2010
|
|
|
Azken
atal honetan, eta ondorio eta laburpen gisa, artikulo hau egiteko landu diren elkarrizketak eta hiru taldeek islatzen dituzten ezaugarri komun nagusiak deskribatuko ditugu. Lehenik eta behin, azpimarragarria da gizarte zaurgarritasuna gugandik pentsatzen duguna baino askoz gertuago kokatzen dela.
|
2011
|
|
|
Azken
atala ateratako emaitzen idazketa egitea izan da. Lanari forma ematen eta amaierako ondorioak ateratzen eman ditut azken hilabeteak.
|
2013
|
|
|
Azken
atalak. Paradisua?, ordea, aurrekoetan nagusi den estetika dokumentalarekin apurtzen du. Eta, musika berbera bada ere, irudiei ukitu poetiko berezia ematen die Almandozek.
|
|
|
Azken
atal honetan, gizonaren, emakumearen eta haurraren irudiak oso bizkor tartekatzen dira. Belarra mozten ari da gizona, sasitza artean galduta dago haurra eta azken honen bila dabil etsi etsian emakumea.
|
2014
|
|
Turismo etnokulturalaren ezaugarriak gogorarazten dituen testu labur batek egiten dio sarrera inkestari.
|
Azken
atal horretako lagina turismoaren etorkizuneko profesionalek osatzen dute, batez ere Perpinyàko Turismo Fakultateko ikasleek; 80 dira orotara subjektuak (Ikuskizunetarako eta hiri ingurunerako turismo aferak lizentziako 3 mailako ikasleak, eta Turismoa masterreko 1 eta 2 mailakoak).
|
2017
|
|
Jomuga horren aurrean, ekoizpen zientifiko desberdinak aztertzeko asmoz, ikuspegi orokorra eskainiko da, oparotasunez argitaratu duten kasuen irudi zabal bat emanez, zeinak lehen erreferentzia gisa balio baitezake.
|
Azken
atalean, ordea, Uztaron argitaratutako artikuluen aurkezpen zehatzagoa eskainiko da, aldizkariak alderdi honetan betetako funtzioa aztertzeko zioaz.
|
|
Horrela, probintzia guztiak elkarrekin erlazionatuta geratzen dira.
|
Azken
atalean hedabide, hiztun eta abertzale portzentajeen arteko korrelazioak bilatu ditugu.
|
2020
|
|
Hirugarren puntuak erabilitako metodologia zehazten du, laugarren atalean lortutako emaitzak deskribatu eta horien eztabaida garatu ahal izateko.
|
Azken
atalean, azterlanaren ondorio nagusiak jasotzen dira.
|
|
Hirugarren puntuak erabilitako metodologia zehazten du, laugarren atalean lortutako emaitzak deskribatu eta horien eztabaida garatu ahal izateko.
|
Azken
atalean, azterlanaren ondorio nagusiak jasotzen dira.
|
|
|
Azken
atalean, bereziki begiratu nahi izan diet bertso eskolako hiztun berrien ibilbideei. Izan ere, hiztunek hizkuntza bat erabiltzeko horretarako legitimitatea sentitzea edo ez sentitzea aldagai garrantzitsua da, eta hiztunen legitimitatea espazio eta denbora jakin batean negoziatzen den heinean, bertso munduko bi hiztun berriren legitimazio prozesuetan sakondu nahi izan dut haien hiztuneta bertso ibilbideetako bizipenak eta bertso munduan hiztun berriekiko dauden diskurtsoak aztertuz.
|
2021
|
|
|
Azken
atalean poxpolinez eta ezpata dantzariez dihardu, eta bertan horiek urratutako bidea zein izan den kontatu da. XIX. mendeko datuetatik abiatuta datorkigu nesken eta mutilen parte hartzeari buruzko azalpena, beste dantza batzuei dagokienez (sagar dantza, mutil dantzak...).
|