2000
|
|
|
Zergatik
dituzte sakon eta erraztasunez arnasteko zailtasunak hainbat eta hainbatpertsonak. Arnasak sentipenak sortzen dituelako, eta jendea sentitzeko beldurizaten delako.
|
|
Bestalde, Izateak nola eta
|
zergatik
duen zentzurik azaltzen dutenean, aipatutakofilosofo esentzialisten Izate pentsamenduaren ikuskera arartegabeak mintzo egiazkoaren posibilitatearen berri ematen badu, izan badenaren zentzua ezagutarazten duena, ezin azal diezaguke, aldiz, nolatan eta zergatik bihurtzen den Izatearen egia erreal, hots, nolatan eta zergatik gerta daitekeen gizakiak Izatearen esentzia erauztea, etaesentzia horrekin ... Izan ere, goragoesan bezala, mintzoaren errealitatea da, hain zuzen ere, azaldu beharra dagoenmirakulua.
|
2002
|
|
|
zergatik
naun kirio pizten. Soil daukan ortz loia, ta zaar iroldua
|
2007
|
|
3
|
ZERGATIK
DU GARRANTZIESTRATEGIKOA KOMUNIKAZIOAK?
|
|
Nola eta
|
zergatik
duzu lagun horrekiko adiskidetasun berezi hori?
|
|
Ez, ordea, gertatzen diren beste zenbait fenomeno.Besteak beste, ez du azaltzen zergatik onirizten dieten haur batzuek bisitatudituzten herriei, ez eta zergatik aldatzen diren haurren jarrera nazionalak gizarteklasearen, talde etnikoaren zein talde soziolinguistikoaren arabera. Horrez gain, teoria horrek ez du azaltzen
|
zergatik
duen eragina telebistak haurrek taldenazionalen inguruan duten ulermenean edo zergatik duten iritzi txarragoa herrialdeetsaiei buruz. Areago, badira teoria horren iragarpenekin bat ez datozen emaitzak.Batetik, barne talde nazionalarekiko lehentasuna ez da unibertsala 6 urteko haurrenartean (Lambert eta Klineberg, 1967; Tajfel et al., 1970, 1972).
|
|
Ez, ordea, gertatzen diren beste zenbait fenomeno.Besteak beste, ez du azaltzen zergatik onirizten dieten haur batzuek bisitatudituzten herriei, ez eta zergatik aldatzen diren haurren jarrera nazionalak gizarteklasearen, talde etnikoaren zein talde soziolinguistikoaren arabera. Horrez gain, teoria horrek ez du azaltzen zergatik duen eragina telebistak haurrek taldenazionalen inguruan duten ulermenean edo
|
zergatik
duten iritzi txarragoa herrialdeetsaiei buruz. Areago, badira teoria horren iragarpenekin bat ez datozen emaitzak.Batetik, barne talde nazionalarekiko lehentasuna ez da unibertsala 6 urteko haurrenartean (Lambert eta Klineberg, 1967; Tajfel et al., 1970, 1972).
|
|
–
|
Zergatik
du Erremolatxak besteen aurrean hitz egiteko beldurra. Izan alduzu noizbait halako beldurrik?
|
|
Hona hemen lehenengo multzoko ariketak, esangura kausalekoak (erreparatu ondo
|
zergatik
duten esangura kausala, eta zuzendu):
|
2009
|
|
Hala ere, banku zentralen eta banku pribatuen arteko maileguen pisu kuantitatiboa erlatiboki txikia da.
|
Zergatik
dute eragiketa horiek horrenbeste eragina finantza sisteman. Arrazoi batzuk aipatu dira.
|
2014
|
|
Maskulinitatearen aurkezpenak (polizia lapurren arteko jolasak, Martin betiabenturak asmatzen, joko gaiztoak proposatzen) eta feminitatearen aurkezpenak (pentsatzen ariko zara seguru aski, zergatik mehatxatzen ninduen Martinek, etazergatik isilarazten eta
|
zergatik
ninduen azpian) eskola praktiketan inskribatzen dira.Ipuinean ikusten dugun bezala maskulinitatea «femeninoa» oinperatzean oinarritzenda gorputzaren indarraren bidez (pixontzi), megasexualizazioaren bidez (kakati, oilanda). Horrela, feminitatea araua onartzean eta gorputzaren gutxiagotasuna beregain hartzearekin eraikitzen da.
|