2008
|
|
Ez naiz arbasoen ankerkerien erantzule, ez zara arbasoen sufrikarioen oinordeko, baina badakigu laurehun urte horiek gabe Europa ezin egongo zela dagoen lekuan.
|
Gure
gaurko aberastasunaren (eta Afrikaren pobreziaren) oinarria, laurehun urteko lapurreta eta deshumanizazio sistematikoa da.
|
2009
|
|
Nola ipini nire itxaropena eta poza, niaren ezabatze eta Dena Bat bihurtzean?).
|
Gure
gaurko sentieran, orokorraren eta banakoaren batasuna ez dugu sentitzen; guretzat hori hautsita dago, hala nola gorputzaren eta arimaren batasuna, eta gizakiaren eta Jainkoaren batasuna, guretzat bikoteko termino bakoitza bere aldetik joan da; baina, batez ere, bizitzaren eta heriotzaren batasuna bion oposizio dago bilakatua, bata bestearen ukoa.
|
|
Erlijioa elementu pedagogiko, hots, heziketa moralaren eta ordenaren euskarri).
|
Gure
gaurko gizarteak bitartekorik ez dauka erlijioa geroago aurkitzeko eta ikasteko, musika edo literatura geroago deskubritzeko ez daukan bezalatsu, hizkuntza (euskara) geroago deskubritzeko, edo berdin da lagun hurkoa errespetatzen eta maitatzen geroago ikasteko. Platonen astakerietako bat da, Hirian Homero eta mitologia hezkuntzatik zeharo desterratzeko asmoa.
|
|
|
Gure
gaurko munduaren tamaina eta arnasa hartzen dizkiogu Gotzon Garatek idatzitako kronika honi, bertan hiri korapilatsuen miseria, ondiko eta ongiak modu ezabagaitzean islatzen baitira, gure ondoan gertatu izan balira bezala, eta, egia esan, betidanik imajinatu izan ditugun bezala.
|
|
|
Gure
gaurko helburu xumehauxaeizango daMimodrama: ketaikonoak laneanagertzendirenaipamenartistikoak bildetuahaieiburuzkoohararinba tzuk adierazi. Bilketa lanean, Juan Mari Lekuonareberarenn laguntza izan genuenGur.e etxeagordetzenndirenMimodramaketaikonoak liburuarelau aleetaknobataipatzekoa dazere, nJuanMariLekuonakeskuzidatzitakooharrez aberastuaagertzenbaita.Oharrok, hainzuzenere, liburuan agertzedirennaipa menartistikoazdira.Ziurrenik, literaturarenetaarteenartekoelkarrizketahorre tazlanenbatnerabilela buruan aipatuko nion JuaMarniLekuonari, etahark, laguntzaemannahiezedo, hartukozuenberegaindatuakarakatzekolanhori.
|
2013
|
|
Baina zer larderiatu nahi zigun zehazki?
|
Gure
gaurko patxada goxotik begiratzea. Klubekoa ez denaren arlotekeriaz jokatzea?
|
2015
|
|
Altxor bat.
|
Gure
gaurko argazkiak, ordea, erosi nahiko ote ditu inork traperoak gure etxeak hustera etorri eta neska lagunekin itxuratutako irribarreak eta oporretako erretratuak salgai jartzen dituztenean merkatu herrikoian, liburu zahar, farfaileria eta txatar domestikoaren artean. Erdietsiko al dugu interesik denboraren ironiari esker?
|
|
Osaba etorri, automobil barrura sartu eta Ondarroara bidean jarri gara.
|
Gure
gaurko abenturaren hasiera!
|
2020
|
|
Hori da liburu honen berrikuntza nagusia, Euskal Autonomia Erkidegoko, Nafarroako Foru Erkidegoko eta Euskal Hirigune Elkargoko datuetatik abiatuta patriarkatu (neo) liberala ulertzeko sistema kontzeptual bat eskaintzea.
|
Gure
gaurko mundua hobeto ulertzeko, xehekiago aztertzeko eta eraginkorrago iraultzeko.
|