2000
|
|
Pentsatzen dut, dena izango dela munduan beharrezkoa.
|
Baina
gu ez gara inperiorik eta gurea eginnahi dugu. –China no puede ser gobernada del mismo modo que la republica deLucca?, esaten zuen Voltairek oso modu plastikoan.
|
|
|
Baina
gurera etorriz, garrantzitsua izan zen niretzat Txillardegi han ere aurkitzea, lehen ilaran. Bigarren ikasgaia eskaini zidan orduko hartan:
|
2001
|
|
Han apezpiku izendatua izan eta gero, Iruñera itzuli zen eta bertakoelizbarrutiaren lehen apezpikua izan zen.
|
Baina
gure Ferminek ez zuen Iruñeanasko iraun, laster lur berriak ezagutzeko irrika izan baitzuen. Fermin, urterekin eta kristau berriak bihurtzeko asmotan, Frantzia aldera itzulizen.
|
2002
|
|
Guri, euskaldunoi, sarritan eskatu digute hori.
|
Baina
gurea, letra handitan idatzitako Herri txikia da, beste asko legez: ez gehiago, ez gutxiago.
|
|
|
Baina
guregandik, lareok, urrutira itzazue brontzezko azkonak,
|
|
|
Baina
gure gizonak, guztietan zuhurrena izaki, bere burua arrisku handian zatekeela ikusi zuen, Kretarren ongosea zela eta, beharrezko neurriak hartu ezik: izan ere aberastasun handiak zeramatzan berarekin eta bazekien zabal zebilela horren zarata.
|
|
|
Baina
guretzat MORFEUS hori baino gehiago da: ez dugu zatikatzaile/ sortzaile morfologiko hutsa egin nahi, osagaien metaketaren ondorioz lortzen dugun azken emaitza ere interesatzen baitzaigu.
|
2003
|
|
100).
|
Baina
gure kasuan hauxe topatzen dugu: fenomeno horiekMugimenduen Gizartearen produktuak diren neurrian Amorebieta Etxanoko mikrogizartearen kapital sozialaren parte dira eta beren errepertorioak, ideazionala etamobilizazio formei dagokiena?
|
2004
|
|
|
Baina
gure aldetik ere cz genuke esango Erdi Aroko pentsamenduak ez duela inolakoerantzukizunik ontoteologia horren garapenean, nahiz eta horren gailurrera iristeko eragarbienean Aro Modemoaren filosofiari itxaron behar, preseski Hegel-en sistemari. BainaErdi Aroko filosofiak ere gogoz erabili du filosofia greziarra, aristotelismoa neoplatoniarinspirazioarekin osatuz, bien artean sistema teozentriko bat eraikkzeko, bion, krtstaufedearen eta arrazoi filosofikoaren bermearekin.
|
2005
|
|
zientzia kognitiboek sortzen duten ezagutzaren ezaugarririk funtsezkoena, diziplinartean eraikitzen dela aitortzea.
|
Baina
gure ustez, bira kognitibo horren baieztapena ikusteardago oraindik Giza eta Gizarte Zientzietan. Zergatik?
|
|
–
|
Baina
gure ametsak..., juntagailua aurkaritzakoa.
|
2006
|
|
Sufritu duenari beharbada kalean aurkituta eman egingo dioguarrazoia, guri ez daukala iruditu arren.
|
Baina
gure liburuetako pertsonaiekin ezindugu hain era paternalista eta koldarrean jokatu. Deabru narratzaileak (narratzailedeabruak) ezin du horrela jokatu.
|
|
|
Baina
guk harri bustiak sartu genituen
|
|
|
Baina
gure autoreak badu kontzeptuaren erabilera zehatzagorik. Bigarren esangura zehatzago hori ondokoa da:
|
2007
|
|
Bi komunikazioen arteko koherentzia ezinbestekoa da, bilatzen eta azaltzendenak bat izan behar duelako.
|
Baina
gu ez gara sartzen bilatu behar denareninguruko definizio horretan. Helburuak, jada, ezarrita daude eta behin helburuhoriek ezagututa, bakoitzak bere esparruan egin behar duena erabakitzen du.
|
|
Egia da eusko kulturaren ikerlana eta hedapena (baita euskararena bera ere), edozein hizkuntzatan egin daitekeela eta egiten ari dela.
|
Baina
gure gizarte etakulturari dagokion hizkuntzaren gainetik, zubi eginez, euskara ukitu gabe egitenbada lana, zaila izango da gure kulturaren defentsan edo onerako egin delaaldarrikatzea.
|
|
Aitortu behar dut, beraz, idazten du?, nik adimenari buruzko diskurtso hau, obra hau, hasi nuenean eta nahiko geroago ere, ez nuela uste hitzei buruzko inolako gogoetarik egin nuenik.
|
Baina
gure ideien jatorria eta konposaketa jorratu ondoren, gure ezagutzaren hedaera eta ziurtasuna aztertzen hasi nintzenean, konturatu nintzen kontu honek hitzekin lotura handia zuela non, lehenbizi hitzen indarrari eta gauzak adierazteko erari erreparatu ezean, ezer gutxi esan zitekeen argi eta egokiro ezagutzari buruz, honen helburua egia izanik, etengabeko zerikusia baitauka proposizioekin.... Eta ezagutza gauzetan amaitzen bazen ere, ohartzen nintzen hori hitzen bitartez gertatzen zela halako moldez, non apenas bereiz zitezkeen gure ezagutza orokorretik.
|
2009
|
|
Ez dakit zer publizitate espazio dagoen.
|
Baina
gurea irabazi asmorik gabeko enpresa bat da. Horrek ez du esan nahi finantziaziorik bilatuko ez dugunik.
|
|
Zerbitzaria gure sarekoa bada, hau ez da arazo bat.
|
Baina
gure saretik kanpokoekin aritzeko arazo bat dugu: gure zerbitzaria ez da, agian, fidatzekoa besteentzat (bestea nor den), besteen zerbitzariak guretzat, agian, fidatzekoak izango ez diren modu berean.
|
2011
|
|
118) aipatzen da euskara zientifiko teknikoa finkatzen UEUk bidelagun izan zituela Elhuyar, UZEI eta Leioako irakasleak.
|
Baina
gure ustez, UEU, aipatutako hiru topagune horietan egindakoaren plaza zen, bereziki udako ikastaroak.
|
|
Euskal Herria horren adibide.
|
Baina
gurean Txepetxen proposamenak ere oihartzun handia dauka. Bata eta bestea azaldu aurretik, ordea, lehendabizi hizkuntza bat biziberritzea zertan datzan azaltzen saiatuko gara.
|
|
|
Baina
gure testuinguruan, beste zerbaiten ordezko da irudia. Erreala ilustratu nahi du irudiak, hura begien aurrera ekarri.
|
2012
|
|
eta kontingenteak.
|
Baina
gu horixe gara eta horrela pentsatzen dugu gure identitateeta lurraldeari buruz. Hori bai, argi esanda lurraren mugak guk definitzen ditugula, arbitrarioki eta kontingenteki?
|
|
|
Baina
gurean ere estatuak edo behintzat administrazio publikoak gizartemugimendu moduan duen erabilera ikus dezakegu, adibidez, Udalbiltzaren sorreraneta bizitza laburtuan. Azkenean prozesu horretan administrazioaren esparru bat, edo batzuk, jendearengandik hurbilen daudenak, marko politiko berri bat sortzekodinamikaren zerbitzuan jartzen dira, hauteskundeetan lortutako legitimitateaaprobetxatuz.
|
|
eta kontingenteak.
|
Baina
gu horixe gara eta horrela pentsatzen dugu gure identitateeta lurraldeari buruz. Hori bai, argi esanda lurraren mugak guk definitzen ditugula, arbitrarioki eta kontingenteki?
|
|
|
Baina
gurean ere estatuak edo behintzat administrazio publikoak gizartemugimendu moduan duen erabilera ikus dezakegu, adibidez, Udalbiltzaren sorreraneta bizitza laburtuan. Azkenean prozesu horretan administrazioaren esparru bat, edo batzuk, jendearengandik hurbilen daudenak, marko politiko berri bat sortzekodinamikaren zerbitzuan jartzen dira, hauteskundeetan lortutako legitimitateaaprobetxatuz.
|
|
aberririk ez omen duena, etab.), beti xifra bat.
|
Baina
guk ez ditugu kontzeptuak askatu behar, eta bai gizonak. Guk hemen, Aturri eta Ebro arteko gizonak.
|
2014
|
|
«Horrela, arrazoi beragatik errefusatzen dugu Freud-en monismo sexuala eta Engels-en monismoekonomikoa[...] Emakumea deskubritzeko ez ditugu bazter utziko biologiaren, psikoanalisiaren, materialismo historikoaren zenbait ekarpen.
|
Baina
gure ustez, gizakiak bere existentzia globalarenikuspuntutik bakarrik ulertuta existitzen dira gizakiarentzat gorputza, bizitza sexuala eta teknikak» (I, 107).
|
|
[...] Izan ere, gorputzamunduan gure parte hartzea oinarritzen duen tresna izanik, mundua oso desberdin agertzen da modubatera edo bestera zeureganatzen duzunean. [.]
|
Baina
guk errefusatzen duguna zera da, datu horiekemakumeentzat etorkizun, patu finko bat adierazten dutelako ideia. Datu horiek ez dira nahikoaksexuen arteko hierarkia definitzeko, ez dute esplikatzen zergatik den emakumea bestea, datu horiek ezdute emakumea kondenatzen zapalduaren rola betirako betetzera» (I, 73).
|