Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2007
Ikus entzunezkoen kontsumo hori helduen kontroletatik at egiten da, batik bat.
2011
Ikus entzunezkoen kontsumo azturetatik harago, teknologia komunikatiboen lengoaiak eta herritarren komunikazio gaitasunak deskribatzen dira liburu honetan.
Ikus entzunezkoen kontsumoari dagokionez, honako emaitzak atera ditugu:
Ikus entzunezko kontsumo ohitura batzuk ezarrita daude, beraz, Leintz bailarako nerabeen artean. Ohitura horien atzean dauden motibazioak batzen dira ondorengo lerroetan.
‎GAKO HITZAK: Nerabeak · Ikus entzunezko kontsumoa · Digitalizazioa · Leintz bailara.
2015
Ikus entzunezko kontsumo ohiturei dagokienez, gazteen %9, 3k ez du sekula telebistarik ikusten astebarruan, eta asteburuetan telebista ikusten ez dutenen kopurua %12, 2ra igotzen da. Haatik, egunekobatez besteko telebista kontsumoa astelehenetik ostiralera bitartean 116 minutukoa da, 122koaasteburuko egunetan, eta gazteen %63 baino gehiagok egunero ordubetetik gora ikusten du telebista.Telebista kontsumoa ordu tartetan sailkatuta, gazteen multzorik handienak egunero 61 minutubitartean ikusten du telebista, %34, 2k astelehenetik ostirala bitartean, eta %30, 2k asteburuko egunetan.
Ikus entzunezko kontsumoaren panoraman ohiko telebistaren nagusitasuna ukaezina izanagatik, badaude aldaketa batzuk arretaz jarraitu beharrekoak.
2017
‎4 taula. GLM. Ikus entzunezkoen kontsumoa Interneten
2020
‎2020. " Ikus entzunezkoen kontsumo ohituren aldaketa: aktore globalak eta euskarazko edukiak".
‎Esan bezala, 5G teknologiaz hitz egiten den guztietan ikus entzunezkoak dira aipatuenak, izan ere, datuen transferentzia azkarrari esker, eduki mota horien hazkunde nabarmena aurreikusten da. Ikus entzunezkoen kontsumoak nabarmen egingo du gora eta horrek mesede nabarmena egingo die Youtube eta antzeko plataformei, bai eta streaming bitartez edukiak hedatzen dituzten plataformei ere. Aditu hauen arabera, plataforma horiek gazteen artean duten arrakasta areagotu egingo da eta ondorioz, hobe genuke plataforma horietan presentzia izateko edo areagotzeko estrategiak indartzen joatea.
2021
Ikus entzunezkoen kontsumoa asko aldatzen ari da. Nola doaz Hamaikaren sare sozialak?
2022
Ikus entzunezkoen kontsumoa ez ezik, musikarena ere aztertu dute, zein hizkuntzatan entzuten duten jakite aldera. Batez ere Youtube (%78) eta Spotify (%69) erabiltzen dituzte herri euskaldunenetako ikasleek musika kontsumitzeko.
Ikus entzunezkoen kontsumoa zein hizkuntzatakoa da TTIPI TTAPAren eremuko ikasle gaztetxoen artean. Telebista kateak eta plataformak aintzat hartuta, azken seriea edo marrazki biziduna zein hizkuntzatan ikusi duten galdetu die UEMAk.
Ikus entzunezkoen kontsumoa telebistara edo plataformetara mugatu ezin dela iritzita, sare sozialen kontsumoa ere aztertu du UEMAk, zehazki, sare sozialen erabilera eta horietako hizkuntza jarduna. Gehienek Youtube, Whatsapp, Tiktok, Instagram eta Snapchat erabili izana aitortu dute.
2023
‎Irudi gaindosia ote? Ikus entzunezkoen kontsumo zorabiagarriak anestesiatu ote gaitu. Likidoegi bihurtu dira gure mundua, gure hedabideak, gure pertzepzioa, gure burmuina, gure pentsatzeko gaitasuna?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia