2016
|
|
•
|
Talde
bakoitzak kolore bakoitzeko objektu bat atzeman behar du.
|
|
Ikastaldea 4 edo 6 taldetan zatituko da.
|
Talde
bakoitza jarduera gune batean hasiko da. Irakasleak seinalea ematean, taldeek jarduera gunez aldatuko dute hautatu ordenaren arabera.
|
|
•
|
Talde
bakoitzak segitu behar du kolore jakin batez markatu bidea, sokatxoz, konotxoz edo xingolaz (koloreak: urdina, gorria, horia eta berdea).
|
|
◦ Irakasleak talde bakoitzari argazki bat (bestetarik ezberdina) proposatzen dio.
|
Talde
bakoitzak maskota ezartzeko tokia ezagutu eta atzeman behar du.
|
|
Ikasleak binaka ezarriko dira.
|
Talde
bakoitzak ibilbide fitxa bat ukanen du.
|
|
horiak eta gorriak).
|
Talde
bakoitzak bere koloreari dagozkion objektuak (edo irakasleak erran formakoak) bere kutxara eramanen ditu.
|
|
◦
|
Talde
bakoitzak sartzeko ate bat (uztai bat) eta ateratzeko ate bat (beste uztai bat) hautatzen ditu, eta bere erranaldia hiru aldiz dantzatzen du.
|
|
|
Talde
bakoitzak piraten altxorrak bere uhartera eraman behar ditu, oztopoak gaindituz (marrazoak, karramarroak...), gelditu gabe.
|
|
▪
|
Talde
bakoitzean jokozain bat izendatzea, jokolariek jauziak bata bestearen ondotik egiten dituztela egiaztatzeko (norbait gelditzen baldin bada, debekatua da objektuen bila joatea).
|
|
◦
|
Talde
bakoitza bi multzotan banatua da, bi multzoak abiapuntuan ezartzen dira.
|
|
◦
|
Talde
bakoitzeko lehena tren burua da, eta besteak bagoiak.
|
|
|
Talde
bakoitzak teknika desberdina erabil dezake.
|
|
•
|
Talde
bakoitza bide bati jarraikiko zaio (urdina, gorria, horia edo berdea), proposatu bidearen kolore bereko xingolez, sokatxoez edo konotxoez markaturik. Bidearen puntan, kono bat atzemanen duzue eta honen azpian, kode bat. kode hori har ezazue eta biltze gunera itzul zuen erantzuna ontzat emateko.
|
|
|
Talde
bakoitza bere eremuan egon behar da.
|
|
◦
|
Talde
bakoitzeko kapitainak bi" objektu ekintza" etiketa hartzen ditu.
|
|
◦
|
Talde
bakoitzeko kapitainak bi" objektu ekintza" etiketa eta" gorputz ekintza" etiketa bat hartzen ditu. Taldeka, bi objektu ekintza eta gorputz ekintza bat elkarren segidan egin; bukatzeko, jokamolde original bat atzeman.
|
|
◦
|
Talde
bakoitzak sartze bat, taulagaineko hiru putzu ikusezin eta ateratze bat hautatzen ditu, eta bere erranaldia hiru aldiz dantzatuko du.
|
|
Taldeak, erdietsi puntu kopuruaren eta ikasle kopuruaren arabera egin behar dira.
|
Talde
bakoitzeko ikasle kopurua orekatzera entseatu behar da.
|
|
erasotzaile, defentsari, abiarazle.
|
Talde
bakoitzak 5 aldiz segidan erasotzen du.
|
|
•
|
Talde
bakoitzak alegiazko lasterketa lerro zuzen batean dantza egiten du.
|
|
▶
|
Talde
bakoitzean bi joker jokalari: joko eremuaren alde bakoitzean bat.
|
|
•
|
Talde
bakoitzak bere objektuak kutxa batetik bestera eraman behar ditu, aldi oroz ateetatik pasatuz.
|
|
Ikastaldea 5 jokalariko taldetan banatua da.
|
Talde
bakoitzak eraztun bat badu, eta objektua non erori den markatzeko konotxo bat. Talde bakoitza lasterketa lerro batean da. lasterketa lerroaren luzera:
|
|
Talde bakoitzak eraztun bat badu, eta objektua non erori den markatzeko konotxo bat.
|
Talde
bakoitza lasterketa lerro batean da. lasterketa lerroaren luzera: 74,08 m (disko aurtikitzearen munduko errekorra).
|
|
•
|
Talde
bakoitzaren puntuak kontatzen dira.
|
|
Ikasgela hiru taldetan banatua da, mailen arabera (hasiberriak, erneak, adituak).
|
Talde
bakoitzak lasterketa iraupen bat hautatzen du.
|
|
Taldeak aldizka tatamian sartuko dira.
|
Talde
bakoitzaren joko denbora: 3 minutu
|
|
Haurrak 6 taldetan banatuak dira, eremu mugatu batean (15 m x 15 m, guti gorabehera).
|
Talde
bakoitzak sorkuntza ebaluatzaileei erakusten die. ondoko ebaluazio taulan agertzen diren ebaluatzeko osagaiak honela bana daitezke:
|
2022
|
|
Ber kide kopuruko bi talde osa.
|
Talde
bakoitza lerroan da abiatze marraren gibelean.
|
|
Haurrak abiatze marraren gibelean lerrokatuko dira.
|
Talde
bakoitzak 10 artaburu izanen ditu ontzi batean ezarririk.
|