Emaitzak: 8
2002 | ||
Ahoz gorak (eta guk planteatutako kasu honetan ipuinek ere) ikasleen ikas esperientzian zer leku eta | zer lanketa izan duen eztabaidatu beharra dago.Gehienetan kontrako jarrera izaten dute edo garrantzi gabekotzat jotzendute, batez ere nagusiek. Heziketa eta sentsibilizazioa egitea komeni dairakaskuntza saio arruntetan lekurik izan ohi ez duten generoak direlako: eskolan edo euren kabuz lantzen duten, nola, gustuko duten, nola gustatukolitzaiekeen lantzea, e.a. | |
2015 | ||
Toki batzuetan eztabaidagarriagoa izan da agian, | zeren aurreko lanketa nahikoa ez da egin eta" ez dakit zergatik nagoen hemen"," ez dakit zergatik estali dudan burua" … eta badator norbait egiten ari garena kritikatzera eta ez dakit arrazoiak ematen. Oso garrantzitsua da jakitea zergatik zauden hor, bestela ez dizu balio ahalduntzeko. | |
Horrek guztiak aukera ematen digu irakasleekin eztabaida plazaratzeko: zenbateraino daude testu genero horiek modu kontzientean gure curriculumean?, lanketa espezifikorik egitea posible da?, lanketa hori nork egin behar du?, | zer lanketa modu egin litzateke?, zein metodologia erabili?, nola ebaluatu. Gure prestakuntza ereduan helburua da irakasleak hausnartzea, eta horretarako dira horrelako galderak, erakutsi duten argazki horretan agertzen ez diren aukeren inguruan ere pentsarazteko eta ahozko hizkuntza ikas irakasteko markora gerturatzeko. | |
2016 | ||
Horrez gain, Lizeaga auzoan ere parte hartzea lantzen ari dira, azterketa bat egiten, auzoaren biziberritzeaz eta lanketa urbanistikoaz. " Auzokideek hausnartuko dute zer nolako auzoa nahi duten, eta horretarako | zer lanketa egin behar den". | |
2018 | ||
Psikologoarengana jo ohi duena biktima da; baina jazarlearen kasuan, | zer lanketa egitea komeni da. Elkarrizketaren hasieran esan bezala, bullying egoera mantentzen duena da ikusleen isiltasuna edo haiek erasotzaileari ematen dioten babesa. | |
2021 | ||
Horri jarraiki, bi ideia garrantzitsu harilkatzen dira ikastetxeetan proposatzen diren irakurgaien inguruan: alde batetik, zer irakurgai eta zer motatako irakurketa proposatu, hots, autore eta obra kanonikoak, ikasleengandik hurbilago egon daitezkeenak, obra bakarra edo aukera askekoa, ikasleek hautatutakoak izan behar diren edota irakasleek proposatutakoak, | zer lanketa egiten den irakurgaiekin, etab. gai honi ondoko atal batean helduko zaio modu sakonagoan; eta, bestetik, nola inplikatu behar diren familiak eta hezkuntza komunitateko beste zenbait kide irakurketari berezkoa duen izaera soziala emateko eta literaturaren transmisioaren zein balioespenaren partaide egiteko. Azken ideia hori, halaber, ikasleen ikaskuntza prozesuarekiko inplikazioarekin nahiz ardura hartzearekin lotuta dagoen zerbait da. | |
2023 | ||
Hori ikusirik, | zer lanketa egin litzateke Arlo Sozioekonomikoan. Zer diskurtso landu entitate publiko zein pribatuekin? | |
Nolakoa izan da prozesua? | Zer lanketa egin duzue? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 8 (0,05) |
Lehen forma
zer | 6 (0,04) |
Zer | 1 (0,01) |
zeren aurreko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
zer lanketa | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
zer lanketa egin | 5 (0,03) |
zer lanketa modu | 1 (0,01) |
zer lanketa nahiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |