2010
|
|
G.
|
Adieraz
iezadak zer den" Azken Epaiketa"?
|
2011
|
|
Azter itzazu hurrengo kasuak, eta koka itzazu diagraman.
|
Adieraz
ezazu zer hezkuntza estilo den nagusi bakoitzean, zer ezaugarri dituzten eta zer ondorio izan ditzaketen haurrentzat.
|
|
8 Jarraian, aurreko ariketan adierazitako dokumentuek betetzen dituzten zeregin edo funtzio batzuk jarri ditugu.
|
Adieraz
ezazu zeri dagokion bakoitza:
|
2012
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 7
|
Adieraz
ezazu zer babes maila aplikatu behar zaion honako fitxategi hauetako bakoitzari. Justifikatu erantzuna:
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 2
|
Adieraz
ezazu zer babes mailatan aplikatu behar diren fitxategi automatizatuei buruzko segurtasun neurriak: a) Eskuratze erregistroa egitea, datuak nork eta noiz eskuratu dituen idatzita geratzeko. b) Segurtasun dokumentua idaztea. c) Segurtasun arduraduna izendatzea.
|
|
14 Zer da posta arau bat? 15
|
Adieraz
ezazu zer abantaila dituen postara Webmail bidez sartzeak. 16 Zer abantaila ditu postara posta bezero bidez sartzeak?
|
|
Lot ezazu sailkapen hori enpresarekiko harremanaren eta errentagarritasunaren irizpideetan oinarritzen direnak, eta identifika itzazu antzeko ezaugarriak dituzten bezero motak. 3
|
Adieraz
ezazu zer portaera jarraibide hartu behar dituzten aintzat saltzaileek honelako nortasuna duten bezeroekin jarduten dutenean: mesfidatia, zorrotza eta eztabaidazalea.
|
|
eta aipa ezazu hura zehazteko aztertu behar diren erosteko azturei buruzko informazioa. 9
|
Adieraz
ezazu zer desberdintasun dagoen, betiere kontsumitzailearen portaeraren ikuspegitik, pertsona baten erreferentzia taldearen eta haren familiaren artean, familia taldea den aldetik. 10 Matrikulatuta zauden eskola talde bat da.
|
|
Arrazoitu erantzuna. 6
|
Adieraz
ezazu zertan diren desberdinak iradokizuna, kexa eta erreklamazioa. Jar ezazu adibide bat janaria etxera eramateko zerbitzu baten erabileran oinarrituta.
|
|
13 Deskriba itzazu enpresek, bezeroaren arretarako zerbitzua ebaluatzeko, erabili ohi dituzten ebaluazio irizpideetako bi, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko funtzioari dagokionez. 14
|
Adieraz
ezazu zer eduki izan behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak egindako kexa erregistroak. 15 Egizu kexak kudeatzeko prozesuan sortzen diren dokumentu guztiak biltzen dituen eskema, dokumentu bakoitzaren igorlea adierazita.
|
|
AZKEN JARDUERAK 1 Aipatu eta azal itzazu, adibide baten bitartez, bezeroaren arretarako zerbitzuaren funtsezko funtzioak. 2
|
Adieraz
ezazu zer helburu lortu nahi duten enpresek bezeroaren arretarako departamentuaren betebeharren artean, estatistikak egitea sartuta. 3 Defini itzazu bezeroaren arretarako zerbitzuaren antolakuntza erabakitzeko kontuan hartu behar diren faktoreak.
|
|
6 Deskriba ezazu zer desberdintasun dagoen bezeroaren arretaren era guztietako kostuen artean. 7
|
Adieraz
ezazu zer ondorio izan ditzakeen enpresarentzat bezeroek, enpresak gogobetetasunik eza sortzen dienean, jarrera pasiboa hartzeak. 8 Gustura ez dagoen bezeroak eman ditzakeen erantzun guztietatik, zein da arriskutsuena enpresarentzat?
|
|
d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak. 11
|
Adieraz
ezazu zer ebaluazio irizpide aplikatu behar dituen bezeroaren arretarako zerbitzuak bere jardunak ebaluatzeko, kexak kudeatzeari dagokionez. 12 Adieraz ezazu ISO 9000 eta ISO 10002 arauen artean dauden desberdintasunak, kexen kudeaketaren garapenari dagokionez.
|
|
–Kontsumoko arbitraje sistema borondatezkotasunaren printzipioan oinarritzen da?. 11
|
Adieraz
ezazu zer betebehar hartzen dituzten beren gain enpresaburuek beren borondatez kontsumoko arbitraje sistemari atxikitzen zaizkionean. 12 Defini itzazu honako organo hauek:
|
|
Egin itzazu honako ataza hauek: a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b)
|
Adieraz
ezazu zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua. Horretarako, Kontsumobidek ematen duen formularioa bete dezakezu. d) Bete ezazu arbitrajea eskatzeko inprimakia. e) Adieraz ezazu zer motatako arbitraje elkargo osatuko den kasu honetarako.
|
|
a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b) Adieraz ezazu zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua. Horretarako, Kontsumobidek ematen duen formularioa bete dezakezu. d) Bete ezazu arbitrajea eskatzeko inprimakia. e)
|
Adieraz
ezazu zer motatako arbitraje elkargo osatuko den kasu honetarako. Soluzioa??
|
|
(HARTUKO DEN JENDE KOPURUA MUGATUA DA, OSTALARITZA ARAUARI JARRAIKI). OPARIREN BAT AGORTZEN BADA, BALIO BEREKO EDO HANDIAGOKO BESTE BAT EMANGO DA HAREN ORDEZ. a)
|
Adieraz
ezazu zergatik idatzi duten gutun hori eta nola lortu nahi duen erakuslearen interesa piztea. b) Zer iradokitzen dizu gutun horrek markaren nortasunari eta ematen duen enpresa irudiari buruz, c) Zer tonutan dago idatzia?
|
|
c) Zer tonutan dago idatzia? d)
|
Adieraz
ezazu zer iruditzen zaizun testuak dokumentuan duen banaketa. e) Zer gomendatuko zenioke VALENOR enpresari bere gutun komertzialen aurkezpen formalari dagokionez, f) Bereiz itzazu dokumentuan hiru zatiak (goiburukoa, gorputza eta amaiera), baita zati bakoitzaren atalak ere. g) Zure ustez, egokia al da eranskinen bat txertatzea?
|
|
KASU PRAKTIKOAK 4 Zenbait banaketa estrategia??
|
Adieraz
ezazu zer banaketa estrategia erabiltzen den honako kasu hauetan: a) Telebistan publizitate kanpaina handiak egiten zaizkion elikadura produktu bat. b) Kirol autoa. c) Gama zuriko etxetresna elektrikoa.
|
|
Esazu zer alde dagoen harreman publikoen bi tresna horien artean. 19
|
Adieraz
ezazu zer komunikazio tresna erabiltzen den honako egoera hauetako bakoitzean: a) Kirol talde batekin kontratua egitea elastikoetan enpresaren izena eraman dezan. b) Produktuak supermerkatu baten apalategietan kokatzeko modua. c) Finantza produktu bat telefonoz eskaintzea. d) Bidaia baten eskaintzaren berri ematen duten mezu elektroniko bat jasotzea.
|
2013
|
|
1··
|
Adieraz
ezazu zer ezaugarri bete behar dituen enpresa batek pertsonen komunitatetzat jotzeko.
|
|
9··Defini itzazu" kode etikoa" eta" etika batzordea" kontzeptuak.
|
Adieraz
ezazu zer lotura dagoen bien artean.
|
|
2 Lakshmi gazte indiarra Iruñeko unibertsitatean ikasten ari da.
|
Adieraz
ezazu zer ordutan deitu lioketen telefonoz bere senide edo lagunek Indiatik, hemengo iluntzeko zortzietan elkarrekin hitz egiteko.
|
|
a) Bilbo inguruan hainbat parke daudela ikus daiteke mapan.
|
Adieraz
ezazu zer izen duten eskatzen zaizkizun lekuetako parkeek.
|
2014
|
|
2
|
Adieraz
ezazu zer mendetakoak diren mapa hauek, eskuartean duzuen informazioa oinarri hartuta.
|
|
c)
|
Adieraz
ezazu zer probabilitate dagoen goiko gazta zatira iristeko, zatikiak baliatuz.
|
|
b) Bi uhin konparatuko dituzu; uhin luzera desberdina izan dute (nahi duzun neurria), baina, anplitudea berdina.
|
Adieraz
ezazu zer gertatzen den. Zer da desberdintasun horren eragina?
|
2015
|
|
Zein dagokio zeini?
|
Adieraz
ezazu zertan oinarritu zaren bikoteak egiteko.
|
2016
|
|
Zein dagokio zeini?
|
Adieraz
ezazu zertan oinarritu zaren bikoteak egiteko.
|