2015
|
|
Aljerreko negoziatzaileak, Etxebeste buru, ez zeuden ados ETAren zuzendaritzak Ipar Euskal Herritik hartu zituen azken erabakiekin, Gobernuari ultimatum publikoa emanez negoziazioak puskatzearekin, alegia. ?
|
Gure
argudioak plazaratuz hautsi behar genuen, erakutsiz mahaitik altxatu zena, aurrena fisikoki eta ondoren politikoki, Estatua izan zela?. Dena den, desadostasuna moduei buruz zen gehienbat, gaur egundik begiratuta Etxebestek ere garbi ikusten baitu Aljerren ez zela akordiorik lortzeko benetako aukerarik izan:
|
|
|
Gure
argudioak argi, asertiboki eta besteen sentimenduak aintzat
|
|
|
Gure
argudioak indartzeko, kontra argudioak idatzi ditugu hizkera egokia erabiliz
|
2017
|
|
Bestalde, Michel Foucaulten gorputzaren teoria ere kritikatu genuen Il Grande Calibanon.
|
Gure
argudioen arabera, gorputza behartu duten botere teknika eta diziplinei buruzko Foucaulten analisiak ez zituen aintzat hartu erreprodukzio prozesuak, emakumezkoen eta gizonezkoen historiak osotasun bereizgabe batean nahasi zituen, eta ez zuen inolako interesik agertu emakumeak, diziplinatzearen, inguruan, hainbesteraino non ez baitzuen behin ere aipatu aro modernoan gorputzaren aurka egindako eraso ikaragarrienetako bat:
|
2018
|
|
Hortaz, Pearcek zail ikusten du haien iritzia aldatzea: ?
|
Gure
argudioak ez dira balekoak haientzat. Uste dugu emakume guztiak euren eskubideen alde borrokatuko direla, baina subjektibitatearen eraikuntza batzuek ez dizute uzten ohartzen eskubide batzuk kentzen ari zaizkizula?.
|
|
ez dago hori egin beharrik, hor daukagu Euskadiko Ezkerra, haiekin hitz egin eta Irunen daukazuen arazoa konpon daiteke.
|
Gure
argudioa zen beste alkatetza edo diputazioak galtzeko arriskua ekidin egiten zela EErekin akordioa lotuta eta, beraz, ez zela beharrezkoa Nafarroarako planteatzen zutena, politikoki zeharo ulertezina zen planteamendua.
|
2020
|
|
Kontua da batzorde, enpresa, zuzendaritza edo erakunde zehatz horietan gehiengoa duten horiek ez dutela eskuratu duten kapital ekonomiko, sozial eta sinbolikoa galdu nahi, hau da, ez dituzte beraien pribilegioak galdu nahi, eta pribilegio patriarkalak dira, gizonek gizon izateagatik dituzten lege pribatuak direlako, normalean, eta oinarrian, jaiotzez duten ezaugarri fisiko baten arabera eskuratutako kapitalak, horregatik dira boteregune ekonomiko nagusienetan %100 eta gainontzekoetan, oro har, %80 %70 bitarte, gizonak, bai boteregune ekonomikoetan bai boteregune politikoetan.
|
Gure
argudio horri ezezkoa emateak, alegia, gizonak botereguneetan daudela gizon izate hutsagatik ezeztatzen baldin bada, hurrengo argudioa eratortzen da: gizonak botereguneetan daudela merezi dutelako (oso azkarrak direlako, ausartak direlako, arrazionalak direlako, indartsuak direlako, etab.) eta emakumeak ez daudela gizonak baino atzeratuagoak direlako, irrazionalak, partzialak, emozionalak, ahulak, etab. Betiko argudio patriarkala, horren ezaguna taula bat eta dena egin dugula II. Kapituluan, eta argi azaldu dugu argudio horiek biolentzia sinboliko patriarkalaren artikulatzaileak direla.
|