2008
|
|
Interneten arrakasta handiena lortzen duten eduki digitalak hauek dira: bideojokoak, MySpace edo Facebook bezalako sare sozialak eta YouTube edo Wikipedia bezalako datu trukerako plataformak, Asociación Multisectorial de Empresas Española de Electrónica y Comunicaciones ek (Asimelec) Sociedad de Información para Estado elkartearekin lankidetzan egindako 2008ko
|
Eduki
Digitalen Industriaren lehen txostenaren arabera. Musikari dagokionez, lanak gogorarazten du negozio horrek 531 milioi euro sartu zituela 2003an, eta kopuru hori erdira jaitsi zela lau urte geroago (276 milioi).
|
2009
|
|
|
Eduki
digitalen industria datorren urterako lehentasunetako bat izango dela bermatzen du.
|
|
2008an, eduki mota hori %16 hazi zen Espainian, 2007ko datuekin alderatuta, eta 4.982 milioi eurora iritsi zen.
|
Eduki
digitalen industria globalak 15.858 milioi euroko fakturazioa izan zuen. Daniel Torres ONTSIko zuzendariak adierazi zuenez, “mundu mailako joera sendo, sendo eta finkatua” da, “negozio eredu tradizionalekin haustea”.
|
2010
|
|
|
Eduki
digitalen industriak 8.000 milioi euro baino gehiago irabazi ditu LTDri esker
|
|
|
Eduki
digitalen industriak 8.000 milioi euro baino gehiagoko fakturazioa izan zuen, telebista digitalari eta LTD Estatu osoan ezartzeari esker. Kopuru hori %32, 7 igo da, Red.es ek Eduki Digitalen Nazioarteko Foroan (Ficod) aurkeztutako sektorearen txostenaren arabera.
|
2011
|
|
Industria, Turismo eta Merkataritza Ministerioak 205 milioi euro baino gehiago erabiliko ditu
|
Eduki
Digitalen Industria Sustatzeko Planerako. Plan hori Avanza 2 Planaren esparruan egingo da, eta, besteak beste, “gure herrialdeak esparru horretan duen ahalmen sortzailea aprobetxatzeko” erabiliko du, nabarmendu zuen Miguel Sebastián sailburuak.
|
|
Gainera, “gure herrialdearen gaur egungo aktibo garrantzitsu eta etorkizunerako potentzial izugarria da, dituen ezaugarri teknologiko, sortzaile eta eskaera sozialengatik”, esan zuen Industriak.
|
Eduki
digitalen industriak 8.004 milioi euro fakturatu zituen 2009an, hau da, aurreko urtean baino %33 gehiago. 2010ean, sektore horrek 9.000 milioi euro baino gehiagoko diru sarrerak izan dituela kalkulatzen da, eta batez beste %12, 5eko hazkundea izan duela, sektore batzuetan %20 baino handiagoa, hala nola on line publizitatea.
|
|
2010ean, sektore horrek 9.000 milioi euro baino gehiagoko diru sarrerak izan dituela kalkulatzen da, eta batez beste %12, 5eko hazkundea izan duela, sektore batzuetan %20 baino handiagoa, hala nola on line publizitatea.
|
Eduki
Digitalen Industria Sustatzeko Planak eduki digitalen sektore handiagoa lortzera ez ezik, “agertoki global batean lehiatzeko hobea, gaituagoa eta indartsuagoa den sektore bat” lortzera bideratutako neurriak ere jasotzen ditu, azaldu zuen Industriak. Planak sei jarduera eremu definitzen ditu, 2011n abian jarriko diren hamabost neurri zehatz biltzen dituztenak.
|
2015
|
|
Aletxu Echevarriaren ustez sektorearen eraldaketa beharrezkoa da," bestela ikus entzunezko sektorea hemen oso ahul geratuko da", dio. Horretarako
|
Eduki
Digitalen Industria eta Administrazioaren arteko zuzeneko harremanen alde egiten du, gaur egun gertatzen ez den zerbait. " Administrazioen laguntza behar dugu, ez diru-laguntza moduan, baizik eta tresnak eman behar dizkigute beste merkatu batzuekin lehiatu ahal izateko".
|