Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2002
‎Ahoz gorak (eta guk planteatutako kasu honetan ipuinek ere) ikasleen ikas esperientzian zer leku eta zer lanketa izan duen eztabaidatu beharra dago.Gehienetan kontrako jarrera izaten dute edo garrantzi gabekotzat jotzendute, batez ere nagusiek. Heziketa eta sentsibilizazioa egitea komeni dairakaskuntza saio arruntetan lekurik izan ohi ez duten generoak direlako: eskolan edo euren kabuz lantzen duten, nola, gustuko duten, nola gustatukolitzaiekeen lantzea, e.a.
2015
‎Toki batzuetan eztabaidagarriagoa izan da agian, zeren aurreko lanketa nahikoa ez da egin eta" ez dakit zergatik nagoen hemen"," ez dakit zergatik estali dudan burua" … eta badator norbait egiten ari garena kritikatzera eta ez dakit arrazoiak ematen. Oso garrantzitsua da jakitea zergatik zauden hor, bestela ez dizu balio ahalduntzeko.
‎Horrek guztiak aukera ematen digu irakasleekin eztabaida plazaratzeko: zenbateraino daude testu genero horiek modu kontzientean gure curriculumean?, lanketa espezifikorik egitea posible da?, lanketa hori nork egin behar du?, zer lanketa modu egin litzateke?, zein metodologia erabili?, nola ebaluatu. Gure prestakuntza ereduan helburua da irakasleak hausnartzea, eta horretarako dira horrelako galderak, erakutsi duten argazki horretan agertzen ez diren aukeren inguruan ere pentsarazteko eta ahozko hizkuntza ikas irakasteko markora gerturatzeko.
2016
‎Horrez gain, Lizeaga auzoan ere parte hartzea lantzen ari dira, azterketa bat egiten, auzoaren biziberritzeaz eta lanketa urbanistikoaz. " Auzokideek hausnartuko dute zer nolako auzoa nahi duten, eta horretarako zer lanketa egin behar den".
2018
‎Psikologoarengana jo ohi duena biktima da; baina jazarlearen kasuan, zer lanketa egitea komeni da. Elkarrizketaren hasieran esan bezala, bullying egoera mantentzen duena da ikusleen isiltasuna edo haiek erasotzaileari ematen dioten babesa.
2021
‎Horri jarraiki, bi ideia garrantzitsu harilkatzen dira ikastetxeetan proposatzen diren irakurgaien inguruan: alde batetik, zer irakurgai eta zer motatako irakurketa proposatu, hots, autore eta obra kanonikoak, ikasleengandik hurbilago egon daitezkeenak, obra bakarra edo aukera askekoa, ikasleek hautatutakoak izan behar diren edota irakasleek proposatutakoak, zer lanketa egiten den irakurgaiekin, etab. gai honi ondoko atal batean helduko zaio modu sakonagoan; eta, bestetik, nola inplikatu behar diren familiak eta hezkuntza komunitateko beste zenbait kide irakurketari berezkoa duen izaera soziala emateko eta literaturaren transmisioaren zein balioespenaren partaide egiteko. Azken ideia hori, halaber, ikasleen ikaskuntza prozesuarekiko inplikazioarekin nahiz ardura hartzearekin lotuta dagoen zerbait da.
2023
‎Hori ikusirik, zer lanketa egin litzateke Arlo Sozioekonomikoan. Zer diskurtso landu entitate publiko zein pribatuekin?
‎Nolakoa izan da prozesua? Zer lanketa egin duzue?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia