Emaitzak: 10
2002 | ||
| Lan horren guztiaren emaitzak dokumentu batean jaso dira. Horren izenburuahauxe da: | |
2004 | ||
| Lan guztiaren emaitza aldizkako txostenetan islatu behar da, eta geroago gurasoekin egingo diren elkarrizketa pertsonaletan; elkarrizketa horietan zalantzak eta gatazkak argitu ahal izango dira. | |
2008 | ||
| Lan horren guztiaren emaitza hilaren 26a arte ikus daiteke. Erakusketa astelehenetik igandera bitartean irekiko dute; goizez, 11:30etik 13:30era, nahiz arratsaldez, 17:00etatik 21:00etara. | |
2009 | ||
Ekainaz geroztik ari dira lanean zortzi taldeak euren errepertorioa osatzen eta bertan eskainiko dituzten koreografiak prestatzen. | Lan guztiaren emaitza Oh Happy Dayko platoan ikusi eta baloratuko da. | |
Ekainaz geroztik ari dira lanean zortzi taldeak euren errepertorio osatzen eta bertan eskainiko dituzten koreografiak prestatzen. | Lan guztiaren emaitza Oh Happy Dayko platoan ikusi eta baloratuko da. Kantak prestatzeko taldeek Basilio Astulezen aholkua izan dute eta Koreografiak lantzeko, berriz, taldeek Ikerne Goikoetxea koreografoaren laguntza izan dute. | |
Azken horiek bi hilabete egin dituzte prestakuntzan eta trebakuntzan sakontzen nahiz dendako areto eta sail desberdinak txukun atontzen. | Lan horren guztiaren emaitza Oreka Tx txalapartarien doinuek, Jon Martin eta I, aki Apalategiren bertsoek eta trikiti doinuek lagunduta ikusi zuten atzo goizean. Bazkaltzera elkarrekin joan ziren guztiak ondoren. | |
2010 | ||
Horren oinarri teoriko sendotik hasitako lanak badu jarraipen aplikatu egokia ere, informazioren bilketarako inkesta erabiliz; lanabes horren diseinuan ez da hutsetik abiatzen, baizik eta beste egoera eta beste lekuetan erabiliak izan diren materialak baliatuz. | Lan horren guztiaren emaitzak eta ondorioak guztiz balekoak dira hizkuntza aldaketa erakunderen batetan eragin nahi duen ororentzat. Areago, susmoa dugu esfortzu horren balioa lan honetan ez dela agortuko, bide beretik aurrera egin nahi izango duen orok makulu ezin egokiagoa aurki dezakeelako Barrenetxearen izerdiari esker eskuratutako idazlan honetan. | |
2012 | ||
Eskola publikoaren aldeko jaia gurasoen elkarteak antolatzen dugu, baina ezinbestekoa zaigu tokian tokiko komunitateak parte hartzea, eta aurtengoa ikaragarria izan da. | Lan horren guztiaren emaitza izan zen igandekoa. Eskolako hezkuntza komunitate osoa bildu ginen Zarautzen: | |
2021 | ||
| Lan horren guztiaren emaitza maiatzaren 15etik aurrera ezagutu ahal izango da. Ateak zabalik izango dira. | |
2023 | ||
| Lan horren guztiaren emaitza nagusia bost baldintza izan dira: euskararen erabilerak benetan «jauzi bat» egiteko bete behar diren bost baldintza identifikatu dituzte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
Lan | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Berria | 4 (0,03) |
EITB - Sarea | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan guzti | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan guzti emaitza | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |