Emaitzak: 9
2002 | ||
Ez dugu asmatuko heziketa egokia ematen gizarteari bizkarra ematen badiogu, alegia, gizarteko arazoei entzungor egiten badiegu. Horregatik, ezinbestekoa da zehatz mehatzaztertzea, | zer ezaugarri dituen gure ikasleek aurkituko duten testuinguruak. Hainzuzen, testuinguruak Europa du izena, eta berau kultura ezberdinez osaturikoesparru geografiko txikia da. | |
2011 | ||
Eskolak bete dezakeen oso oinarrizko zeregina da ikasle etorkinen jatorrizko hizkuntzak zein diren ezagutu eta | zer ezaugarri dituzten ikustea. Ez bakarrik ezaugarri tipologikoak. | |
2012 | ||
Bigarrenik, mezuak errorera eraman ditzake kontsumitzaileak edo erabiltzeak, baldin eta ez badu behar bezala azaltzen zein den mezuaren izaera eta helburua; hots, publizitatea egitea. Hori gertatzen den ikusteko, mezuaren inguruabar guztiak aztertu dira, bai mezua nola eginda dagoen, bai mezua zabaltzeko erabili diren espazioak eta komunikabideak | zer ezaugarri dituzten. Alde horretatik, Lehiaketa Desleialaren Legearen 7 artikuluan esaten da, hain zuzen ere, dela jarduera bat estalia dela esan, baldin eta testuinguruak argi eta garbi uzten badu jarduera horren helburua publizitatea edo merkataritza egitea dela. | |
2014 | ||
Psikologian, galdera batzuk deskribatzaileak izaten dira (adibidez: | zer ezaugarri ditu memoriak, adineko pertsonengan?), beste batzuk erlaziozkoak (adibidez: elkarri lotuta daude gurasoen prestakuntza edo hezkuntza maila eta seme alaben errendimendu akademikoa?), eta abeste batzuk kausalitatezkoak (Gestalten psikoterapia eraginkorra da antsietate egoerak modu adierazgarrian arintzeko?), eta abar. | |
Zertan dira desberdin bizi ziklo eta bizi itxaropen kontzeptuak? | Zer ezaugarri dituzte ehun urtetik gorako pertsonek. Emakumeen eta gizonen arteko zer desberdintasunek eragiten dute longebitatean? | |
| Zer ezaugarri ditu sexualitateak zahartzaroan? | |
4 | Zer ezaugarri dituzte zeharkako diseinuek? | |
2015 | ||
Lan honetan, gaia bere testuinguruan kokatu ostean (2 atala), gure azterketa linguistikoa zertandatzan eta orain arte zer ondorio nagusi atera ditugun azalduko dugu (3.1 atala), bai eta Konbitzuldatu baseak | zer ezaugarri dituen ere (3.2 atala). | |
2019 | ||
Beraz, lehen edizioko abestiak jartzen ditu Korrikaren diskurtso musikatuak izango dituenoinarri batzuk: nor den subjektua, | zer ezaugarri dituen, zer den euskara subjektuarentzat eta zeinden subjektuaren lurraldea. Gehien bat subjektuaren ezaugarriak izango dira aldatzen joangodirenak Euskal Herriko gizartean gertatzen diren aldaketak medio. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
zer ezaugarri | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
zer ezaugarri ukan | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |