Emaitzak: 7
2015 | ||
Adostasuna eta onarpena dira ikus entzuleriaren monetaren gakoak, ez zehaztasun gradua.Bestela esanda, ikus entzuleriaren neurketarako industria metodologikoek adostasuna dutehelburu, ez ikus entzuleriaren ezagutza sakona. | Ikus entzuleriaren ikerketak eta bertatikeratorritako ezagutzak komunikabideen ekosistemako eragileen onarpena behar du, merkatuanjarduteko, baita euskarazko komunikazioaren esparruan ere. Euskarazko komunikabideensektoreak, sektore publikoak, iragarleek, ikus entzuleek eta bestelako gizarte eragileek onartukoduten euskal audimetria sistemetan ikertzea eta inbertitzea estrategikoa da. | |
ikus entzuleriaren ikerketa tradizionalak ikus entzuleriaerlatiboki homogeneoa den masa gisa hartu dute (ulerkera, esangura emate eta interesantzerakoak dituzten norbanakoez osatuta) laginetatik abiatuta unibertso zabalagoen ezaugarriakaurreikusi eta ezagutu ahal izateko. | Ikus entzuleriaren ikerketa etnografikoak, aldiz, batez eretalde txikietan j ardun izan du, ikerketako parte hartzaileak aldagai zehatzen arabera hautatuondoren. | |
Komunikabideek egungo gizarteetan aisia definitzeko agertzen duten garrantziahazkorra ikusita Aisiazko Ikaskuntzen eta | Ikus entzuleriaren Ikerketaren artean zubi lanaegitea ezinbestekoa eta emankorra da. Izan ere, komunikabideen ekosisteman ematen aridiren aldaketek erronka berriak ez ezik, erronka hauei eremu bietatik elkarrekinerantzuteko aukerak ere zabaltzen dituzte. | |
Izan ere, komunikabideen ekosisteman ematen aridiren aldaketek erronka berriak ez ezik, erronka hauei eremu bietatik elkarrekinerantzuteko aukerak ere zabaltzen dituzte. Erronka hauei erantzute aldera hurbilketakualitatiboa proposatzen da lan honetan, | Ikus entzuleriaren Ikerketa batez erekomunikabideen kontsumoaren azterketa kuantitatibora bideratu baita, eta denboraaurrekontuak bezalako Aisiaren Ikaskuntzekin lotutako ikerketa jarduerek jarduera behagarrienneurketa hartu izan baitute ardatz, jarduera hauetatik eratorritako esanahiei entzungor eginiksarri. | |
Lan honetan Aisiazko Ikaskuntzen eta | Ikus entzulerien Ikerketaren alorretara ekarpena eginnahi izan da denboraren zenbaketaz eta hedabidearen eduki testualaren azterketaz haratagodoan ikus entzuleen telebistarekiko aisiazko harremanen azterketaren bidez. Horretarakotelebista haren ikus entzuleen aisiazko esperientziarekin hartuemanean dagoen entitate konplexueta dimentsio anitzekoa bezala ulertu eta esploratu da, komunikaziorako teknolog... –Telebistak jada ez du lehen zuen esanahi bera? (Shimpach, 2010: | |
1) Aisiazko Ikaskuntzen eta | Ikus entzulerien Ikerketaren esparruak elkar harremaneanjartzea bata eta bestearen ekarpenak erabiliz iragaite egoeran aurkitzen dentelebista ikertzeko. | |
– | Ikus entzulerien Ikerketaren ekarpen esanguratsuak berreskuratzea hedabidearekikoesposizoaren neurketa soilaz harago doazen ikus entzuleria eta ikus entzuletzarenlanerako definizioak berrikusi eta proposatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 7 (0,05) |
Lehen forma
Ikus | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi entzuleria | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi entzuleria ikerketa | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |