2011
|
|
Haurrak gizarte segurantzaren onurak izan behar ditu. Osasun onean hazteko eta garatzeko eskubidea du; xede horretarako, zaintza bereziak eta jaio aurreko eta osteko arreta eman behar zaizkie
|
bai
haurrari, bai bere amari. Haurrak elikadura, etxebizitza, jolas eta mediku zerbitzu egokiak izateko eskubidea du.
|
2012
|
|
Jarduerak egunero errepikatuta lortzen da, beti modu berean eta egoera berdintsuetan eginda, eta, azkenean, pentsatu gabe egitera heltzen gara. Errutinak nahitaezkoak dira haurraren bizitzarako,
|
bai
haur eskolako bai etxeko bizitzarako. Haurrari aukera ematen diote funtsezko denbora erlazioak buruan hartzeko:
|
|
Ezinbestekoa da haurrak hartzeko eta haurrei entzuteko prest egotea, eta zehatz mehatz ezagutzea
|
bai
haur bakoitza, bai haur bakoitzaren aukerak, bai haur bakoitzak behar duen esku hartze mota.
|
|
Ezinbestekoa da haurrak hartzeko eta haurrei entzuteko prest egotea, eta zehatz mehatz ezagutzea bai haur bakoitza,
|
bai
haur bakoitzaren aukerak, bai haur bakoitzak behar duen esku hartze mota.
|
|
Ezinbestekoa da haurrak hartzeko eta haurrei entzuteko prest egotea, eta zehatz mehatz ezagutzea bai haur bakoitza, bai haur bakoitzaren aukerak,
|
bai
haur bakoitzak behar duen esku hartze mota.
|
|
Haur Hezkuntzaren eredu bakoitzak edukitzen ditu bere jarraipen tresnak. Tresna horiek prozesuak eta emaitzak erregistratzea izaten dute helburu, ondorengo azterketen ondorioz doikuntzak txertatu ahal izateko, behar izanez gero,
|
bai
haur jakinen arretari dagokionez, bai talde ekintza batzuk aldatzeari dagokionez.
|
|
Haur eskolara iristeko eta bertatik irteteko uneak dira familiaren eta hezitzailearen arteko eguneroko harreman uneak. Une horietan, haurrek izan behar dute, protagonista?, eta haiei buruzko zenbait gai landu behar dira; esaterako, zer jan duten, nola egin duten lo, esfinterren kontrola, harremanak, lorpenak, zailtasunak, etab. Halaber, idatzizko informazioa emateko unea izan daiteke, bai familiaren aldetik,
|
bai
haur eskolaren aldetik (haur bakoitzari buruzko egunerokoa).
|
|
Lehen hiruhilekoan egokitzealdia ipini dugu. Egokitzealdia errespetatu egin behar da adin guztietan,
|
bai
Haur Hezkuntzako ikastetxean estreinako aritzen diren haurrentzat, bai aurreko urtean hasi ziren eta berriro ikastetxera itzultzen direnentzat.
|
|
alde batetik, gauzak egitea eta egiten dutenari buruz hausnartzea, eta, bestetik, beren lan profesionala lankideekin konpartitzea, haur eskolan kultura komun bat sortzeko. Kultura komun horrek aberastu egingo ditu
|
bai
haurrak, bai haurren hezkuntza prozesuan parte hartzen duten pertsona helduak.
|
|
alde batetik, gauzak egitea eta egiten dutenari buruz hausnartzea, eta, bestetik, beren lan profesionala lankideekin konpartitzea, haur eskolan kultura komun bat sortzeko. Kultura komun horrek aberastu egingo ditu bai haurrak,
|
bai
haurren hezkuntza prozesuan parte hartzen duten pertsona helduak.
|
2015
|
|
Haurrek ere erabil dezakete 112 telefonoa, baina nola erabili irakatsi behar diegu
|
bai
haurrei bai haien zaintzaileei. Larrialdietarako bakarrik dela esan behar diegu.
|
2016
|
|
Zein izango da helduen eginkizuna egokitze aldian, bai familian,
|
bai
haur eskolan?
|
|
Badakigu atxikimenduaren garapenean
|
bai
haurrak bai atxikimendu figurak garrantzi handia dutela eta bien artean nolako harremana ezartzen den halako atxikimendua izango duela haurrak.
|