2011
|
|
1
|
Azal
itzazu familiari dagozkion eta familia giroan gertatzen diren hezkuntza funtzio batzuk.
|
|
2
|
Azal
ezazu E. MacCoby k eta J. Martinek hezkuntza estilo desberdinei buruz egindako diagrama. Azter itzazu hurrengo kasuak, eta koka itzazu diagraman.
|
|
karburagailua, edo erregailu atmosferikoa, besteak beste.
|
Azal
dezagun azken hori honako irudi honen laguntzarekin.
|
2012
|
|
11 Komenigarria al da hizkuntza komertzialean iritzi pertsonalak sartzea? 12
|
Azal
ezazu zer esan nahi duen argi idazteak. 13 Zergatik da hobe boz aktiboa erabiltzea?
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 2 Segidan, enpresa eremuan gerta daitezkeen hainbat egoera ageri dira.
|
Azal
itzazu egoera bakoitzean posta elektronikoa erabiltzearen abantailak eta desabantailak: a) Enplegatuen artean informazio pribatua elkarri ematea. b) Enpresako egoerei buruzko iruzkin mingarriak. c) Erakunde osorako interes orokorrekoak diren presazko komunikatuak. d) Lankideei kritikak egitea. e) Informazio konplexuegia ematea. f) Gogaitzen gaituen egoera bati azkar erantzutea. g) Enpresa negoziazioak.
|
|
|
Azal
itzazu honako aukera hauek barnean hartzen dituzten komunikazio prozesuen adibideak:
|
|
2 Zertarako balio du txosten batek? 3
|
Azal
ezazu, teorian, nolakoa egitura izan behar duten deialdiek. 4 Zer da akta bat?
|
|
Jimena del Pueyo Sanz Garbiñe Maritxalar Saiz Laia Maritxalar Saiz Lukas Arrue Txapartegi Lourdes de la Llave Elustondo Andoni Uribe Etxebarria Gómez Danel Egiluz Sansinenea Wilson Du Ponte 4 Ordena itzazu kronologikoki honako data hauetako espedienteak: 1968/ 08/ 02 1996/ 05/ 03 1989/ 11/ 06 1994/ 08/ 03 1976/ 05/ 05 2009/ 05/ 02 1995/ 01/ 01 1999/ 02/ 02 2000/ 12/ 30 2010/ 07/ 21 5
|
Azal
itzazu zenbakizko sailkapenaren desabantaila nagusiak. 6 Zer kasutarako da gomendagarria sailkapen geografikoa?
|
|
12 Zein da artxibo zentralizatuen eta deszentralizatuen arteko aldea? 13
|
Azal
ezazu zer desberdintasun dauden artxibo zentralizatuetan eta deszentralizatuetan sartzeari dagokionez. 14 Artxibo batekin lanean ari garenean garrantzitsua da arau orokor jakin batzuk errespetatzea.
|
|
19 Aipa itzazu datu pertsonalak dituzten artxiboak dauzkaten enpresen betebeharrak. 20
|
Azal
itzazu dokumentu arruntak eta isilpeko dokumentuak suntsitzeko prozesuak. 21 Zer segurtasun maila aplika dakizkieke artxiboei datuen pribatutasuna eta babesa ziurtatzeko?
|
|
2 Aipa itzazu kontsumitzaileen oinarrizko eskubideak, eta osa ezazu erantzuna eskubide bakoitzaren adibide bat jarrita. 3
|
Azal
ezazu, kontsumitzaileen eskubideei ezin zaie uko egin, esaldiaren esanahia, eta azal ezazu, zure ustez, zein den kontsumitzaileen eskubideei uko egin ezin izatearen arrazoia.
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 8
|
Azal
ezazu zure hitzekin esaldi hau: –Irudi korporatiboa dago jokoan, eta enpresak besteekiko harremanetan jarduten duen moduaren adierazlea da?.
|
|
a)
|
Azal
itzazu hierarkia harremanak.
|
|
14
|
Azal
itzazu kanala eta euskarria, publizitateari dagokionez.
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 7 Hizketaren eta hitzaldiaren arteko desberdintasuna. 8
|
Azal
ezazu debatearen tonua eta horren arrazoiak. 9 Azal ezazu zer den diskurtsoa.
|
|
8 Azal ezazu debatearen tonua eta horren arrazoiak. 9
|
Azal
ezazu zer den diskurtsoa.
|
|
|
Azal
ezazu entzutearen eta aditzearen arteko desberdintasuna.
|
|
9 Kontsumoko arbitraje sistemak enpresaburuarentzat dituen abantailak adierazi ditugu.
|
Azal
ezazu, zure iritziz, arbitraje sistemak kontsumitzailearentzat zer abantaila dituen. 10 Azal ezazu esaldi honen esanahia:
|
|
Azal ezazu, zure iritziz, arbitraje sistemak kontsumitzailearentzat zer abantaila dituen. 10
|
Azal
ezazu esaldi honen esanahia: –Kontsumoko arbitraje sistema borondatezkotasunaren printzipioan oinarritzen da?.
|
|
Kontsumoko arbitraje batzordea eta kontsumoko arbitraje elkargoa.
|
Azal
itzazu haien arteko antzekotasunak eta desberdintasunak. 13 Adieraz itzazu kontsumoko arbitraje batzordeek bete behar dituzten bost funtzio, eta azaldu gaur egungo kontsumoko arbitraje batzordeen mailak.
|
|
13 Adieraz itzazu kontsumoko arbitraje batzordeek bete behar dituzten bost funtzio, eta azaldu gaur egungo kontsumoko arbitraje batzordeen mailak. 14
|
Azal
ezazu zer datu bete behar dituen kontsumitzaileak kontsumoko arbitraje eskaeran. 15 Egizu eskema bat kontsumoko arbitraje prozesuan parte hartzen duten pertsonen eta erakundeen arteko harremanak bilduta.
|
|
Adieraz itzazu bi kontzeptu horien arteko desberdintasunak. 13
|
Azal
ezazu, adibide baten bitartez, zer esan nahi duen publizitatearen funtzioak informatzea, gogatzea eta gogoraraztea izateak. 14 Kirol arropako enpresa batek goi teknologiako osagai batez egindako elastiko berriak merkaturatu ditu.
|
|
AZKEN JARDUERAK 1 Deskriba ezazu marketinaren kontzeptua, eta egizu marketinak enpresarentzat, merkatuarentzat, eta, oro har, gizartearentzat, duen baliagarritasunaren eskema. 2
|
Azal
ezazu zer den marketina, zertarako balio duen eta nola egiten den. 3 Azal itzazu marketin estrategikoaren eta marketin operatiboaren arteko desberdintasunak.
|
|
2 Azal ezazu zer den marketina, zertarako balio duen eta nola egiten den. 3
|
Azal
itzazu marketin estrategikoaren eta marketin operatiboaren arteko desberdintasunak. 4 Egizu eskema bat, marketinaren estrategia orokorrak sailkatuta, eta proposa ezazu adibide bana.
|
|
9 Jar ezazu adibide bat erakarpen estrategiarako eta beste bat presio estrategiarako. 10
|
Azal
itzazu komunikazioaren ezaugarriak, markegin aldagaia den aldetik. Erabil ezazu adibide bat oinarri gisa.
|
|
Erabil ezazu adibide bat oinarri gisa. 11
|
Azal
itzazu publizitatearen eta zuzeneko marketinaren arteko desberdintasunak, enpresen komunikazio politikaren tresnak diren aldetik. Osa ezazu erantzuna adibide batez.
|
|
14 Bereiz itzazu produktu irudiaren eta enpresa irudiaren kontzeptuak. 15
|
Azal
itzazu komunikazio globaleko estrategiaren kontzeptua eta horrek enpresaren irudian duen eragina. 16 Emakumeentzako kosmetikako produktuak merkaturatzen dituen enpresa batek gizonentzako kosmetikako produktu lerro bat merkaturatu nahi du:
|
|
2 Bila ezazu hiztegian emozio terminoa eta lot iezaiezu marketin aldagaiei (produktuari, prezioari eta komunikazioari). 3
|
Azal
ezazu marketin emozionalari buruz duzun iritzia, bezeroek enpresekin dituzten harremanei dagokienez.
|
|
2 Zergatik gorde behar da merkataritza korrespondentzia? 3
|
Azal
ezazu labur enpresetan sarrerako korrespondentziari ematen zaion tratamendua. 4 Zertan dautza korrespondentzia jasotzea eta sailkatzea?
|
|
13 Zertan datza Postal Express zerbitzua? 14
|
Azal
ezazu zertan datzan Correosek ematen duen posta digitaleko zerbitzua. 15 Telegramak telefonoz bidera daitezke ala postetxera joan behar da nahitaez?
|
|
16 Ematen al du Correosek fax zerbitzurik? 17
|
Azal
ezazu faxaren eta burofaxaren arteko aldea. 18 Azal ezazu Correosek ematen duen baliza zerbitzua.
|
|
17 Azal ezazu faxaren eta burofaxaren arteko aldea. 18
|
Azal
ezazu Correosek ematen duen baliza zerbitzua. 19 Zer dakar berekin korrespondentzia tratatzeko konfidentzialtasunak?
|
2014
|
|
|
Azal
dezagun formula hori erabiltzean ez dela zuzenketa faktorerik aplikatu behar, formulan bertan kontuan hartuta baitaude bai benetako azalera bai instalazioa egin behar den lekuko ezaugarri plubiometrikoak.
|
|
|
Azal
dezagun funtzionamendua: lehenbizi, komunontzira ur ugari iristen da, eta, horrez gain, kantitate txiki bat ere bai sakabanatuta, banaketa kanal baten bitartez, komunontzia ren barruko paretak ia osorik garbitzeko.
|