Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 19

2011
‎6 Adieraz itzazu bost adierazle fisiko, bost jokabidearenak eta beste bost familiarenak, tratu txarren aztarnak eman ditzaketenak, eta azaldu ezazu zein izan daitekeen horietako bakoitzaren arrazoia.
‎Egin zenukete jakinarazpen formalik? Hala bada, azaldu ezazue zer prozedura jarraituko zenuketen.
‎Prentsako albisteekin, estatistikekin edo interesgarriak iruditzen zaizkizuen bestelako informazioekin ere argitu dezakezue. Azken atalean, azaldu itzazue ondorioak.Azkenik, lana prestatu behar duzue, hautatutako euskarria erabiliz.Zuen lana gelan aurkeztu behar duzue.IraupenaLanaren sakoneraren araberakoa izango da.Unitateko lan global gisa baldin badago pentsatua, hasieratik hasi behar da, eta saio batzuk utzi behar dira tarteka, lana nola doan kontuan harturik.Laburpen gisako lana baldin bada, ordubeteko saioa utz liteke lana azaltzeko, ... Eta beste ordubete edo bi lana egiteko.
2012
‎Eskola magistralean, prestatzaileak pertsona talde handi bati ezagupenak ahoz transmititzen dizkio. Denetariko edukiak azaldu ditzake.
‎Badaki guztientzat zein erabilgarria den teknika horiek ezagutzea; sinpleak diren arrean, biziak salba baititzakete. Taldea txikia denez, guztiek banan banan euren izena esan dezatela, eta bertan izateko arrazoia zein den eta lantegi horretatik zer espero duten azaldu dezatela eskatu die. Izenburua.
‎Konfiantza eta zintzotasunezko giroa sortu, pazienteak bere kezkak azaldu ditzan. Erantzun sinesgarriak eta zehatzak emango ditugu; baina, beti, iritziak direla argituta, pazientearen galderetarako erantzun objektiborik ez baitago.
‎deitu zaio. Para­doxa hori azaldu lezaketen hainbat teoria aztertu dira. Ikusi dugunez, pertsonek zoriontasun maila jakin bati eusteko joera dugu; eta, gertaera
‎A gian, diagnostiko zehatzera iritsi dira, askotan bikainki, kemenez lortuta, bitarteko material guztiak jarrita eta horretan ahalegin intelektualaz orduak eta orduak emanda; baina, horren berri ematen dutenean, ez dute ondo egiten: gaixotasunaren izena esaten dute, lesioa non dagoen deskribatzen dute, eta horren sorburua zein izan daitekeen (jakinez gero) eta zein tratamenduri ekin zaion azaltzen dute; beste batzuetan, beharbada, gaixotasuna zertan datzan modu generikoan azaldu dezakete; baina, sarritan, ez dute argiro esaten diagnostiko horrek etorkizunerako zein ondorio ekarriko dituen, pazientea berriz ere ibiltzeko edo hitz egiteko gai izango den, ospitaleratzearen arrazoia berriro agertu ahal izango den.
2013
‎Bete ezazu David Llorentek (Flushty SA enpresako ekoizpen saileko zuzendaria) bidaliko duen absentismoari buruzko datuak biltzen dituen inprimakia, eta azaldu ezazu zer egin behar dugun hortik aurrera giza baliabideen sailean.
‎6··Zerrendatu eta azaldu itzazu hautaketa prozesuan egin daitezkeen probak.
‎9··Egin ezazu elkarrizketa motak biltzen dituen taula bat, eta azaldu ezazu modu laburrean zertan datzan bakoitza.
‎2·· Zerrendatu eta azaldu itzazu enpresa batek trebakuntza beharrak detektatzeko erabil ditzakeen ohiko bideak.
‎1·· Langile berriei harrera egiteko zeregina hain garrantzitsua iruditzen zaizu? Uste duzu enpresek harrera plan bat izan behar luketela? 2·· Lanean aritua bazara, azaldu ezazu nolakoa izan zen zure lehen laneguna. Lanean inoiz aritu ez bazara, azaldu ezazu zure lehen laneguna nolakoa izatea nahiko zenukeen eta zer esperoko zenukeen enpresaren aldetik.
‎Uste duzu enpresek harrera plan bat izan behar luketela? 2·· Lanean aritua bazara, azaldu ezazu nolakoa izan zen zure lehen laneguna. Lanean inoiz aritu ez bazara, azaldu ezazu zure lehen laneguna nolakoa izatea nahiko zenukeen eta zer esperoko zenukeen enpresaren aldetik.
2015
‎Irakur itzazu segurtasun elementu horien instrukzioak, eta azaldu ezazu zer arrisku egoeratan erabili liratekeen.
2017
‎Pertsona heldu gisa, azaldu diezaiola haurrari norbera nola sentitzen den, eta antzeko sentimenduak dituztela ikusiko dute, adin tarteaz gain. Bestalde, garrantzitsua da haurra ere haren sentimenduez, pentsamenduez, beldurrez, kezkez eta abarrez hitz egitera animatzea.
‎2 Azaldu zer sumatuko zenukeen baldin eta, gidatzen ari zarela, ibilgailuaren eragingailuaren uhala hautsiko balitz; azaldu ezazu, halaber, efektu hori zergatik sortuko litzatekeen.
2018
‎Nola azaldu dezakegu pertsonen jokabidea. Nola osatzen ditugu geure sinesmeneta jarrerak?
‎1970etik 2000ra, laukoiztu egin ziren bortxaketa salaketak; baina salatu gabe geratzen diren bortxaketak salatzen direnak baino gehiago dira. Zer faktorek azaldu dezakete gaur egungo sexu erasoen izurrite hau. Sexu jazarpena jasan duten emakumeak ere asko dira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia