2000
|
|
Izan ere, ohitura oinarritzen zuen hutsegitea ezagutu ondoren, gizakiak ohitura uztea gerta daiteke —eta gaur maiz gertatzen da— Baina kasu hori bakarrik gertatzen da, gizakiak bere portaera utz dezan hutsegitea atzematea nahikoa denean.
|
Baina
herri baten erlijiozko ohiturei dagokienez ez da hori gertatzen eta, horregatik, hemen ez dago inolako hutsegiterik2.
|
2002
|
|
|
Baina
herri baten fenomenologia aberatsa da, eta, nire ustez, ez da dinamikahorretara sinplifikatu edo ahuldu behar gizarte aberatsaren historia. Ezkutatu ere ezda egin behar, ez balego bezala.
|
2003
|
|
Helburu hori lortzea txalogarria da, beharrezkoa, batez be literatura idatzian.
|
Baina
herri baten ohiturak sustrai sakonak izan ohi ditu, eta gauzak goizerik gauera eta goitik behera aldatu gura izatea arrisku handitzat jo izan dot beti. Arazoak patxadaz eta zentzunez aztertu eta gero, bide artezak erakustea, argibide zuzenak emotea ondo baino hobeto dator hori.
|
2008
|
|
Udaletxe batzuek, eta Arabako Batzar Nagusiek erabaki dute, alderdiaren aurka neurriak hartzea.
|
Baina
herri batetik bertzera ez dira berak. Oraingoz zazpi herritan hartu dituzte ANVren aurkako neurriak; Trapaga, Sopela, Laudio, Barakaldo, Irun, Lasarte Oria eta Iruñea.
|
2009
|
|
Baina orain, zahartuta, ikusten dutt hori huts handia zela baina gure entusiasmoak eta sinesmenak mugiarazten gintuela.
|
Baina
herri baten askatzeko badira egin beharreko lanak. Etsaien kontra ari behar da, hori bai, baina behar da barnean ere baldintzak prestatu jendeak elkarrekin bizitzeko maneran.
|
|
–
|
Baina
herri baten irabazia ez da besteen galera izango. Ez al ditugu beste kulturak zapaldu, gure lurraldetasun linguistikoa defendatzeko?
|
2012
|
|
txapeldun handiari irabaziko liokeenak, berea luke txapeldunak ordu arte izandako ospea.
|
Baina
herri batean, eta bestean, eta bestean, beti txapeldun zaharra da irabazle.
|
|
Buruzagi batek, bere izenean, pertsona pribatu gisa biolentzia politikoak kondenatzea zeharo posible da, eta, gertatu, halaxe gertatzen da normalean.
|
Baina
herri batek bere ordezkarien bidez esklabotza edo holokaustoarengatik barkamena eskatzeak zentzu sinbolikoa besterik ezin dezake izan, eta horrek ez du ekartzen inolaz ere egindako kaltearen konponketa politikorik. Pentsa daiteke ere ez ote den norbere buruari kontzientzia ona emateko kostu txikiko modu bat.
|
2016
|
|
«Euskararen aldeko neurriak hartzen dituzten herriko etxeak badira, eta horien artean neurri ausartak hartzen dituztenak ere bai.
|
Baina
herri batean hartzen den erabakia edo neurria ez da baitezpada auzoko herrian hartzen». Zeharkakotasuna falta dela gaineratu du:
|
2018
|
|
|
Baina
herri bat bere memoria (mitoa) da eta bere utopia da, askotan jada mitoan espresatua egoten dena.
|
2021
|
|
|
Baina
herri batek bere musika propioa behar du...
|
2022
|
|
Ez da nobedadea.
|
Baina
herri bat hizkuntza errekuperatzen ahalegintzen ari denean, nola eska daiteke ordu berak banatzea hizkuntza bakoitzari. Nire identitatea euskaraz eraiki nahi dut, beste guztiak ongi etorriak baino ez dira.
|
|
Kubako eta Venezuelako diktadoreek, gobernura iritsi eta lehenengo gauza, herria desarmatu izan dute.
|
Baina
herri bat armatuta badago, ezin da esklabo bihurtu, bere burua defenda dezake eta. Armen alde nago bizitzaren alde nagoelako, eta, inork nire biziaren kontra egiten badu, nik modua izan behar dut neure burua defendatzeko.
|