Emaitzak: 3
2012 | ||
Sierra-k, González-ek, eta López-ek (2000) funtzio baten limiteari buruz zein jarraitutasunari buruz Batxilergoko ikasleek dituzten sinesmenak ikertu dituzte; Espinoza k eta Azcárate k (2000) limitearen kontzeptua aztertu dute, eta Blázquez ek eta Ortega-k (2001), limitea irudikatzeko irakaskuntzan erabiltzen diren sistemak; González-ek eta Sierra-k (2004) XX. mendeko testuetan puntu kritikoei emandako trataera aztertu dute; Sánchez-ek, García-k eta Llinares ek (2008) deribatuaren ulermena, eta Contreras ek eta Ordoñez-ek (2006) integral mugatuaren garapena ikertu dute. | Beste lan batzuk aipa daitezke, hala nola Escudero (2005), antzekotasunari buruzkoa; Gairin eta Escolano (2009), proportzionaltasun aritmetikoari buruzkoa, eta Fernández eta Llinares (2011), arrazoibide proportzionalaren garapena aztertzen duena. Beste bi lan ere aipa ditzakegu: | |
2013 | ||
Ikerlan anitzek erakutsi izan dutenez, irakasle anitz ikaste irakaste prozesuan giltza diren estrategien erabilerarekin konprometituta agertzen dira (Sinclair eta Coulthard 1975). | Beste lan batzuek ikaskuntzaren eraikuntzan erabiltzen diren estrategiak irakasle batetik bestera desberdinak direla erakutsi izan dute (Cros, 2002; Cincel eta Cazden 1991; Bárbara eta Lave 1984). Lan horiekin batera, ikaskuntza praktikaren arabera, estrategia diskurtsiboek identitatearen eraikuntzan eta negoziatzeko moduan ere desberdintasunak agertzen dituztela ikusi izan da (Gee 1996; Green 1983). | |
2020 | ||
Haiek ere, merkatura zuzenduriko arteen marketinaren aurkako iritzia dute. | Beste lan batzuek ere, ildo beretik egiten dute kritika (Caust, 2003; Nielsen, 2003) eta marketinaren filosofiaren tresnen erabilerak meritu artistikoa sakrifikatzeko arriskua dakarrela diote. Horrela, enpresa ikuspegi batek merkatura orientaturiko produktuak ekoiztea ekarriko luke eta agian hori ez da kontsumitzaileek nahi edota behar dutena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 3 (0,02) |
Lehen forma
Beste | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
beste lan | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
beste lan batzuk | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |