2001
|
|
–
|
Talde
bakoitzean urrats bat bainoez genuen hartzen.
|
2002
|
|
–
|
Talde
bakoitzak irizpideak markatu.
|
|
–
|
Talde
bakoitzak erabakiko du nork eta zer azaldu bileran.
|
|
–
|
Talde
bakoitzak erabakiko du zer aldatzeko prest dagoen onarpena jasotzenez badu.
|
|
–
|
Talde
bakoitzak beste taldearen egutegia aztertu aldaketak proposatzeko.
|
2003
|
|
Talde batBilbon dago, bigarrena Gasteizen eta hirugarrena Iruñean.
|
Talde
bakoitzak 20/ 25kide ditu; ez dira, hortaz, oso talde handiak edo bereziak. Kideen jatorria askotarikoa da.
|
2004
|
|
3
|
Talde
bakoitzaren helburuak ezartzea eta adierazleak zehaztea.
|
2005
|
|
taldekideak bikoteka edo hirukoteka sailkatzen dira.
|
Talde
bakoitzak eskutitz bati erantzun behar dio (idatziz), eta bere aholkuak eman.Eskutitz horretan arazo bat edo kasu berezi bat dago, eta taldeak aztertu etaerantzuna idatziz eman behar du. Lan horretarako, taldeak 30 minutu, ditueta erantzuna eman ostean, talde handian eztabaidatuko da.
|
|
ikasitako trebetasuna norberak bere ikastetxean praktikanjartzea. Zuzendaritza
|
Talde
bakoitzak ikasitakoa bere ikastetxean praktikanjartzen du.
|
|
Ez dauka ikasketaren ikuspegi globala?
|
Talde
bakoitzak irakasle gehiegi izatenditu. Zenbait jarduerak ohiko eskola orduekbaino gehiago iraun dezakete, eta horiezin da programatu?
|
|
Talde horiek zikloan eskolak ematen dituzten maisu/ maistraguztiak bildu eta, ikasketaburuaren zuzendaritzapean, hezkuntza ziklo bakoitzekoirakaskuntzak antolatu eta garatuko dituzte. Zikloko
|
Talde
bakoitzean koordinatzailea izango da. Hona bere egitekoak:
|
|
|
Talde
bakoitzarekin zerikusi zuzena zuten albiste baten jarraipena interesarekin egin zen eta erraz, gainera, baina era berean, azalekotzak jo zen norberaren inguruko informazioa.
|
2006
|
|
interes antagonikoak dituzten taldeen arteko borrokaren lurraldea da gizartea.
|
Talde
bakoitzak bere interes partikularrak ditu eta, hortik aparte, munduaren gaineko bere irudia. Beraz, munduaren gaineko irudien arrazionalizazioa harreman estuan dago interes gatazkarekin eta botere harremanen eraldaketarekin.
|
2007
|
|
badauzkagu higiezinen sektorean adituak diren abokatuak, edo lan munduan, edo kirolean edo bankuen alorrean...
|
Talde
bakoitzari bere komunikazio plana egiten ari gatzaizkio.
|
|
|
Talde
bakoitzaren rolekin egindako kartoi mehezko txartelak.
|
2008
|
|
Hitz talde batzuk jarriko dizkizut.
|
Talde
bakoitzean asmatu behar duzu zein den besteen soinu berberaz hasten ez den hitza:
|
2009
|
|
Antolaketa aldetik aipagarria da animalia hauek duten portaera soziala.Basa bizitzan klan edo talde ezberdinetan banatzen dira eta talde hauetanhierarkia ikus daiteke.
|
Talde
bakoitzak usain ezberdina duenez, kide guztiekelkar ezagutu dezakete. Ar indartsuena izaten da taldeko buru eta bere postua defendatuko du lehiakideen aurrean.
|
2011
|
|
|
Talde
bakoitzean erabilitako dinamika berdintsua izan zen: Lehoi ErregeaThe Lion King(, Roger Allers eta Rob Minkoff, 1994) Disney faktoriako marrazki bizidunezko pelikularen hasierako sekuentzia erakutsi zitzaien.
|
|
Kameraren aurrean agertu baino lehen, ikasleek taldeka prestatzen dituzte gaiak.
|
Talde
bakoitzeko arduradun bana dago eta hark koordinatzen ditu edukiak beste taldeekin. Irakasleen gidaritzapean, ikasleek lan guztiak egiten dituzte:
|
2015
|
|
|
Talde
bakoitzak ikuskera desberdina dauka bere lanen aurrean, horregatik lanak behar bezalakontserbatzeko, dokumentazio sakon eta oparo bat lortzeak berebiziko garrantzia du. Ikerketa lanhonen bidez inprimatze digitalek mundu artistikoan lortu duten garrantzia azpimarratzea eta aztertzeada, sistema ezberdinak identifikatu ahal izateko baina baita irudi hauen osagaiak eta narriadura eragilenagusiak ezagutzeko ere.
|
|
|
Talde
bakoitzak bere laborategian garatutako teknikak erabili zituen garraio koefizienteakzehazteko. Banakako analisia egiteko epea bukatu zenean, Baionan ospatu zen InternationalMeeting on Thermodiffusion hamaikagarren kongresuan talde bakoitzak lortutako emaitzakanalizatu eta konparatu ziren (Bou Ali et al. (2015)).
|
|
Maiztasun handietan agertzen diren sentsore sekuentziak bilatzen dituzte bertan, ondoren clustering teknikak erabiliz, antzeko sekuentziak taldekatuz.
|
Talde
bakoitza jarduera bat dela ondorioztatzen dute, baina ez dirajardueraren izaera eta izena automatikoki antzemateko gai.
|
2017
|
|
Gurekasuan proiektua hasieratik bukaerara irekia mantendu da.
|
Talde
bakoitzak erabakitzen du zein izangoden garatuko duen jokoa. Dena den, pixkanaka hainbat gako zehazten edo mugatzen joan behar izan da, proiektua gehiegi konplika ez dadin eta garapena ikasgaiaren inguruan manten dadin, gehiegi desbideratugabe.
|
|
Aste bateko aklimatazio epe baten ondoren, jatorri komertzialeko 175 magurio aukeratu ziren taldeesperimental bakoitzerako, hauek kontrol taldea, CdL taldea (0, 25ppm kadmiora esposatuak) eta CdHtaldea (1ppm kadmiora esposatuak) izanik.
|
Talde
bakoitza 40 litroko esperimentazio edukiontzietankokatu ziren eta ur gainazalean sare bat jarri zen magurioak uretatik ateratzea saihesteko, esposiziojarrai bat lortuz.
|