2004
|
|
Hori da hain zuzen horren xedea. Teoria polilikoaren objektua nahiko finkatutadagoenez, badirudi ez dagoela arazo handirik egoera bakoitzcan
|
zer
metodologia crabilibehar dugun jakiteko, cta poiitikaren ikuspuntutik gaidera nagusiak zein diren identifikatzcko. Bitartean, Fiiosofia Politikoa modu asko eta dcsberdinetan erakusten den heinean, izateari bunizko galderarekin gcrtatzen den bczalaxc, ezin esan daiteke zein den horrenazterketarcn objektua, ezta dagokion mctodoiogia zchatza ere.
|
2007
|
|
Hirugarrenean, 3 ARIKETAK izena duenean, lehenengo eta bat adibide bat aurkezten da, eta (1 TEORIAn egindako moduan, eta haren indargarri) erakus ten da zelan arteztu edo zuzendu,
|
zer
metodologia erabili, zertzuk pauso eman eta zeintzuk baliabide dauden (urratsok egiten ditugu adibide konplexuetan bakarrik). Hori guztiori egiten da irakurleari laguntzeko konpontzen ondoren datozen ariketak.
|
|
Ondoren, ohi legez, proposatuko ditugu ariketa batzuk, eta eurok konpondu edo ebazteko, erakutsi nahi dugu zeintzuk urrats egin behar diren. Berriro azalduko dugu, 1 TEORIAn egindako moduan,
|
zer
metodologia erabili. Horretarako, adibide bat emango dugu erakusgarri, eta beronen azpian eskema orokor bat, erakusteko zeintzuk pauso eman behar diren.
|
|
Ondoren, ohi legez, proposatuko ditugu ariketa batzuk, eta eurok konpondu edo ebazteko, erakutsi nahi dugu zeintzuk urrats egin behar diren. Berriro azalduko dugu, 1 TEORIAn egindako moduan,
|
zer
metodologia erabili. Horretarako, adibide bat emango dugu erakusgarri, eta beronen azpian eskema orokor bat, erakusteko zeintzuk pauso eman behar diren.
|
2009
|
|
Kasu horiek erritmo nahasteak direla eta azal daitezke, hala nola QT luzearen sindromea edo QT laburra; esaterako, egiturazko zeinurik ematen ez duten ezaugarriak dituzte.
|
Zer
metodologia erabiltzen dute lagin horiek aztertzeko. Hasieran, bahetze (screening) bat egingo dugu, literatura medikoan deskribatutako mutazioak bilatzeko, errendimendu handiko genotipo teknologia batekin (MassARRAY).
|
2011
|
|
Horixe. Zergatik idatzi zuten,
|
zer
metodologiarekin, zer kultur formazio zuten, zer esku hartze publiko izan zuten, zer testuinguru historikoan kokatzen ziren, zer ekarpen izan zituzten bere garaian. Historia intelektual hori oso interesgarria da, historiografia, azken finean, historia kulturala delako.
|
2015
|
|
|
Zer
metodologia erabili dute. Zer ondoriotara iritsi dira?
|
2016
|
|
2 Zein izan da bi filologoen ikerketa lanaren helburua?
|
Zer
metodologia erabili dute. Zer ondoriotara iritsi dira?
|
2017
|
|
|
Zer
metodologia eta material erabiliko dituzu?
|
2018
|
|
• II.
|
Zer
metodologia da egokiena Gipuzkoan erakunde publikoen, euskalgintzaren, bestelako gizarte eragileen eta herritarren arteko lankidetza modu eraginkorrean antolatzeko tokian tokiko errealitate soziolinguistikoa eraldatu ahal izateko?
|
2019
|
|
|
Zer
metodologia erabiltzen duzu?
|
2020
|
|
Beste toki batzuetan agertzen denarekin alderatu ahal izateko ere, lanak antzekoak izatea lortu behar da, ez baitago prozedura bateraturik; ez laginketak egiteko, ez hartutako laginen azterketak egiteko, ezta emaitzak adierazteko ere. Europako Itsas Estrategian badago deskribatuta zer aztertu behar den, baina ez du adierazten
|
zer
metodologia erabili, eta Europa mailan, zailtasunak daude datuak konparatzeko garaian. Zientzialarien aldetik, konponbidea ematen ari zaio hutsune horri; hala ere, plastikoak eta mikroplastikoak erronka bat dira, eta ikerketa ildo asko dituzte, galderak ugari direlako.
|
2021
|
|
Horretarako, baina, zer lan dinamika eta
|
zer
metodologia eramaten den funtsezkotzat jotzen du LIR1 ek, eta askotan zailtasun bihurtzen dela. Irakasleak metodologia eta euskarri berriagoak gelara eramateko gai direla dio, baina ikasleak ipuinak eta poemak sortzen jartzen dituztela huts hutsean eta nolako ariketa eskatzen ari zaizkien ia ohartu gabe.
|
2022
|
|
Imagen: Gustavo Fring EBk kontsulta publikoa jarri zuen martxan 2020an ingurumen alegazioen oinarriak finkatzeko, EB osoan fidagarriak, konparagarriak eta egiaztagarriak izan daitezen
|
zer
metodologia erabili behar den zehazteko. Kontsulta horrek agerian utzi du kontsumitzaileek nola Produktuaren ingurumen aztarna (HAP edo PEF, Product Environmental Footprint) ingurumena gehiago errespetatzen duten hautabideak aukeratzeko tresna eraginkorra. Metodologia hau produktu baten ingurumen inpaktua kalkulatzen du, haren bizi zikloa aztertuta.
|
|
Europako batez besteko datuekin alderatuta, Araban, Bizkaian eta Gipuzkoan herritar bakoitzak elikagai gutxiago xahutzen ditu; izan ere, aurreko azterlanen arabera, Europako biztanle bakoitzak urtero 173 kilo elikagai inguru xahutzen ditu. Bittor Oroz Eusko Jaurlaritzako Nekazaritza, Arrantza eta Elikagaien Politikako sailburuordearen arabera, baina, egoera «ezin da gehiegi konparatu», besteak beste, ez dakitelako
|
zer
metodologia erabili duten datua ateratzeko.
|