2003
|
|
Azterketa Sigma Dos enpresak egin zuen joan den azaroan eta abenduan. Atzo FIABen urteko bileran aurkeztutako inkestak berretsi duenez,
|
Espainiako
kontsumitzaile gehienak markista da, hau da, markaren ospean konfiantza handia du elikagai baten kalitatea baloratzeko orduan. Hori kasuen %79, 2an gertatzen da, eta kasuen %89, 4an, gainera, erosketa prozesu horietan oso garrantzitsutzat jotzen da establezimenduak eragiten dion konfiantza.
|
2006
|
|
Ihes babesle horiek hainbat gas mota ezagutzeko gauza dira: erregaiak, hala nola propanoa, butanoa eta naturala honakoa
|
Espainiako
kontsumitzaileek gehien eskatzen dutena da: egun, etxebizitzan gas naturala espainiar biztanleriaren %42 inguruk dauka eta bestelakoak:
|
2007
|
|
|
Espainiako
kontsumitzaile gehienek zalantzak erakusten ditu erositako elikagaien etiketak irakurtzeko unean.
|
2011
|
|
Gutxien erosten diren artikuluak, berriz, musikalak eta elektrikoak dira.
|
Espainiako
kontsumitzaile gehienek uste dute jostailuen prezioa gehiegizkoa dela Adituen iritziz, jostailuek entretenimendua eman behar diote haurrari, baina haurraren garapena ere sustatu behar dute, fisikoa zein intelektuala. Azarotik, Kultura Ministerioak ofizialki aintzatetsi du jostailuaren sektorea interes kulturaleko industria gisa, funtsezko tresnak baitira haurren fantasia, irudimena eta sormena garatzeko.
|
|
Jostailuaren prezioa funtsezko elementu bihurtu da zer erosi erabakitzean, nahiz eta kontuan hartzen diren hezkuntzaren alderdia, haurraren adina eta desioak ere. Izan ere,
|
Espainiako
kontsumitzaile gehienek uste dute jostailuen prezioa gehiegizkoa dela. Alde horretatik, prezioak alderatzeko eta txikienen opariak bilatzeko funtsezko tresna da Internet.
|
2012
|
|
|
Espainiako
kontsumitzaile gehienek (%91) positibotzat eta oso positibotzat jotzen dute Mediterraneoko dieta Unescoren Ondare Ez material gisa onartzea, nazioarteko erakunde horrek onartu eta urtebetera, Nekazaritza, Elikadura eta Ingurumen Ministerioak egindako “Nekazaritzako Elikagaien Sektoreko Konfiantzako Klimaren Barometroaren” arabera. Azterketaren ondorioak kontsumitzaileen, ekoizleen, industriaren, handizkarien eta banatzaileen arteko 4.200 elkarrizketatik atera dira.
|
2013
|
|
|
Espainiako
kontsumitzaile gehienek ordaintzen duten energia% 60 handitu da 2007tik. Igoera hori azaltzen duen elementuetako bat, kontratatutako potentziaren kontzeptu finkoa dela eta, faktura elektrikoan duen pisua da.
|
2014
|
|
Edozein kreditu edo zordunketa txartelekin eros daiteke.
|
Espainiako
kontsumitzaileek gehien erabiltzen dituzten «plastikoak» onartzen dira, oro har, ordainketak formalizatzeko leku seguruen bidez. Handitu egin dira kontsumitzaileak babesteko segurtasun neurri handienak hartzen dituzten atariak, eta berme handiak eskaintzen zaizkie erosketa prozesu osoan. Kontrako botoak:
|