2011
|
|
3.1 jardueraAgenda bat egiteaAzalpenaJarduera hau haur agenda pertsonalizatu bat diseinatzean datza.GarapenaLaunakako edo bosnakako taldeak egin behar dituzue.
|
Talde
bakoitzak bere agenda diseinua sortu behar du.Talde bakoitzak haur agenda batzuk bildu behar ditu, haien elementuak aztertzeko. Zuen irakasleek eman diezazkizuekete, praktika zentroetan lor ditzakezue, etapa horretan haurren bat duen senideren batek eman diezazkizueke, liburu denda batean aurkitu ditzakezue. Horiek aztertu ondoren, garrantzitsuak iruditzen zaizkizuen elementuak hautatu, dituzue eta ordenatu egin behar dituzue.Azkenik, behin betiko diseinua egin behar duzue:
|
|
3.2 jardueraGurasoentzako bilera batAzalpenaGurasoentzako bilera bat prestatu behar da, seme alaben egokitzapen denboraldian nola jokatu azaltzeko.GarapenaHiruko edo lauko taldeak osatu behar dituzue.
|
Talde
bakoitzak bere lana egin behar du.Bilera bat prestatu duzue, guraso talde bati azaltzeko haur zentrora egokitzeko denboraldian nola jokatu behar den. Gai horri buruz eman dugun informazioa erabili behar duzue, eta, beharrezkoa baderitzozue, informazio hori zabaldu duzue.Bilera euskarri elektronikoan prestatu behar duzue, aurkezpenak egiteko programa bat erabilita.Ondoen diseinatutako bi lanak gelan aurkeztuko dira, bilera bat izango balitz bezala, eta altzarien kokapena eta beste alderdi batzuk ere kontuan hartuta.IraupenaBi saio utzi ahal izango dira bilera prestatzeko, eta beste bat bileraren simulazioa egiteko.
|
2012
|
|
Lana idatzi eta, egoki aurkeztuta, irakasleari entregatu.
|
Talde
bakoitzak bere lana azaldu behar du klasean. Iraupena:
|
|
Lana idatzi eta, egoki aurkeztuta, irakasleari entregatu.
|
Talde
bakoitzak bere lana azalduko du klasean. Iraupena:
|
|
Egitura osatzen dutenen funtzioak ere zehaztu.
|
Talde
bakoitzak bere lana azalduko dio irakasleari. Iraupena:
|
|
3036 hilabeteko haurrak.
|
Talde
bakoitzak bere ikasgela du, eta jantoki gisa erabili ohi den erabilera anitzeko gela handi bat dago. Ordutegia:
|
|
56 laguneko taldeak egin.
|
Talde
bakoitzak bere proposamena egingo du. Lan astuna denez, ahalik eta egokien antolatu duzue, eta lanak banatu egin dituzue (batez ere, informazioa bilatzeko).
|
|
Azaldu duzue nola prestatzen duzuen ebaluazio saioa eta zein baldintzatan jarriko duzuen abian.
|
Talde
bakoitzak bere lana gelan aurkeztu du, eta ondo aurkeztuta entregatuko dio irakasleari. Iraupena:
|
|
Ebaluazio fitxa sortzean, aurreikusitako helburuak bereganatu diren ala ez antzemateko elementuak txertatu behar dira.
|
Talde
bakoitzak bere lana gainerakoei aurkeztuko die, eta txukun aurkeztuta emango dio irakasleari. Iraupena:
|
|
45 talde egin.
|
Talde
bakoitzak bere koordinatzailea izendatu behar du. Talde bakoitzak bere lana egin behar du, baina lana konplexua denez eta landa lan handia eskatzen duenez, komenigarria da eginkizunak taldeen artean banatzea.
|
|
Talde bakoitzak bere koordinatzailea izendatu behar du.
|
Talde
bakoitzak bere lana egin behar du, baina lana konplexua denez eta landa lan handia eskatzen duenez, komenigarria da eginkizunak taldeen artean banatzea. Prozesu hori koordinatzaileek egin dezakete; horretarako, elkarrekin bildu, lanak banatu eta egiteko konpromisoa hartu behar dute.
|
|
langileak, baliabide materialak, zein irizpide metodologiko erabiltzen dituzten, zein jarduera egiten dituzten, etab. Antolakuntza: antolaketaren egitura, dokumentu orokorrak (proiektu instituzionala, curriculum proiektua, etab.).
|
Talde
bakoitzak bere lana idatzi (argazkiak, sustapen elementuak, etab. erants daitezke), klasean aurkeztu eta irakasleari entregatu behar dio, egoki aurkeztuta. Iraupena:
|