2007
|
|
|
Ikus
entzunezkoen kontsumo hori helduen kontroletatik at egiten da, batik bat.
|
2011
|
|
|
Ikus
entzunezkoen kontsumo azturetatik harago, teknologia komunikatiboen lengoaiak eta herritarren komunikazio gaitasunak deskribatzen dira liburu honetan.
|
|
|
Ikus
entzunezkoen kontsumoari dagokionez, honako emaitzak atera ditugu:
|
|
|
Ikus
entzunezko kontsumo ohitura batzuk ezarrita daude, beraz, Leintz bailarako nerabeen artean. Ohitura horien atzean dauden motibazioak batzen dira ondorengo lerroetan.
|
|
GAKO HITZAK: Nerabeak ·
|
Ikus
entzunezko kontsumoa · Digitalizazioa · Leintz bailara.
|
2015
|
|
|
Ikus
entzunezko kontsumo ohiturei dagokienez, gazteen %9, 3k ez du sekula telebistarik ikusten astebarruan, eta asteburuetan telebista ikusten ez dutenen kopurua %12, 2ra igotzen da. Haatik, egunekobatez besteko telebista kontsumoa astelehenetik ostiralera bitartean 116 minutukoa da, 122koaasteburuko egunetan, eta gazteen %63 baino gehiagok egunero ordubetetik gora ikusten du telebista.Telebista kontsumoa ordu tartetan sailkatuta, gazteen multzorik handienak egunero 61 minutubitartean ikusten du telebista, %34, 2k astelehenetik ostirala bitartean, eta %30, 2k asteburuko egunetan.
|
|
|
Ikus
entzunezko kontsumoaren panoraman ohiko telebistaren nagusitasuna ukaezina izanagatik, badaude aldaketa batzuk arretaz jarraitu beharrekoak.
|
2017
|
|
4 taula. GLM.
|
Ikus
entzunezkoen kontsumoa Interneten
|
2020
|
|
2020. "
|
Ikus
entzunezkoen kontsumo ohituren aldaketa: aktore globalak eta euskarazko edukiak".
|
|
Esan bezala, 5G teknologiaz hitz egiten den guztietan ikus entzunezkoak dira aipatuenak, izan ere, datuen transferentzia azkarrari esker, eduki mota horien hazkunde nabarmena aurreikusten da.
|
Ikus
entzunezkoen kontsumoak nabarmen egingo du gora eta horrek mesede nabarmena egingo die Youtube eta antzeko plataformei, bai eta streaming bitartez edukiak hedatzen dituzten plataformei ere. Aditu hauen arabera, plataforma horiek gazteen artean duten arrakasta areagotu egingo da eta ondorioz, hobe genuke plataforma horietan presentzia izateko edo areagotzeko estrategiak indartzen joatea.
|
2021
|
|
|
Ikus
entzunezkoen kontsumoa asko aldatzen ari da. Nola doaz Hamaikaren sare sozialak?
|
2022
|
|
|
Ikus
entzunezkoen kontsumoa ez ezik, musikarena ere aztertu dute, zein hizkuntzatan entzuten duten jakite aldera. Batez ere Youtube (%78) eta Spotify (%69) erabiltzen dituzte herri euskaldunenetako ikasleek musika kontsumitzeko.
|
|
|
Ikus
entzunezkoen kontsumoa zein hizkuntzatakoa da TTIPI TTAPAren eremuko ikasle gaztetxoen artean. Telebista kateak eta plataformak aintzat hartuta, azken seriea edo marrazki biziduna zein hizkuntzatan ikusi duten galdetu die UEMAk.
|
|
|
Ikus
entzunezkoen kontsumoa telebistara edo plataformetara mugatu ezin dela iritzita, sare sozialen kontsumoa ere aztertu du UEMAk, zehazki, sare sozialen erabilera eta horietako hizkuntza jarduna. Gehienek Youtube, Whatsapp, Tiktok, Instagram eta Snapchat erabili izana aitortu dute.
|
2023
|
|
Irudi gaindosia ote?
|
Ikus
entzunezkoen kontsumo zorabiagarriak anestesiatu ote gaitu. Likidoegi bihurtu dira gure mundua, gure hedabideak, gure pertzepzioa, gure burmuina, gure pentsatzeko gaitasuna?
|