Emaitzak: 10
2015 | ||
1 | Euskara Sustatzeko Ekintza Plana. ESEP (Euskararen Aholku Batzordea, 2012ko uztaila) | |
2 | Euskara Sustatzeko Ekintza Plana. ESEP (Euskararen Aholku Batzordea, 2012ko uztaila), 1.atala, 7.5.2. | |
Euskararen Aholku Batzordeak 2012an onartutako | Euskara Sustatzeko Ekintza Planean (E.S.E.P.), ezarri ziren helburu estrategikoak (euskararen jabekuntza, erabilera eta elikadura) lortzeko zehar lerroen artean euskararen zabalkundea aipatzen da, eta honen barruan kanpo proiekzioa. Hau da E.S.E.Pek honi buruz jasotzen duena: | |
2021 | ||
AnHitzak, Auzoko, etab.) eta kanpoko aniztasuna (adib. HIGA) sustatzea izan dute xede eta udalerriko | Euskara Sustatzeko Ekintza Planaren testuinguruan kokatzen dira. Artikulu honetan ekimen horien testuingurua azaldu, horietako bakoitzak emandakoa eta hortik ikasitakoa, eta aurrera begira sortutako ideia gakoak partekatzen dira. | |
Gasteizen | Euskara Sustatzeko Ekintza Planaren testuinguruan hizkuntza aniztasuna nola saiatu den lantzen kontatu nahi dugu hurrengo lerrootan. | |
Zenbat hizkuntza?". Eta berdin Higa reGasteizen | Euskara Sustatzeko Ekintza Planaren testuinguruan hizkuntzaaniztasuna nola saiatu den lantzen kontatu nahi dugu hurrengo lerrootan. | |
2022 | ||
Irizpideez gain, beste oinarri eta baliabide batzuk sendotzea ere komeni zaio Udalari, ordea. Horretarako, ESEP( | Euskara Sustatzeko Ekintza Plana) delakoak herrira begirako jarduerak indartzeko eta esparruz esparruko jarraipena egiteko aukera eskaintzen du. Esate baterako, biztanle berriei nolako harrera egiten die Udalak eta zer aldatu edo hobetu luke? | |
Udalerri euskalduna da Zumaia, 10.100 biztanle pasatxo ditu eta UEMAko kide da 2009az geroztik. | Euskara Sustatzeko Ekintza Plana (ESEP) 5 indarrean du, eta horren aurretik Euskara Biziberritzeko Plan Nagusia (EBPN) izan zuen, 2004tik. Hemen datu soziolinguistiko nagusiak6: | |
• Gasteizen | Euskara Sustatzeko Ekintza planak definitzen duen bezala," Gasteiz hiri jendetsua izanik eta euskaldunak sakabanatuak daudenez, garrantzitsua da herritarrek harremanak euskaraz izateko guneak eta aukerak sustatzea". | |
2021an, Eusko Jaurlaritzako Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzak, | Euskara sustatzeko Ekintza Plan berriaren lanketaren testuinguruan, Agirre Lehendakaria Centerri gazteen arteko euskararen erabilerari buruzko pertzepzioen inguruko azterketa egiteko eskaria egin zion. Azterketa horren helburua, nagusiki, gazteek euskararen erabileran dauzkaten pertzepzioen inguruko ulermenean sakontzea izan da, eta ulermen horretatik abiatuta, gazteen artean euskararen erabilerarako palanka gisa joka dezaketen aukerak antzematea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskara | 10 (0,07) |
Lehen forma
Euskara | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
euskara sustatu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
euskara sustatu ekintza | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |