Emaitzak: 7
2002 | ||
Txosten honen bidez, EIREk antolatu duen | Euskal Unibertsitatearen Kongresua dela eta, teknika eta teknologia zientzien alorrean euskararekin loturik dagoen egoeraren azterketa egin eta datuen arabera ikus ditzakegun perspektibak etaeginbeharrekoak adierazi nahi ditugu. | |
Onura ekonomikorik gabekoa den EIRE erakundeak antolaturiko | Euskal Unibertsitatea kongresu historiko honetan arrazoi ezberdinez parte hartu nahikonuke; arrazoi horietariko bakoitzak, argudioz ondo apainduta idatzi eta gero, borondatezko posterra, borondatezko komunikazioa edota eskatutako txostenaizateko; maila eta mamia izango luke. | |
Onura ekonomikorik gabekoa den EIRE erakundeak antolaturiko | Euskal Unibertsitatea kongresu historiko honetan arrazoi ezberdinez parte hartu nahikonuke; arrazoi horietariko bakoitzak, argudioz ondo apainduta idatzi eta gero, borondatezko posterra, borondatezko komunikazioa edota eskatutako txostenaizateko; maila eta mamia izango luke. | |
Horregatik, | Euskal Unibertsitateari buruzko kongresutik eskari formalaegiten diegu honetan interesa duten guztiei, unibertsitateko zein gizartekotaldeei, politikariei eta Euskal Herriko era guztietako instituzio eta erakundeei. Euskal Herri osorako unibertsitate lege propioa prestatzen hasdaitezen, irakaskuntza sistema osoaren atal modura pentsatua eta mamitua. | |
Berriro diogu: gure ustez, egokia litzateke | Euskal Unibertsitatearen Kongresutik proposamen hau bultzatzea eta behar den seriotasunez Eusko Jaurlaritzan, Nafarroako Gobemuan, Udalbiltzan eta egoki ikusten diren beste instituzioetan eraofizialean eskari modura aurkeztea. Horixe da komunikazio honen sinatzaileekkongresuaren ondorio gisa eskatzen duguna. | |
Horregatik, | Euskal Unibertsitateari buruzko kongresutik eskari formalaegiten diegu honetan interesa duten guztiei, unibertsitateko zein gizartekotaldeei, politikariei eta Euskal Herriko era guztietako instituzio eta erakundeei. Euskal Herri osorako unibertsitate lege propioa prestatzen hasdaitezen, irakaskuntza sistema osoaren atal modura pentsatua eta mamitua. | |
Berriro diogu: gure ustez, egokia litzateke | Euskal Unibertsitatearen Kongresutik proposamen hau bultzatzea eta behar den seriotasunez Eusko Jaurlaritzan, Nafarroako Gobemuan, Udalbiltzan eta egoki ikusten diren beste instituzioetan eraofizialean eskari modura aurkeztea. Horixe da komunikazio honen sinatzaileekkongresuaren ondorio gisa eskatzen duguna. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskal | 7 (0,05) |
Lehen forma
Euskal | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
euskal unibertsitate | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |