Emaitzak: 10
2000 | ||
Baina hona hemen horren guztiaren muga: ? | Zer leku emanantiabertzale diren euskaldunei?? 8 Edo euskara ez dakiten abertzaleei. Ezin erantzun.Impassean gaude, Buesari egurra ematea gauza erraza zen neurrian, zer gertatzen daBuesaren antzeko politika daraman Oliveri euskaldun petoarekin? | |
2002 | ||
Ahoz gorak (eta guk planteatutako kasu honetan ipuinek ere) ikasleen ikas esperientzian | zer leku eta zer lanketa izan duen eztabaidatu beharra dago.Gehienetan kontrako jarrera izaten dute edo garrantzi gabekotzat jotzendute, batez ere nagusiek. Heziketa eta sentsibilizazioa egitea komeni dairakaskuntza saio arruntetan lekurik izan ohi ez duten generoak direlako: eskolan edo euren kabuz lantzen duten, nola, gustuko duten, nola gustatukolitzaiekeen lantzea, e.a. | |
2003 | ||
Eta | zer leku izango lukete egungo estatuek makroegitura. Honetan ere aditu gehienak bat datoz: | |
2004 | ||
Platonek artearen inguruan sorturiko hausnarketak politikarekin zuen zerikusi handia, estatu Idealean artistak | zer leku izan zezakeen jakin nahi baitzuen. Aristotelesek, berriz, artea bera aztertu zuen, batik bat hiru mota: | |
2007 | ||
Bestalde, hona hemen adibide batzuk jakiteko | zer lekutan (aditzaren ezker edo eskuma) erabiltzen duen perpaus osagarria gure idazle klasikoetan klasikoenak, Axularrek. Axularren liburua, Gero, 60 kapitulu edo kontakizunez dago osatuta. | |
2009 | ||
Gauzajakina baita guztia ezin dugula gogoan atxiki. | Zer leku dute memoriaren eraikitzeeta transmisio prozesuetan. Nola uztartu dokumentu ofizial eta artxibategien bidezbatik bat eraiki izan den memoria instituzionalizatua eta bestelako memoriak? | |
Arretak goi mailako funtzio psikologikoen artean leku nagusi bat hartzen du.Izan ere, arreta | zer lekutan jartzen den, gauza batzuetaz edo besteotaz izango garakontziente. Horrela, sintomen pertzepzioan eragiten duen faktore psikologikoetakobat da arreta. | |
2014 | ||
Zergorpuzkera eta keinukera sentituko genituzke geure? | Zer lekutan kantatuko genuke. Zer ordutan. Zer umore mota generabilke? | |
Etxeetan, geletan. ? | Zer lekutan? –Oheetan. | |
2019 | ||
Hortaz, hiriaren agerpenak euskaleleberrigintzan zer nolako eragina izan duen aztertzeaz gain, gerora izan duen bilakaera etapresentzia hartze garrantzitsua landu nahi da etorkizunean, baita hiriaren irudikapenen garapenhorrek testuinguru sozialarekin dituen harremanak behatu ere. Horretarako, beharrezkoa daeuskal literatura arloa nola eraiki den eta nazioarteko literatur sisteman | zer leku hartu dituenaztertzea, Bourdieuren (1995) proposamen teorikoari jarraikiz. Hiriak lotura zuzena daukaMendebaldeko kulturarekin, espazio urbanoetan islatzen baitira europar jendarte modernoarenharreman sare, gatazka eta tentsio nagusiak (Pike, 1981). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
zer leku | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
zer leku hartu | 1 (0,01) |
zer leku jarri | 1 (0,01) |
zer leku kantatu | 1 (0,01) |
zer leku ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |