Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 24

2001
‎– Talde bakoitzean urrats bat bainoez genuen hartzen.
2002
‎– Talde bakoitzak irizpideak markatu.
‎– Talde bakoitzak erabakiko du nork eta zer azaldu bileran.
‎– Talde bakoitzak erabakiko du zer aldatzeko prest dagoen onarpena jasotzenez badu.
‎– Talde bakoitzak beste taldearen egutegia aztertu aldaketak proposatzeko.
2003
‎Talde batBilbon dago, bigarrena Gasteizen eta hirugarrena Iruñean. Talde bakoitzak 20/ 25kide ditu; ez dira, hortaz, oso talde handiak edo bereziak. Kideen jatorria askotarikoa da.
2004
‎3 Talde bakoitzaren helburuak ezartzea eta adierazleak zehaztea.
2005
‎taldekideak bikoteka edo hirukoteka sailkatzen dira. Talde bakoitzak eskutitz bati erantzun behar dio (idatziz), eta bere aholkuak eman.Eskutitz horretan arazo bat edo kasu berezi bat dago, eta taldeak aztertu etaerantzuna idatziz eman behar du. Lan horretarako, taldeak 30 minutu, ditueta erantzuna eman ostean, talde handian eztabaidatuko da.
‎ikasitako trebetasuna norberak bere ikastetxean praktikanjartzea. Zuzendaritza Talde bakoitzak ikasitakoa bere ikastetxean praktikanjartzen du.
‎Ez dauka ikasketaren ikuspegi globala? Talde bakoitzak irakasle gehiegi izatenditu. Zenbait jarduerak ohiko eskola orduekbaino gehiago iraun dezakete, eta horiezin da programatu?
‎Talde horiek zikloan eskolak ematen dituzten maisu/ maistraguztiak bildu eta, ikasketaburuaren zuzendaritzapean, hezkuntza ziklo bakoitzekoirakaskuntzak antolatu eta garatuko dituzte. Zikloko Talde bakoitzean koordinatzailea izango da. Hona bere egitekoak:
Talde bakoitzarekin zerikusi zuzena zuten albiste baten jarraipena interesarekin egin zen eta erraz, gainera, baina era berean, azalekotzak jo zen norberaren inguruko informazioa.
2006
‎interes antagonikoak dituzten taldeen arteko borrokaren lurraldea da gizartea. Talde bakoitzak bere interes partikularrak ditu eta, hortik aparte, munduaren gaineko bere irudia. Beraz, munduaren gaineko irudien arrazionalizazioa harreman estuan dago interes gatazkarekin eta botere harremanen eraldaketarekin.
2007
‎badauzkagu higiezinen sektorean adituak diren abokatuak, edo lan munduan, edo kirolean edo bankuen alorrean... Talde bakoitzari bere komunikazio plana egiten ari gatzaizkio.
Talde bakoitzaren rolekin egindako kartoi mehezko txartelak.
2008
‎Hitz talde batzuk jarriko dizkizut. Talde bakoitzean asmatu behar duzu zein den besteen soinu berberaz hasten ez den hitza:
2009
‎Antolaketa aldetik aipagarria da animalia hauek duten portaera soziala.Basa bizitzan klan edo talde ezberdinetan banatzen dira eta talde hauetanhierarkia ikus daiteke. Talde bakoitzak usain ezberdina duenez, kide guztiekelkar ezagutu dezakete. Ar indartsuena izaten da taldeko buru eta bere postua defendatuko du lehiakideen aurrean.
2011
Talde bakoitzean erabilitako dinamika berdintsua izan zen: Lehoi ErregeaThe Lion King(, Roger Allers eta Rob Minkoff, 1994) Disney faktoriako marrazki bizidunezko pelikularen hasierako sekuentzia erakutsi zitzaien.
‎Kameraren aurrean agertu baino lehen, ikasleek taldeka prestatzen dituzte gaiak. Talde bakoitzeko arduradun bana dago eta hark koordinatzen ditu edukiak beste taldeekin. Irakasleen gidaritzapean, ikasleek lan guztiak egiten dituzte:
2015
Talde bakoitzak ikuskera desberdina dauka bere lanen aurrean, horregatik lanak behar bezalakontserbatzeko, dokumentazio sakon eta oparo bat lortzeak berebiziko garrantzia du. Ikerketa lanhonen bidez inprimatze digitalek mundu artistikoan lortu duten garrantzia azpimarratzea eta aztertzeada, sistema ezberdinak identifikatu ahal izateko baina baita irudi hauen osagaiak eta narriadura eragilenagusiak ezagutzeko ere.
Talde bakoitzak bere laborategian garatutako teknikak erabili zituen garraio koefizienteakzehazteko. Banakako analisia egiteko epea bukatu zenean, Baionan ospatu zen InternationalMeeting on Thermodiffusion hamaikagarren kongresuan talde bakoitzak lortutako emaitzakanalizatu eta konparatu ziren (Bou Ali et al. (2015)).
‎Maiztasun handietan agertzen diren sentsore sekuentziak bilatzen dituzte bertan, ondoren clustering teknikak erabiliz, antzeko sekuentziak taldekatuz. Talde bakoitza jarduera bat dela ondorioztatzen dute, baina ez dirajardueraren izaera eta izena automatikoki antzemateko gai.
2017
‎Gurekasuan proiektua hasieratik bukaerara irekia mantendu da. Talde bakoitzak erabakitzen du zein izangoden garatuko duen jokoa. Dena den, pixkanaka hainbat gako zehazten edo mugatzen joan behar izan da, proiektua gehiegi konplika ez dadin eta garapena ikasgaiaren inguruan manten dadin, gehiegi desbideratugabe.
‎Aste bateko aklimatazio epe baten ondoren, jatorri komertzialeko 175 magurio aukeratu ziren taldeesperimental bakoitzerako, hauek kontrol taldea, CdL taldea (0, 25ppm kadmiora esposatuak) eta CdHtaldea (1ppm kadmiora esposatuak) izanik. Talde bakoitza 40 litroko esperimentazio edukiontzietankokatu ziren eta ur gainazalean sare bat jarri zen magurioak uretatik ateratzea saihesteko, esposiziojarrai bat lortuz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia