Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 20

2001
‎nire ustez ikasle mota jakin batentzakogarrantzi handikoa izan daiteke irakaslearen eredua. Modu askotara adieraz genezake zer nolako kultura kontsumitzaileak garen: pertsonaia famatuen adibideakjartzen ditugunean, telebista saioren bat gomendatzen dugunean, irakur zaletasunakadierazten ditugunean, erosten dugun egunkaria, euskararekiko eta ikasleenkulturarekiko agertzen dugun jarrera baikor eta errespetagarria...
2003
‎Ez da erraite beharrik nora garamatzan bide horrek. Ohartaraziko dugu halere, zenbait historialariren ustez, horrelako historia batek adieraz dezakeela zergatik hain errazki suntsitu zen VIII. mendean Ipar Afrikako eliza osoa: eliza hori ez omen zen batere herriko hizkuntzan ez kulturan sartua, osoki latinari emana baizik.
2006
‎Aurretiazko Borondateen Agiria. Horren bidez, edonork adieraz dezake zer nolako zaintzak nahi dituen gaixotasunak bere borondatea adieraztea galarazten dionean. EAEn, behinik behin, 2.000 lagunek baino ez dute agiria egin hiru urtean.
2011
‎8 Azaldu itzazu familietan esku hartzeko mailak (prebentziokoak, hezitzaile asistentzialak eta bestelakoak), eta adieraz ezazu zer herritar motari dagoen zuzenduta bakoitza.
2012
‎258 5 Orain, idatz ezazu mezu elektroniko bat, datuak zerorrek asmatuta eta mezuaren zati guztiak argi eta garbi bereizita. 6 Irakur ezazu arretaz honako mezu hau, eta adieraz ezazu zer netiketa arau urratu diren. Nork:
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 17 Defini itzazu leialtzea eta gogobetetzea. Esan zer alde dauden bi kontzeptu horien artean, eta adieraz ezazu zer harreman planteatzen den haien artean bezeroak leialtzeko programetan. 18 Banketxe bateko bezero batek kontu korronte bat, kreditu txatel bat, helbideratutako hainbat ordainagiri, nomina eta hipoteka bat ditu.
‎Hortaz, ideia ona izan daiteke bezeroaren gogobetetze maila baloratzeko sistemaren bat aztertzea, leialtze erabakiak argudioetan oinarrituta hartzeko. Gara ezazu bezeroaren gogobetetze maila neurtzeko prozesua, eta adieraz ezazu zer baliagarritasun praktiko duen. Soluzioa??
‎Osa ezazu erantzuna adibide batez. 12 Ordena itzazu kexak kudeatzeko egin behar diren ekintza hauek, eta adieraz ezazu zer motatakoak diren: –
2013
‎Modu batean edo bestean adierazi, galdera horrekin zera nahi izaten dute: hautagaiak adieraz dezala zer nolako ezaugarriak iruditzen zaizkion funtsezkoak lanpostu horretarako, eta bera horien jabe dela erakuts dezala.
2014
‎1 Gorputz bikote hauetan lehena zuzena da, eta bigarrena, zeiharra. Aztertu eta konparatu bikote bakoitza, eta, ondoren, adieraz ezazue zer baldintza dagoen kasu bakoitzean gorputz bat zeiharra izan dadin.
‎2 Aitorrek zirkuitu bat eraiki du, baina etengailua sakatzean, eraikitako gailua ez dabil. Aztertu bere eskema elektrikoa eta adieraz ezazu zergatik ez dabilen.
2015
‎" Ez genuen aurkitu gure iritzia gizarteratzeko beste modurik. Nola adieraz dezakegu zer pentsatzen dugun?", dio Antunianok. " Entzunarazteko, zerbait berezia egin behar genuen".
‎egin beharrezko aldaketak narratzailea orojakilea izan dadin: adieraz dezakezu zer gertatu
‎Dentsitatea jakinda, adieraz ezazu zer materialetakoa den jardueran erabilitako pisua.
2016
‎1 Irakur ezazu Grafi ko diskretuak eta jarraituak izeneko informazio testua, eta adieraz ezazu zer grafi ko
‎Balio demokratikoa. Parte hartzen duten pertsona guztiek adieraz dezakete zer iritzi duten jarduten duten gertakarien gainean.
‎6 Eralda ezazu hirugarren pertsonako narratzaile objektiboa duen testua (EKIgunean eskuratuko dituzu); egin beharrezko aldaketak narratzailea orojakilea izan dadin: adieraz dezakezu zer gertatu zaion, zer sentitzen duen, zer gertatuko zaion... Dena dakien narratzailea izango zara!
2017
‎1 Irakur ezazu Grafiko diskretuak eta jarraituak izeneko informazio testua, eta adieraz ezazu zer grafiko mota aukeratuko zenukeen honako erlazio hauentzat: diskretua, jarraitua edo mailakatua.
2019
‎Aurrean daukaguna zerbait nabarmentzeko, nahikoa izaten da behatzarekin erakusten baduzu; ahoa ireki gabe ere adieraz dezakezu zertan ari zaren. Agerian ez dagoen zerbait aipatu nahi duzunean, aldiz, kontua zailagoa izaten da.
2021
‎Palentzian Palen Roc du izena, Logroño Logro Rokoan, eta, adibidez, Euskal Herrian desberdinak dira Harriak hitzarekin jolasten den eremu geografikoaren arabera. Haur eta helduentzako margotzea eta marraztea Seme alabak margotutako harrien jokoan parte hartzera animatu nahi badituzu, adieraz ezazu zer urrats egin behar dituzuen jarduera horretaz familian gozatzeko: Aprobetxa itzazue eguzki egunak hondartzetan, bideetan, ibaietan eta abarretan harriak bilatu eta biltzeko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia