Emaitzak: 14
2011 | ||
| Ikus entzunezkoen alfabetizazioa lortzeko ahaleginetan ikasleriaren motibazioa funtsezkoa da. Helburu hori lortzeko bidean erabakigarria da irakasleriaren beraren jarrera ere. | |
| Ikus entzunezko alfabetizazioa guztion helburu izanda, irakasleek heziketa, baliabide eta irizpide gehiago eskatzen dizkiote administrazioari. Irakasgai hau ezin da garaian garaiko modaren arabera arautzen den diziplina teknologiko hutsa izan, baizik eta XXI. mendeko herritar askeak sortzeko tresna pedagogiko eraginkorra. | |
| Ikus entzunezko alfabetizazioarekin lotutako irakasgaien inguruan sumatzen den curriculum isolamendua gainditu egin behar da. Gaitasun espezifikoak lortzeko asmoz, zeregin zehatzak landu behar dira. | |
| Ikus entzunezkoen alfabetizazioa lortzeko bidean, premiazkoa da prestaketa. UNESCOk berak ohartarazi zuen nazioarteko komunitatea horren beharraz duela jada hiru hamarkada, 1979an Parisen egindako batzarrean. | |
| Ikus entzunezko alfabetizazioaren inguruan eman diren definizio guztietatik erabilienetako eta laburrenetako bat CMLk eman zuen 1992an. Hauxe, alegia: | |
papera, ikus entzunezkoa edo Internet. | Ikus entzunezko alfabetizazioak aukera ematen digu komunikabideek gaurko gizartean betetzen duten funtzioa ulertzeko. Trebezia horren bitartez, herritarrak errazago du bere burua egoki azaltzea demokrazian, baita ikerketarako bideak eskuratzea ere. | |
| Ikus entzunezkoen alfabetizazioak etxean hasi behar du. Edo bertan has daiteke, gainerako giza eta gizarte balioen irakaskuntza legez. | |
| Ikus entzunezko alfabetizazioak interes handia pizten du eskola komunitatean. Ikus entzunezko komunikazioaren inguruan premia ugari sumatzen dira eskolako sektore guztietan. | |
| Ikus entzunezko alfabetizazioarekin lotutako irakasgaien inguruan curriculum isolamendua agertzen da eskola komunitatean. Ekimen pertsonalak eta inprobisazioa dira nagusi. | |
Gazte nahiz helduek disfrutatu egiten dute komunikabideen erabilerarekin; areago taldean badaude. | Ikus entzunezko alfabetizazioak handitu dezake atsegin hori. | |
| Ikus entzunezko alfabetizazioa, media literacy horrek gehiago du ikustetik, begiratzetik baino. Noski. | |
| Ikus entzunezko alfabetizazioa, media literacy horrek gehiago du ariketa intelektualetik, akzio fisikotik baino. | |
| Ikus entzunezko alfabetizazioarekin lotutako irakasgaien inguruan sumatzen den curriculum isolamendua gainditu egin behar da. Gaitasun espezifikoak lortzeko asmoz, zeregin zehatzak landu behar dira. | |
2008 ikasturtera arte ingelesezko irakaslea hainbat zentrotan. | Ikus entzunezko alfabetizazioaren inguruan zenbait esperientzia burutu ditu, besteak beste, Sopela eta Sestaoko institutu publikoetan. Gaur egun, jubilatuta dago. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 14 (0,09) |
Lehen forma
Ikus | 14 (0,09) |
Argitaratzailea
UEU | 14 (0,09) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi entzunezko | 14 (0,09) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi entzunezko alfabetizazio | 14 (0,09) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |