Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2007
‎Igoera hori batez ere ikasturtetik aurrera gertatu da, eta urte horretatik aurrera 100.000 ikasle inguru sartu dira. Baina ikasleen kopurua ez da denboraren poderioz aldatu den datu bakarra, ikasle horien jatorria ere nabarmen aldatu da. Duela hamarkada bat, ikasle atzerritarren ehuneko handiena Europatik zetorren (%37, 7), ondoren Afrikatik (%27, 1) eta gero Iberoamerikatik (%22, 4); gaur egun, ordea, ordena nabarmen aldatu da, ikasleen %46, 2 Iberoamerikako herrialdeetakoak baitira (Ekuadorren %34), %28, 2 Europako herrialdeetakoak eta %19, 80 Afrikakoak.
2008
‎Tituludun horiek hautatu duten aukera nagusia goi mailako beste ziklo bat egitea da, sarritan lanbide familia berekoa, gainditutako irakasgaien ehuneko handi bat baliozkotzen baita kasu askotan. Baina ikasle horien ehuneko handi batek(% 24,6, Hezkuntza eta Prestakuntza Trantsizio eta Laneratze Inkestaren arabera) unibertsitatera sartzea erabaki du, curriculumari goi mailako unibertsitate titulu bat gehitzeko. LHtik datozen ikasleak unibertsitatean sartzeko baldintzak nabarmen aldatu dira ikasturtera arte, goi mailako teknikari tituluak zuzeneko sarbidea ematen zuen egindako graduko lanbide arloarekin zerikusia zuten titulazio batzuetarako.
2009
‎Enpresen Administrazioa eta Zuzendaritza, Industria Ingeniaritza edo Medikuntza eta Erizaintza dira lan munduan gehien eskatzen diren titulazioetako batzuk, Infoempleo atariak urtero prestatzen duen Laneratzeari buruzko Txostenean jasotzen denaren arabera. Baina ikasle bakar batek ere ez luke baztertu behar lan arrazoiengatik soilik gaitua eta motibatua dagoen titulazio bat; izan ere, hemendik aurrera, unibertsitate sistemaren egitura berriarekin, unibertsitateko gradu titulu bat indartu daiteke titulazioaren ikuspegi profesionalak zabalduko dituen master ofizial batekin. Horregatik, komeni da titulu bakoitzak gerora izan ditzakeen prestakuntza aukerei buruzko informazioa eskuratzea, behar diren bideak erabiliz.
2010
‎Lanak, apunteak eta beste ikasketa material batzuk egiteko oinarrizko tresna izateaz gain, ezinbesteko baliabidea da Sarean sartzeko, eta, horrekin batera, Sarean eskuragarri dauden informazio iturri guztiak, ikaskuntza erraztu eta ikasleari bere irakaskuntza prozesuan laguntzen diotenak. Ikasle guztiek ez dute nahikoa baliabide beren ekipo informatikoa izateko Baina ikasle guztiek ez dute behar adina baliabide beren ekipo informatikoa izateko, edo, bestela, ekipo informatikoa ez da eramangarria, eta, beraz, ezin dute berekin eraman eta erabili, egoerak hala eskatzen duenean. Ikasle horien jarduera akademikoa errazteko, unibertsitateko liburutegiek beren zerbitzuetan ordenagailu eramangarrien banakako mailegua sartu dute.
2011
‎Jarduera hori, Bernalek dioenez, funtsezkoa da “irakaskuntza indibidualizatzeko eta ikasleen hezkuntza pertsonalizatzeko”. Baina ikasleen eta irakasleen arteko tutoretzak ez du funtzio hori bakarrik. Era berean, bi aldeen arteko harremanak sendotzeko bitarteko eraginkorra da, elkar hobeto ezagutzeko aukera ematen baitu, eta gelan egunero sortzen den elkarrekintza ez hain formala.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia