Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2009
‎Halako ekimenetan, hain zuzen, are eta nabarmenagoa da komunitatea kudeatzeko premia, harreman edo espazio bat partekatu ez ezik, elkarren egiten baitituzte helburu batzuk eta horiek lortzeko bideak. Lankidetzako pizgarriak ere bestelakoak izan ohi dira, berebiziko garrantzia hartzen baitu komunitateak gizabanakoen ekintzaren eragile gisa zer helburu lortu nahi duen edo hari zer zentzu eman nahi dion. Horregatik guztiagatik, nekezago gauzatu daiteke lankidetza deritzogun modu hau, nahiz eta talde adimentzat daukagun hori baino aberasgarriago eta hurbilekoago gertatzen zaigun hasieran.
2011
‎Elena Unzueta Bizkaiko Txakolina jatorri izeneko lehendakaria da eta upategien areto honekin zer helburu lortu nahi diren azaldu digu.
‎Tutoretza da irakasleek gelako didaktikaren osagarri den jarduera hori garatzeko duten tresna nagusia. Eraginkorra izan dadin, beharrezkoa da tutoreek aldez aurretik zehaztea zer helburu lortu nahi dituzten eta zenbait jarraibide betetzea, konfiantza giroa sortzeko eta ikasleekin duten harremana sendotzeko.
2012
‎Azalpen batzuk ematen dituzte; adibidez, produktu bakoitzak zer nolako eragina duen organismoan, zer helburu lortzen diren horiek erabilita edo zenbat denboran erabiltzea komeni den, baina zortzi orritatik hirutan (Claudebell.es; Vitalmarket.es eta Parafarmaciaonline.es) ez dute ohartarazten produktuek zer nolako ondorio kaltegarriak edo nahi gabekoak izan ditzaketen.
‎AZKEN JARDUERAK 1 Aipatu eta azal itzazu, adibide baten bitartez, bezeroaren arretarako zerbitzuaren funtsezko funtzioak. 2 Adieraz ezazu zer helburu lortu nahi duten enpresek bezeroaren arretarako departamentuaren betebeharren artean, estatistikak egitea sartuta. 3 Defini itzazu bezeroaren arretarako zerbitzuaren antolakuntza erabakitzeko kontuan hartu behar diren faktoreak.
‎Iraupenari dagokionez, txokoak luzarorako muntatu behar dira (hiruhilekorako); beraz, argi izan behar dugu zer helburu lortu nahi diren haurrek eremu horietan egingo duten edo egin duten jarduera piloaren bidez.
‎Hori dela eta, aurrezkiak horietara bideratu aurretik, zenbait aholku jarraitzea komeni da: Dirua balio zorro batean utzi nahi bada, lehenik eta behin, zer arrisku maila egin nahi den, zer errentagarritasun lortu nahi den, zer helburu lortu nahi diren eta dirua zein epetan utz daitekeen aztertu behar da. Profila kontserbadorea bada eta erabiltzaileak balore seguruak bilatzen baditu, hobe da azaleratzen ari diren herrialdeetako funtsetatik ihes egitea.
‎Batez ere, zehaztu nahi den ideia zehaztu behar da. Hor sartzen dira enpresaren izena, zer egiten duen, zer produktu edo zerbitzu saltzen duen, non dagoen, negozio jakin hori zergatik aukeratu den, edo zer helburu lortu nahi diren. Merkatu azterketa egitea.
2014
‎Motibazio handia izateak autokontrola eta pertseberantzia mantentzen lagun dezake helburu batzuk lortzeko. Hala ere, garrantzitsua da zehaztea zer helburu lortu nahi diren, zertarako eta zer lortuko den horrekin. Alor batean agortuta egoteak beste batzuen autokontrola murritz dezake.
2016
‎ikusi dugu. Baina ekintzak pentsatu aurretik, garbi izan behar duzu zer helburu lortu nahi
‎Bintaren komunitatean gizarte zibilak oinarrizko behar sozialak asetzeko ekintzak pentsatzen dituela ikusi dugu. Baina ekintzak pentsatu aurretik, garbi izan behar duzu zer helburu lortu nahi duzun/ dituzun. Helburuak pertsona bakoitzak mundu idealaz duen ikuspegiaren araberakoak dira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia