Emaitzak: 6
2011 | ||
Gazteekin burututako eztabaida taldeetan ere, ikus entzunezko ekoizpenean parte hartzen duten eragileei ezarritako funtzio eta zereginen gaineko ezagupen maila aztertu nahi genuen, baita ikus entzunezko produktu mota desberdinen ekoizpen eta programazio faseei buruz zekitena ere. | Ikus entzunezko mezuek komunikazio eremu berrietan duten transzendentziaren eta eraginaren inguruko ezagupen maila ere jakin nahi genuen. | |
Ideologia eta balioak. | Ikus entzunezko mezuak ulertuz eta kritikatuz irakurtzeko gaitasuna, errealitatearen irudikapenak diren aldetik eta, beraz, ideologia eta balioen garraiatzaile gisa hartuta; ikus entzunezko mezuen azterketa kritikorako gaitasuna, aldi berean ulertuta gizartearen interesen, kontraesanen eta balioen adierazpen eta euskarri gisa. | |
Dimentsio estetikoa. | Ikus entzunezko mezuak aztertzeko eta balioesteko gaitasuna, berrikuntza formalak edo tematikoak eta sentimen estetikoaren heziketa kontuan hartuta; ikus entzunezko mezuak hedabideetakoak eta artistikoak diren bestelako adierazpen motekin erlazionatzeko gaitasuna. | |
| Ikus entzunezko mezuak aztertzeko eta balioesteko gazteek duten gaitasuna ezagutze aldera, produktuen berrikuntza formalak edota tematikoak hautemateko gai ziren eta horien aurreko sentimen estetikoa zuten egiaztatu nahi genuen eztabaida taldeetan ere. Era berean, ikus entzunezko mezuak hedabideetakoak eta artistikoak diren bestelako adierazpen motekin erlazionatzeko gazteek duten gaitasuna aztertu nahi genuen. | |
Telebistarekiko jarrera heldua, komunikabide honetatik hedatzen diren mezuak ulertu eta interpretatzeko, eskarmentua funtsezkoa da, baina komeni da bide horretatik gaztetxoak eskutik eramatea. | Ikus entzunezko mezu eta edukiak beharrezkoa den sakontasunarekin kontsumitu eta ulertzeko, guraso eta arduradunentzat, baita gaztetxoentzat ere, interesgarria izango litzateke jarraian aipatzen diren gomendio hauek kontuan hartzea. | |
| Ikus entzunezko mezuak kolokan jartzeko eta bere osotasunean ulertzeko gaitasuna aztertu nahi genuen ere eztabaida taldeetan, errealitatearen irudikapenak diren aldetik ideologia eta balioen garraiatzailetzat hartzen diren ala ez gazteen artean. Era berean, helburua zen aztertzea ea mezu horiek balioen adierazpen eta jendartearen interesen euskarri gisa jasotzen zituzten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 6 (0,04) |
Lehen forma
Ikus | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi entzunezko | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi entzunezko mezu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |