2004
|
|
Modu horretan, norbaitek kasu zehatz batean gezurrik ez lukeela esan behar diogunean, gezurra esatea okerra dela esaten duen printzipio unibertsalarekin konprometitzen ariko ginateke.
|
Gure
argudioetan moralaren trinkotasun logikoabermatu nahi baldin badugu, ezin gara ezta istant jakin batean ere printzipio batez baliatubeste noizbait printzipio hori bera onartzeko borondaterik ez baldin badugu. Hori dela eta, preskriptiboa izanagatik, hizkuntza moralak ez dio uzten unibertsalizagarri izateari.
|
2008
|
|
Zientzia jakintzan aurrera egiteko eta jadanik finkaturiko jakintza hedatzeko erabiltzen diren aldaeren barruan komunikazio egoeraren arabera hainbat berbaldi mota aurkituko baditugu ere, erabilera horretan ereduzko zenbait ezaugarri finka daitezkeela aldarrikatuko dugu lan honetan.
|
Gure
argudio ildoa da ereduzko berbaldi zientifiko eraginkorrak eraikitzeko prozesatzen errazak diren segidak aukeratzen ditugula eta aukera hori zuzenean lotuta dagoela gramatika baliabide jakin batzuen hautapenarekin. Hortaz, lan honen gogoetak eta ondorioak ereduzko berbaldi zientifikoari buruzkoak dira eta ez nahitaez euskararen bestelako erabilerei buruzkoak.
|
2010
|
|
22
|
Gure
argudioaren bigarren zatia nahiko argi iradokitzen dute Aristotelesek eta San Tomasek, etxeko familiak osatutako erkidegoa benetako legea sortzeko ez dela aski baieztatzen dutenean. Aristotelesek azaltzen du horren arrazoia:
|
2015
|
|
Aljerreko negoziatzaileak, Etxebeste buru, ez zeuden ados ETAren zuzendaritzak Ipar Euskal Herritik hartu zituen azken erabakiekin, Gobernuari ultimatum publikoa emanez negoziazioak puskatzearekin, alegia. ?
|
Gure
argudioak plazaratuz hautsi behar genuen, erakutsiz mahaitik altxatu zena, aurrena fisikoki eta ondoren politikoki, Estatua izan zela?. Dena den, desadostasuna moduei buruz zen gehienbat, gaur egundik begiratuta Etxebestek ere garbi ikusten baitu Aljerren ez zela akordiorik lortzeko benetako aukerarik izan:
|
|
|
Gure
argudioak argi, asertiboki eta besteen sentimenduak aintzat
|
|
|
Gure
argudioak indartzeko, kontra argudioak idatzi ditugu hizkera egokia erabiliz
|
2016
|
|
|
Gure
argudioak argi, asertiboki eta besteen sentimenduak aintzat hartuta azaldu ditugu
|
|
|
Gure
argudioak indartzeko, kontra argudioak idatzi ditugu hizkera egokia erabiliz Gure azalpenak laburbiltzeko testu bat prestatzen parte hartu dugu
|
2017
|
|
Bestalde, Michel Foucaulten gorputzaren teoria ere kritikatu genuen Il Grande Calibanon.
|
Gure
argudioen arabera, gorputza behartu duten botere teknika eta diziplinei buruzko Foucaulten analisiak ez zituen aintzat hartu erreprodukzio prozesuak, emakumezkoen eta gizonezkoen historiak osotasun bereizgabe batean nahasi zituen, eta ez zuen inolako interesik agertu emakumeak, diziplinatzearen, inguruan, hainbesteraino non ez baitzuen behin ere aipatu aro modernoan gorputzaren aurka egindako eraso ikaragarrienetako bat:
|
2018
|
|
Hortaz, Pearcek zail ikusten du haien iritzia aldatzea: ?
|
Gure
argudioak ez dira balekoak haientzat. Uste dugu emakume guztiak euren eskubideen alde borrokatuko direla, baina subjektibitatearen eraikuntza batzuek ez dizute uzten ohartzen eskubide batzuk kentzen ari zaizkizula?.
|
|
ez dago hori egin beharrik, hor daukagu Euskadiko Ezkerra, haiekin hitz egin eta Irunen daukazuen arazoa konpon daiteke.
|
Gure
argudioa zen beste alkatetza edo diputazioak galtzeko arriskua ekidin egiten zela EErekin akordioa lotuta eta, beraz, ez zela beharrezkoa Nafarroarako planteatzen zutena, politikoki zeharo ulertezina zen planteamendua.
|
2019
|
|
|
Gure
argudioa garatzeko, tratu txarren inguruan egin diren ikerketa soziologikoetan erabili diren neurtzaileak, adierazleak eta ezaugarriak kontuan hartuko ditugu, protagonista nagusiaren profil psikologikoa marraztu eta Saizarbitoriak pertsonaia egiantzekoak eraikitzeko duen maisutasunaz baliatuz. Narratzailearen atalean esan dugun bezala, autore inplizituak narratzaile ezfidagarri bat erabili du istorioa kontatzeko, eta narratzaile honi tratu txar emaile baten profil psikologikoari dagokion diskurtsoa esleitu dio.
|
2020
|
|
Kontua da batzorde, enpresa, zuzendaritza edo erakunde zehatz horietan gehiengoa duten horiek ez dutela eskuratu duten kapital ekonomiko, sozial eta sinbolikoa galdu nahi, hau da, ez dituzte beraien pribilegioak galdu nahi, eta pribilegio patriarkalak dira, gizonek gizon izateagatik dituzten lege pribatuak direlako, normalean, eta oinarrian, jaiotzez duten ezaugarri fisiko baten arabera eskuratutako kapitalak, horregatik dira boteregune ekonomiko nagusienetan %100 eta gainontzekoetan, oro har, %80 %70 bitarte, gizonak, bai boteregune ekonomikoetan bai boteregune politikoetan.
|
Gure
argudio horri ezezkoa emateak, alegia, gizonak botereguneetan daudela gizon izate hutsagatik ezeztatzen baldin bada, hurrengo argudioa eratortzen da: gizonak botereguneetan daudela merezi dutelako (oso azkarrak direlako, ausartak direlako, arrazionalak direlako, indartsuak direlako, etab.) eta emakumeak ez daudela gizonak baino atzeratuagoak direlako, irrazionalak, partzialak, emozionalak, ahulak, etab. Betiko argudio patriarkala, horren ezaguna taula bat eta dena egin dugula II. Kapituluan, eta argi azaldu dugu argudio horiek biolentzia sinboliko patriarkalaren artikulatzaileak direla.
|
2021
|
|
Gaurkoan espero dugu hitz egiteko eskubidea izango dugula.
|
Gure
argudioak partekatzeko eta defendatzeko eskubidea izan nahi dugu, bai auzitegian eta baita iritzi publikoarekin ere. Hori da legeak dioena».
|
2022
|
|
Inoiz, gobernu zibilean ere izan nintzen Gasteizen, Carlos Caballerorekin batera, ikastolek aurrera egin ahal izateko diru eske.
|
Gure
argudioa: «Euskararen alde ari gara, ez dadin gure hizkuntza zaharra betiko galdu».
|