta parte hartzen duten herrialde guztietako irakasleek erabiltzeko balio du. Sarbide libreko edukiak Gaur egun, LREk 200.000 hezkuntza baliabide baino gehiago biltzen ditu, hainbat konfiantza hornitzailek emandakoak, bai kultura erakundeek, bai hezkuntzaren esparruko erakundeek, bai erkidegoko eta Europako hainbat herrialdetako gobernu erakundeek emandakoak, hala nola Espainiako Hezkuntza Ministerioaren Hezkuntza Teknologien Institutuak (ITE), Dokumentazio Pedagogikoaren Zentro Nazionalak, NASAren Jet Propulsion Laboratory erakundeak emandako beste sari batzuen artean. LREn bildutako edukiak sarbide librekoak dira eta aldizka berritzen dira LREn bildutako edukiak sarbide librekoak dira eta aldizka berritzen dira.
2012
‎Graduko ikasketak egiteaz gain, titulu ofiziala eta homologatua duen master batean ere eman daiteke izena. Kasu guztietan, matrikulatutako ikasleek prestakuntzarako laguntzak edo bekak eska ditzakete, bai Hezkuntza Ministerioak emandakoak, bai autonomia erkidegoak edo ikastetxeak berak emandakoak. Horiek oso garrantzitsuak dira; izan ere, zentro horietan izena ematea eta erreferentziako unibertsitateko matrikula bat etorri arren, ikasleek atxikitako ikastetxean ikasketak egitearen kostua ordaintzen dute, eta horrek prestakuntza garestitzen du.
‎ingurune grafikoari esker, ordenagailuaren erabileran baino askoz azkarrago ikasten da informatika. Dehecho, batez=" https://www.consumer.es/web/ es/ tecnologia/ hardware/ 2012/10/24/ 213850.php"> ere, bai hezkuntzaren alorrean, bai teknologia berrietan adineko pertsonak piztean. Bestalde, pantallaresulta egokia du, familia barruko bidekonferentzia bat egiteko edo albisteen web batean sartzeko, egunkari batean irakurtzea bezain erosoa.
2014
‎Proiektua Hezkuntza, Kultura eta Kirol Ministerioak diruz laguntzen du, eta, ezgaitasunen bat duten pertsonak kontuan izateaz gain, da hizkuntza ulertzeko zailtasunak dituzten adineko eta etorkinentzat. Aplikazioak Google Play en deskarga daitezke, bai aisialdirako bai hezkuntzarako bertsioan. 2 Hitz bereziak Irudia:
2020
‎Espainian, berriz ere, kutsadura bolada batek piztu ditu alarmak, eta hurrengo hilabeteetan gu probatzeko konpromisoa hartu du. Egun hauetan, pertsona askok galdetzen dute ea etxean karez eta kantuz giltzapetu diren birusak aurrera egin ez dezan, eta zein ondorio izango dituen bigarren koarentenak, bai ekonomian, bai hezkuntzan eta, jakina, norberaren osasunean. Gure osasun mentalari nola eragingo dion da zalantza nabarmenenetako bat:
2022
‎Ez da gauza bera fruta osoa eta fruta purea Fruta pureak ez dira fruta fresko osoaren pareko produktuak. Fruta freskoa eta osoa askoz ere gomendagarriagoa da, bereziki haurrentzat, bai nutrizioaren ikuspegitik bai hezkuntzaren ikuspegitik. Nutrizioaren ikuspegitik, fruta pureek azukre libreak dituzte, eta, murtxikatu beharrik ez dutenez, ez dute asetzen; beraz, ez dute ia goserik kentzen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia