2013
|
|
Basozainak, hasteko, gogorarazi dizu zer dioen legeak txakurrak mendian lotuta ez eramateari buruz. Ondoren, zure larritasuna ikusita,
|
zer
egin behar duzun proposatu dizu.
|
|
1 Ezer baino lehen, argi izan behar duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa:
|
zer
egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta zertarako egin behar duzun. Horrela ote da?
|
|
1 Ezer baino lehen, argi izan behar duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa: zer egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta
|
zertarako
egin behar duzun. Horrela ote da?
|
|
|
ZER
EGIN BEHAR DUT?
|
|
|
ZERGATIK
EGIN BEHAR DUT. NORENTZAT EGIN BEHAR DUT?
|
|
Hasieran argitu duzue unitatearen eskakizuna. Orain, hari aurre egiteko,
|
zer
egin behar duzuen hausnartuko duzue.
|
|
1 Lehenik,
|
zer
egin behar dugun zehaztuko dugu; horretarako, irakurri arretaz 2 jarduerako eskaera.
|
|
Galdera: ekintza gauzatzeko
|
zer
egin behar dut?
|
|
b)
|
Zer
egin behar da unitate batetik hurrengo txikiagora pasatzeko?
|
|
c)
|
Zer
egin behar da unitate batetik hurrengo handiagora pasatzeko?
|
|
d) Zergatik edo
|
zertarako
egin behar dugu?
|
|
g) Behin puntuak adierazita,
|
zer
egin behar da grafikoa amaitzeko?
|
|
d) Zergatik edo
|
zertarako
egin behar dugu?
|
|
c) Taula ondo aztertu eta erantzun:
|
zer
egin behar dela uste duzue bi zatikiren arteko biderketa egiteko?
|
|
d. Zergatik eta
|
zertarako
egin behar dugu?
|
|
d. Zergatik eta
|
zertarako
egin behar dugu?
|
|
rdenagailuek eta prozesu automatikoek gero eta presentzia handiagoa dute gure egunerokoan. Baina prozesu horiek gertatu aurretik, norbaitek erabaki du
|
zer
egin behar duen makinak edo ordenagailuak egoera bakoitzean. Horretarako programa informatiko bat diseinatu eta sortu behar izan du, eta
|
|
d. Zergatik eta
|
zertarako
egin behar dugu?
|
2014
|
|
a) Hasteko, taularen lehenengo zutabean, zehaztu
|
zer
egin behar duzuen egoeraren eskakizunak gauzatzeko. Lan hori
|
|
1 Lehenik,
|
zer
egin behar duzuen zehaztuko duzue; horretarako, irakurri berriro arretaz 1 jarduerako eskaera.
|
|
|
Zertarako
egin behar duzue?
|
|
|
ZER
EGIN BEHAR DUZUE HORRE TARAKO?
|
|
1 Lehenik, zehaztu
|
zer
egin behar duzuen, hirunaka; irakurri berriro, arretaz, 1 jarduerako eskaera.
|
|
Norentzat egin behar duzue?
|
Zertarako
egin behar duzue?
|
|
|
Zertarako
egin behar duzue?
|
|
|
Zer
egin behar dut?
|
|
|
Zer
egin behar dut?
|
|
Zergatik edo
|
zertarako
egin behar dugu?
|
|
Nola?
|
Zer
egin behar da neurri bat unitate batetik hurrengo txikiagora eraldatzeko. Eta hurrengo handiagora eraldatzeko?
|
|
Baina nola hasi lanean?
|
Zer
egin behar duzue. Zer behar duzue?
|
|
Baina nola hasi lanean?
|
Zer
egin behar duzue. Zer behar duzue?
|
|
Zergatik edo
|
zertarako
egin behar dugu?
|
|
|
Zer
egin behar da, ordea, biraketa gorputzen azalera kalkulatzeko?
|
|
Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri lehenengo jarduerako egoera, arretaz, eta, osatu honako taula hau, gelakideen artean.
|
|
Objektua mugitu, atzera eta aurrera eramanez.
|
Zer
egin behar dute pertsona horiek irudia enfokatzeko?
|
|
|
Zer
egin behar da?
|
|
1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri hasierako jarduerako egoera, arretaz, eta osatu taula, gelakideon artean.
|
|
Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri hasierako jarduerako egoera, arretaz, eta osatu taula hau, gelakideen artean.
|
|
d. Zergatik eta
|
zertarako
egin behar dugu?
|
|
d. Zergatik eta
|
zertarako
egin behar dugu?
|
|
d) Zergatik eta
|
zertarako
egin behar dugu?
|
|
d. Zergatik eta
|
zertarako
egin behar dugu?
|
2016
|
|
1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri lehenengo jarduerako egoera, arretaz, eta behar izanez gero, ikusi bideoa berriro. Ondoren, osatu gelakideen artean taula hau.
|
|
Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz, hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa. Ondoren, osatu jarraian duzun taula, gelakideen artean.
|
|
|
Zer
egin behar dugu eta nola. Zertarako?
|
|
|
Zer
egin behar dugu eta nola?
|
|
1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zehazki
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri behar adina aldiz bigarren jardueran proposatutako hasierako egoera. Ondoren, osa ezazue gelakideen artean taula hau.
|
|
Planifikazio lan honetan, saiatu kokatze jardueran proposatutako erronkaren eskakizunak zehazten; ondo abiatzeko garrantzizkoa baita jakitea zehazki
|
zer
egin behar den.
|
|
Planifikazio lan honetan, saiatu kokatze jardueran proposatutako erronkaren eskakizunak zehazten; emaitza ederrak lortzeko funtsezkoa baita zorrotz planifikatzea
|
zer
egin behar den.
|
|
ZEREGINAK
|
ZER
EGIN BEHAR DUGU ZEREGINAK ONDO BETETZEKO. NORK ZER EGINGO DU?
|
|
1 Zure ustez,
|
zer
egin behar duzue?
|
|
ZEREGINAK
|
ZER
EGIN BEHAR DUGU ZEREGINAK ONDO BETETZEKO. NORK ZER EGINGO DU?
|
|
ZEREGINAK
|
ZER
EGIN BEHAR DUGU ZEREGINAK ONDO BETETZEKO. NORK ZER EGINGO DU?
|
|
Eskaera behar bezala betetzeko, lehenik, irakurri arretaz zereginak eta osatu kontrol zerrenda, zeregin bakoitzean
|
zer
egin behar duzuen zehaztuz. Ondoren, kontrol zerrenda partekatu eta zuzendu/ osatu, behar izanez gero.
|
|
Ondoren, kontrol zerrenda partekatu eta zuzendu/ osatu, behar izanez gero. Halaber, planifikatu zuetako bakoitzak
|
zer
egin behar duen.
|
|
ZEREGINAK
|
ZER
EGIN BEHAR DUGU ZEREGINAK ONDO BETETZEKO. NORK ZER
|
|
a) Zuen ustez,
|
zer
egin behar duzue?
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo
|
zertarako
egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
Hau da, a b a c= a (b c) propietateari biderkagai komuna atera esaten zaio. Behatu arretaz biderkagai komuna ateratzeko propietatea adierazten duen identitateari, eta, ondoren, adieraz ezazue hitzez
|
zer
egin behar den propietatea aplikatzeko.
|
|
6 Nola kalkulatuko zenuke polinomio baten karratua?
|
Zer
egin behar da (P (x)) 3 egiteko. Eta (P (x)) n egiteko?
|
|
d) Zergatik edo
|
zertarako
egin behar dugu hori guztia?
|
|
Hori ere zabalera konstanteko kurba itxia denez, makinetan erabil daiteke, makinek txanponaren zabalera neurtzen baitute.
|
Zer
egin behar da horrelako txanpon bat irudikatzeko. Azal ezazue prozedura.
|
|
d) Zergatik edo
|
zertarako
egin behar dugu hori guztia?
|
2017
|
|
1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz, hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa. Ondoren, osatu taula hau gelakideen artean.
|
|
Lana ondo planifikatzeko, lehenik,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi bideoa berriz ere. Ondoren, osatu honako taula hau gelakideen artean.
|
|
Lana ondo planifikatzeko, lehenik eta behin,
|
zer
egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri arretaz hasierako jardueran proposatutako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi bideoa berriz ere.
|
|
baladen ezaugarriak zehazteko eskema erabiliz, identifika dezatela zer berdintasun eta desberdintasun dituzten bi testuek. Argi eta garbi adierazi diezue
|
zer
egin behar duten, baita zenbat denbora izango duten horretarako ere!
|
|
Aurreko jarduerek zenbateraino lagundu dizuete unitatean fisikaren zer atal landuko dugun jakiten? Planifikazio lan honetan, saiatu kokatze jardueran proposatutako erronkaren eskakizunak zehazten, emaitza onak lortzeko funtsezkoa baita
|
zer
egin behar den zorrotz planifikatzea.
|
|
c) Bestalde, ikus dezagun
|
zer
egin behar den baltsa ur gainean egonkor egon dadin eta hondoratu ez dadin. Nola eraikiko dugu?
|
|
ZEREGINAK
|
ZER
EGIN BEHAR DUGU ZEREGIN HAUEK ONDO
|
|
c Idatzi zereginak eta osatu kontrol zerrenda, bakoitzak
|
zer
egin behar duen ondo zehaztuz. Planifikazioa hurrengo jardueran berreskuratuko duzue.
|
|
2
|
Zer
egin behar duzuen argi ikusi ondoren, begiratu zer ikasiko duzuen, zehatz mehatz, unitate honetan.
|
|
a) Bideoaren informazioa kontuan hartuta, idatzi paragrafo batean
|
zer
egin behar duzun. Erronka hobeto deskribatzeko, baliatu 5 Wak:
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo
|
zertarako
egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze ja
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo
|
zertarako
egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
d) Zergatik edo
|
zertarako
egin behar dugu hori guztia?
|