Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 22

2009
Zergatik ez egin berdin berdin India, «Asiako demokrazia handiena», aipatzen dugun bakoitzean. Zergatik ez esan milioika lagun kalean bizi direla, etamilioika ume ere lan egitera behartuta daudela, pobreziak jota daudelako?
2010
‎Olatu hartan sumatu genuen jendea gosez geratu zela. Zergatik ez egin, orduan, bigarren film bat. Lehenengoa Gizarte Ikerketarako Talde Eragilearen (GITE) beka bati esker egin nuen eta beraiei proposatu genien bigarrena egitea ere.
2011
‎–Zein herri ederra daukagun!... Zergatik ez egin Euskal Herriari buruzko dokumental bat??. Eta halaxe jaio zen Ama Lur (tartean Alquézar dokumental laburra egin zuten, Huescako herri horretako Aste Santuari buruz).
2013
‎Garesti eta gehiegi erostea bidezkoa? Zergatik ez egin, paper mutur bat hartuta, kalkulu xume batzuk: halako afaria, biharamuneko bazkaria, zenbat lagun, zenbat haur eta ume, etab. Antolatu otordu bakoitza paperean:
‎2 Pocoóren maskara, Shrek, Simpson, Spiderman, Batman edo Winnie de Pooh Pertsonaia gogokoenaren maskara eraikiz gero, oso berezia sentituko da haurra Haur guztiek dute haurrentzako pertsonaiaren bat. Zergatik ez egin inauterietarako kareta. Sarean txantiloi asko daude.
‎Plastilinarekin jolastea txikienen gustukoenetakoa da, eta hainbat onura ekartzen dizkie. Zergatik ez egin etxean. Bost osagai baino ez dira behar:
‎Micaela de la Maza 1 Zakurraren lepokoa alkandora zaharraren lepoarekin aldatzea Erabiltzen ez den alkandora baten lepoarekin alda daiteke zakurraren lepokoa Arratsaldean, zakurrarekin paseatzeko. Zergatik ez egin dibertigarriagoa. Pertsonak ez gara jantziz alda ditzakegun bakarrak.
‎Haurrek gehien kontsumitzen dituzten elikagaiak hautatzea, egunero edo egunero dietan parte hartzea, funtsezkoa da beren apetitua modelatzeko eta modulatzeko, bai eta elikagai osasungarrienekin eta naturalenekin dituzten gustuak eta lehentasunak hezteko ere. Zergatik ez egin etxeko muesli bat norberaren gustuen arabera. Kirolarientzako edariak haur txikientzat.
‎10 Mezu solidario bat bidaltzea Urtezahar gauean, mezu trafikorik handiena erregistratzen da, beste gau batean baino askoz ere gehiago. Zergatik ez egin mezu horietako bat solidarioa. Hainbat GKEk dute aukera hori.
‎arrtx1 1 Gabonetako bazkari eta afariei argazkiak ateratzeko iragazki solidarioa Familiako bazkari eta afariak, lagunekin, lankideekin edo klasearekin, ustekabekoak, aurrez programatuak… Egun horietan, bilera egiten ari dira mahaiaren inguruan, eta, ia seguru, gehienak ez dira ageri argazki batean. Zergatik ez egin gauza bera platerekin. Manos Unidasek Food Share Filter erabiltzea proposatzen du.
2017
‎Esanahiak, ziur aski, ez; baina hipotesiak bai. Zergatik ez egin Euskal Inauteri tradizionaletan oinarritutako Euskal Inauteri eguneratu berria. Helburu zehatzarekin.
2018
‎Euskararen antzeko egoeran daude hango hizkuntzak, handiagoen mende. Zergatik ez egin halakorik?". Aranak berak erantzun dio galderari:
‎Gogoetarako apuntea, Wajdi Mouawad en antzezlan bat gozatu berri dut Gasteizko Antzerki Jaialdian, bertsio originalean eta azpititulaturik. Zergatik ez egin gauza bera, beharrezkoa den kasuetan, euskarazko lan batzuekin. Diot, adibidez.
2020
Zergatik ez egin Zaldibarren santutegi laiko bat?
‎Zergatik ez bihurtu Zaldibarko zabortegia beste Arantzazu bat? Zergatik ez egin orain, Zaldibarren, Oñatiko gain batean egin zena?
Zergatik ez egin orain, Zaldibarren, Oñatiko gain batean egin zena. Santutegi bat, baina laikoa, gaurko zabortegiak sinbolizatzen duenaren kontrakoa sinbolizatuko lukeena, utopia baten ikur eta seinale izango litzatekeena.
Zergatik ez egin Zaldibarren santutegi laiko bat? 341
‎Eta COVID agindutako setio informatiboak beste guztia estali eta isildu zuela uste genuenean, kir kir: " Zergatik ez egin Zaldibarren santutegi laiko bat?".
2022
Zergatik ez egin tatuaje baten antzeko zerbait?
2023
‎irakasle frankok, batez ere euskal komunitatekoek, ez dituzte ongi bereizten txistukariak, s eta z igurzkariak eta ts eta tx afrikariak bereziki. Zergatik ez egin ahoskatze arazoak dituzten ikasleekin bezala. Ikasle kanpotarrek eta oro har arazoak dituztenek ikas badezakete, ez dugu ikusten inolako nekerik irakasleek ere ahoskera zuzen horiek bereganatzeko.
‎Erreparatu Pérez saguari, eta jakin ezazu zertan uzten duen umea burkoaren azpian hortzaren truke. Zergatik ez egin gauza bera. Egunero, arkatz berezi bat, mini kaktus bat, familiako argazki bat, linterna bat, liburutxo bat, plastilina barra bat, klarionak, harri pintatu bat edo esperientzia bale bat (arrantzan egin, ipuin pertsonalizatu bat kontatu, izarrak ikusi, autozinera joan, mahai joko bat partekatu…) izango dituzu zain, adibidez.
‎Irakasleek erabakiko dute ikasleek B2 maila lortzen duten. Zergatik ez egin kanpo ebaluazioa?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia