2015
|
|
" Motibazioari laguntzen dio ahozko hizkuntzaren lanketak, eta alderantziz, ahozko gaitasuna lantzeak motibazioari; horregatik, eta hizkuntza normalizazioarekin lotuta, ikastetxean egiten denak zentzua behar du herrian bizi dutenarekin eta ikasleen azken ekoizpenak horretarakoxe irudikatzen ditugu" dio Mugertzak. Euskararekiko motibazioa eta ahozkotasuna ondoz ondo irudikatuta, bi alorrak lantzeko diseinatuta dituzten programa eta ikastaroen berri ematen dute"
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa" artikuluan.
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa – Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza
|
|
Ahozko sekuentzia didaktikoetan landutakoa ebaluatzeko eta, ondorioz, ahozkoaren ebaluazioa egiteko, ondokoak hartu ditugu kontuan: batetik, Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa ikaslearen ekoizpenaren ebaluazioa, eta, bestetik, sekuentzia didaktikoaren ebaluazioa.
|
|
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa – Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa – Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa – Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa handitu egingo dela pentsatzen baitugu.
|
|
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa – Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa
|
|
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa – Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza
|
|
Nafarroako euskararen irakaskuntza ulertzeko hainbat gauza gogoan izatea komenigarria da. Lehenengoa, Nafarroako euskararen legeak ezarritako hiru hizkuntza eremuak, NafaYolanda Olasagarre eta Esther Mugertza –
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa rroako egoera soziolinguistikoa (besteak beste, euskaldun kopurua, herri batetik besterako aldea, hiriburuan euskararen egoera zein den, eta abar).
|
|
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako Irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa – Yolanda Olasagarre eta Esther Mugertza
|
2023
|
|
(2015)."
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa", Bat Soziolingusitika Aldizkaria, 96, 2015 (3), 69 Hemendik eskuratua:
|
|
OLASAGARRE, Y., MUGERTZA, E. (2015). "
|
Euskara
bultzatzeko esperientziak Nafarroako irakaskuntzan: motibazioa eta ahozkoa".
|