2002
|
|
Abiadura kontrolatzeko laser sistemetan oinarritutako neurketa unitateak erabiliko dira eta motorzaleen patruilek 979 argazki kamera digital izanen dituzte irudiak hartzeko eginbideen froga gisa.
|
Bide
sarea hobetzeko, bide bikoiztuen 66 zati berri eraikiko dira. Horietan 1.071 milioi euroko aurrekontua eta 191 milioi euroko beste 47 saihesbide egingo dira.
|
2006
|
|
N errepidean, Murtzia eta Alacant probintzien artean, bigarren urtez jarraian arrisku handiena duen tartea da.
|
Bide
sarearen hamar puntu beltzak 20 kilometro baino gutxiagoko zati nazionalak dira Aztertutako tarteetatik %13k arrisku handia edo ertaina handia dute, eta %63k arrisku txikia edo ertain txikia. 2004 txostenari dagokionez, 2006ko azterlan honetan arrisku handiko tarteak murriztu egin dira, 17tik 10era.
|
2008
|
|
Partzuergoa 1819an sortu zen, Bergara, Soraluze, Eibar, Elgoibar, Deba eta Mutrikuko herrien artean.
|
Bide
sare honek 40 kilometrotik gora zituen; eraikuntzarako eskatutako maileguak ordaintzeko Maltzagan ezarritako bidesariaz gain, herrietako zenbait kontsumo gai zamatu ziren, baina diru sarrera horiek ez ziren nahikoak egindako inbertsioa amortizatzeko. Hori zela-eta, diputazioari saltzea erabaki zuten 1850ean (Mugica, 1990:
|
2009
|
|
Alacanten, CV errepidea itxita dago 2 kilometrotik 2,5 kilometrora, San Miguel de Salinas herrian barna, eta CV errepidea, Bigastrotik 3 kilometrotik 9.era.
|
Bide
sareko zenbait puntutan lur jausien ondoriozko atxikipenak erregistratu ziren. Baina Valentziako Erkidegoan eta Murtzian eragina duten prezipitazioek ez dute zirkulazioa soilik zaildu.
|
2010
|
|
VIII.5.1
|
Bide
sare berritua 157
|
|
VIII.5.1
|
Bide
sare berritua
|
|
|
Bide
sarearen analisian, gero eta handiagoa den trafiko astunaren garrantziaaipatzen da, zenbait zatitako dentsitatea Espainiako handiena baita. Hainbat premiaberri azpimarratzen dira, besteak beste hegoaldeko ingurabidea, Zorrotza Nocedalsaihesbidea, Olabeagako zubia, eta Begoñako sarrera Etxebarria fabrikatik udaletxeraino.
|
2012
|
|
—
|
Bide
sare berritua
|
2015
|
|
Azpiegituretatik hasiko gara.
|
Bide
sareari dagokionez zera aurreikusten da: N errepidea egokitzea, hiri egitura orokorra indartzea ibilbide ez motordunen sare bat sortuz, eta beharrezkoak dirensaihesbideak eraikitzea.
|
|
Langabeziarentzat nahi ditu eskulan guneak sortu eta kantonamenduan enpresa mindegi berri bat sortu, Azkainen duten Lanaziaren idurikoa.
|
Bide
sarearen arta, laborantza ausnartu bat, ingurumena eta ondarkinen tratamendua ez dira ahantziak izan beren egitarauan, ez eta ere AHT treinbide berriaren kontrako borroka, azpimarratuz jada hortan sobera diru publiko gastatuak izan direla. Biltzarre publikoak baditu herri gehienetan.
|
2016
|
|
5) Lurralde antolamenduaren bilakaera bortitza:
|
Bide
sare berrituak nabarmen laburtu du arnasguneen behinolako babes distantzia fisikotenporala. Bost hiriburuak, aireportuak eta industriagune nagusiak aski elkarren pegante jarri ditu bestalde bilakaera horrek, probintzien arteko bereizbideak hainbatean gesalduz.
|
2017
|
|
Elgoibarko mugikortasun arazoak identifikatzea:
|
Bide
sarean, bidegurutzeetan eta biribilguneetan dauden arazoak, trafiko astuna herriko bideetan. Aparkatzeko arazoak bai turismoentzat, bai ibilgailu astunentzat; aparkaleku publiko eta pribatuak.
|
|
Guztiok ordaintzen ditugu zerga berdinak eta errepideen mantentzea.
|
Bide
sarea publikoa da, autoz, bizikletaz zein traktorez ibili! Eta zure proposamenarekin, berriz, jota geratu naiz:
|
2021
|
|
|
Bide
sarea menderaturiko lurraldeak lotzeko eta zaintzeko tresna garrantzitsua zen Estatu erromatarrarentzat. Gipuzkoako hegoaldetik gertu Ab Asturica Burdigalam (iter XXXIV) galtzada igarotzen zen, eta iparraldean, berriz, kabotajeko itsasoko igarobidea zegoen, Via Maris delakoaren zati zena.
|