2005
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
1
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
2008
|
|
|
Ikus
entzunezkoak lengoaia bitarrean
|
2010
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaiaren osagaiak identifikatzea eta horietako bakoitzaren rol edo eginkizuna antzematea eta deskribatzea da dimentsio honetan neurtu gura izan duguna. Bost galdera berezitu planteatu dira galde sortan, eta atal hau baloratzeko gehienenezko ebaluazioa hogei puntutara makurtu da8.
|
2011
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaiaren ezagupen mailari dagokionez, 20 puntutik batez besteko 2,4 puntu lortu dituzte Euskal Herriko nerabe eta gazte eskolatuek. Oso emaitza apala.
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaiaren gaineko gaitasuna. Ikus entzunezko lengoaia ahalbidetzen duten kodeen gaineko ezagupena eta erabiltzeko gaitasuna, gainerako pertsonekin modu sinplean baina eraginkortasunez komunikatu ahal izateko; ikus entzunezko mezuak aztertzeko gaitasuna, kontuan hartuta zentzua eta esangura; narrazio egiturak zein kategoriak eta generoak.
|
|
Ikus entzunezko lengoaiaren gaineko gaitasuna.
|
Ikus
entzunezko lengoaia ahalbidetzen duten kodeen gaineko ezagupena eta erabiltzeko gaitasuna, gainerako pertsonekin modu sinplean baina eraginkortasunez komunikatu ahal izateko; ikus entzunezko mezuak aztertzeko gaitasuna, kontuan hartuta zentzua eta esangura; narrazio egiturak zein kategoriak eta generoak.
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia, ezezagun hori 27
|
|
erabilitako koloreak, argiak, deigarriak dira umeak erakartzeko, kolore beroak erabiltzen dira pertsonaia nagusiak nabarmentzeko eta kolore hotzak gainerako pertsonaiak bigarren plano batean aurkezteko, irudiaren eta hondoaren artean kontrastea sortuz.
|
Ikus
entzunezko lengoaiaren erabilerari ez diote erreparatzen kalitate estetikoa baloratzean.
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaia (20 puntu)
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaian batez besteko puntuazio altua lortu dutenek ekoizpen, ideologia eta estetikaren dimentsioetan ere puntuatu dute altuago. Beraz, badirudi lengoaiaren eremuan ezagutza hobea izatea lagungarria izan daitekeela ekoizpen prozesuak, ideologia eta balioak zein ezaugarri estetikoak ulertzeko.
|
|
Lengoaiaren dimentsioa erlazionatzen da ikus entzunezko mezuen errezepzio kritikoarekin, ideologiaren eta balioen interpretazioarekin eta produktuen ezaugarri estetikoak preziatzeko abildadearekin.
|
Ikus
entzunezko lengoaiaren oinarrizko konbentzioak ezagutzeak laguntzen du interpretazio lanetan.
|
|
Aldez aurretik jasotako heziketa espezifikoaren eta ikus entzunezko gaitasunaren dimentsio gehienen artean erlazio esanguratsurik aurkitu ez izana logikoa izan daiteke; izan ere, 90 ikaslek(% 15,1) ikasi dute gaiari buruzko ikasgai bat.
|
Ikus
entzunezko lengoaiaren eta teknologiaren eremuetan ikusi da batez besteko puntuazioen gora egite progresiboa. Beraz, badirudi euskal gazteriak jasotzen duen formazio apurra bi dimentsio horietan zentratzen dela.
|
|
|
Ikus
entzunezko lengoaian, teknologian eta ekoizpenean prestakuntza hobea duten ikasleek trebetasun handiagoa erakusten dute errezepzio eta audientzian, ideologia eta balioetan eta preziatze estetikoan. Badirudi erlazioa dagoela ikus entzunezko tresneriarekin erlazionatutako dimentsioen eta hedabideak kritikoki interpretatzeko eta ulertzeko dimentsioen artean.
|
2016
|
|
Horregatik ere kalitatezko saioa egitea lortzen du.Teknika aldetik saio abangoardista da, erakargarria.
|
Ikus
entzunezko lengoaiaren oinarriak errespetatuz, hizkuntz propioa lantzen saiatzen dira. Horrela, poesia bisuala eraikitzea lortzen dute liburuen pasarteak irakurtzen dituzten aldiro:
|
2017
|
|
Zinema ikasketak egindakoa ere bazara.
|
Ikus
entzunezko lengoaiaren ezaugarrietako bat bada pentsamendu edo gogoetak ekintza eta irudiekin erakustea. Literaturan gogoetei hitzak jartzea errazagoa izan arren, zuk ere maiz jotzen duzu irudietara.
|