2011
|
|
Hizkuntza ekologia Euskal Herrian gaur egun, eragileen ikuspegia artikulupean, arestian aipaturiko mintegian landutako ideiak biltzen dira (Hizkuntza ekologiari buruzko Diziplinarteko Mintegia, Andoain). han, bertaraturikoen artean sorturiko hausnarketak, kezkak eta nondik norakoaren berri ematen da. zenbaki monografiko honi amaiera emateko Soziolinguistika klusterrak euskal herriko unibertsitateko udako ikastaroetan Hizkuntza ekologia; teoriatik praktikara izeneko ikastaroan eskainitako bi saio biltzen dituzten artikulu bana ekarri ditugu. Lehenak, Jon Sarasuak Euskaldungoaren egungo beharrak eta hizkuntza ekologia izenburupean eginiko hitzaldiaren muina biltzen du, eta bigarrenak,
|
Hizkuntza
ekologiaren diskurtsoaren onurak eta zailtasunak izenburupean eginiko mahai ingurukoarena.
|
2016
|
|
" DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua" J. Inazio Markok eta Beatriz Akizuk idatzi duten artikulua bete betean dator BAT zenbaki honetako gai monografikoarekin, nahiz eta ez den arestian aipaturiko Topaldian aurkeztu. Udalerri mailan hizkuntza ekologiaren diskurtsoa sozializatzeko eta horren bidez hizkuntzakomunitatearen sistema ahalmentzeko buruturiko proiektua izan da honakoa, eta bere emaitza nagusia, dagoeneko ezaguna den EkoLingua Solas jokoa da.
|
|
Bigarren eta hirugarren faseetan, sortutako tresna eta esku hartzearen dinamikari buruzko balorazioak jasotzeko eta prozesuaren zein baliaDiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu bidearen ebaluazioa egin ahal izateko, bigarren fasean herrietako dinamizatzaileekin talde eztabaida egituratuak egin ziren interbentzioaren aurretik eta ondoren, interbentzioan parte hartu zuten herritarrei pasa zitzaien eta taldekako balorazio orriak jaso ziren, eta ...
|
|
DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu
|
|
Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu – DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua tzen dira iraunkortasunarekiko ardurarekin erlaziona daitezkeen eta jada aipatu ditugun ‘erantzukizuna’ren eta ‘ardura pertsonala’ren argudioak.
|
|
Ideia horiek afinitate diagrama bidez sailkatu eta mapa batean jaso ziren. Ondoren, eta horiek guztiak kontuan hartuz, Corpusaren lehen zirriborroak prestatu eta horiei ekarpenak eginez, fase honen emaitza nagusia izan den Corpus horren azken txostena osatu zen, hau da,
|
Hizkuntza
ekologiaren diskurtsoaren ideia nagusien bilketa: Materialen Corpusa izeneko Txostena.
|
|
DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu
|
|
J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu – DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua
|
|
DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu
|
|
J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu – DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua
|
|
Jokoaren potentzialtaDiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu suna eta zabaltzen dituen aukerak nabarmendu zuten. Zentzu horretan, badirudi jokoak era guztietako herritarrengana heltzeko bidea irekitzen duela eta betiko formatuetatik haratago doala, berritzailea izanik.
|
|
J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu – DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua
|
|
Joko hau, hizkuntza ekologiaren ezaguDiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu
|
|
Jokalariek taldearen erantzun bateratua adosten eta jokaldiak (Jokoa bai?) osatzen saiatu behar dute a) Aurreko bueltan eztabaidan zehar mahaian osatu dituzten karDiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu
|
|
J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu – DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua
|
|
DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu
|
|
J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu – DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua
|
|
DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu
|
|
J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu – DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua
|
|
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua j. Inazio Marko juanikorena
|
|
J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu – DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua
|
|
DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu
|
|
J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu – DiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua egiten dio aipamena. Hurbilpen horrek biologiarekin lotutako fenomenoak aztertzeko zein gizarte garapeneko arazoetan historikoki erabili izan den ekologia kontzeptuaren metafora hartu eta hizkuntzen gizarte prozesuen azterketara zabaldu eta egokitu du.
|
|
state of the art 1998 izenburua du, gaiaren garapenaren hogeita hamar urte laburtzen ditu eta bertan bloke osagarriak diren ekologiaren erabilera metaforikoak eta ez metaforikoak bereizten ditu, lehen aipatu ildotik, batetik ekologia linguistikoa eta bestetik linguistika ekoDiKomA Proiektua.
|
Hizkuntza
ekologiaren Diskurtsoaren bidez Komunitatea Ahalmentzen laguntzeko Proiektua – J. Inazio Marko Juanikorena eta Beatriz Akizu
|
2021
|
|
|
Hizkuntza
ekologiaren diskurtsoa zabaltzea
|
2022
|
|
Beraien Hedatu hezkuntza proiektuan aipatzen den bezala, ikastetxeetan soziolinguistikari dagozkion gaiek ez dute pisu askorik izan tradizionalki eta gaur egun, irakasteko moduaren eta ikastetxearen arabera alde handiak daude soziolinguistika lantzerakoan.
|
Hizkuntza
ekologiaren diskurtsoa zein euskararen arnasguneen kontzeptua oraindik ez daude barneratuta hezkuntzaren eremuan eta irakasle guztiek orokorrean, eta hizkuntzetakoek bereziki, soziolinguistika esparruko formazio beharra daukate. Ondorioz, ikasleek euskararen normalizazio prozesua ez dute modu sakonean barneratuta:
|