Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2011
‎3.1 jardueraAgenda bat egiteaAzalpenaJarduera hau haur agenda pertsonalizatu bat diseinatzean datza.GarapenaLaunakako edo bosnakako taldeak egin behar dituzue. Talde bakoitzak bere agenda diseinua sortu behar du.Talde bakoitzak haur agenda batzuk bildu behar ditu, haien elementuak aztertzeko. Zuen irakasleek eman diezazkizuekete, praktika zentroetan lor ditzakezue, etapa horretan haurren bat duen senideren batek eman diezazkizueke, liburu denda batean aurkitu ditzakezue. Horiek aztertu ondoren, garrantzitsuak iruditzen zaizkizuen elementuak hautatu, dituzue eta ordenatu egin behar dituzue.Azkenik, behin betiko diseinua egin behar duzue:
‎3.2 jardueraGurasoentzako bilera batAzalpenaGurasoentzako bilera bat prestatu behar da, seme alaben egokitzapen denboraldian nola jokatu azaltzeko.GarapenaHiruko edo lauko taldeak osatu behar dituzue. Talde bakoitzak bere lana egin behar du.Bilera bat prestatu duzue, guraso talde bati azaltzeko haur zentrora egokitzeko denboraldian nola jokatu behar den. Gai horri buruz eman dugun informazioa erabili behar duzue, eta, beharrezkoa baderitzozue, informazio hori zabaldu duzue.Bilera euskarri elektronikoan prestatu behar duzue, aurkezpenak egiteko programa bat erabilita.Ondoen diseinatutako bi lanak gelan aurkeztuko dira, bilera bat izango balitz bezala, eta altzarien kokapena eta beste alderdi batzuk ere kontuan hartuta.IraupenaBi saio utzi ahal izango dira bilera prestatzeko, eta beste bat bileraren simulazioa egiteko.
2012
‎Lana idatzi eta, egoki aurkeztuta, irakasleari entregatu. Talde bakoitzak bere lana azaldu behar du klasean. Iraupena:
‎Lana idatzi eta, egoki aurkeztuta, irakasleari entregatu. Talde bakoitzak bere lana azalduko du klasean. Iraupena:
‎Egitura osatzen dutenen funtzioak ere zehaztu. Talde bakoitzak bere lana azalduko dio irakasleari. Iraupena:
‎3036 hilabeteko haurrak. Talde bakoitzak bere ikasgela du, eta jantoki gisa erabili ohi den erabilera anitzeko gela handi bat dago. Ordutegia:
‎56 laguneko taldeak egin. Talde bakoitzak bere proposamena egingo du. Lan astuna denez, ahalik eta egokien antolatu duzue, eta lanak banatu egin dituzue (batez ere, informazioa bilatzeko).
‎Azaldu duzue nola prestatzen duzuen ebaluazio saioa eta zein baldintzatan jarriko duzuen abian. Talde bakoitzak bere lana gelan aurkeztu du, eta ondo aurkeztuta entregatuko dio irakasleari. Iraupena:
‎Ebaluazio fitxa sortzean, aurreikusitako helburuak bereganatu diren ala ez antzemateko elementuak txertatu behar dira. Talde bakoitzak bere lana gainerakoei aurkeztuko die, eta txukun aurkeztuta emango dio irakasleari. Iraupena:
‎45 talde egin. Talde bakoitzak bere koordinatzailea izendatu behar du. Talde bakoitzak bere lana egin behar du, baina lana konplexua denez eta landa lan handia eskatzen duenez, komenigarria da eginkizunak taldeen artean banatzea.
‎Talde bakoitzak bere koordinatzailea izendatu behar du. Talde bakoitzak bere lana egin behar du, baina lana konplexua denez eta landa lan handia eskatzen duenez, komenigarria da eginkizunak taldeen artean banatzea. Prozesu hori koordinatzaileek egin dezakete; horretarako, elkarrekin bildu, lanak banatu eta egiteko konpromisoa hartu behar dute.
‎langileak, baliabide materialak, zein irizpide metodologiko erabiltzen dituzten, zein jarduera egiten dituzten, etab. Antolakuntza: antolaketaren egitura, dokumentu orokorrak (proiektu instituzionala, curriculum proiektua, etab.). Talde bakoitzak bere lana idatzi (argazkiak, sustapen elementuak, etab. erants daitezke), klasean aurkeztu eta irakasleari entregatu behar dio, egoki aurkeztuta. Iraupena:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia