Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 76

2013
‎Basozainak, hasteko, gogorarazi dizu zer dioen legeak txakurrak mendian lotuta ez eramateari buruz. Ondoren, zure larritasuna ikusita, zer egin behar duzun proposatu dizu.
‎1 Ezer baino lehen, argi izan behar duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa: zer egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta zertarako egin behar duzun. Horrela ote da?
‎1 Ezer baino lehen, argi izan behar duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa: zer egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta zertarako egin behar duzun. Horrela ote da?
ZER EGIN BEHAR DUT?
ZERGATIK EGIN BEHAR DUT. NORENTZAT EGIN BEHAR DUT?
‎Hasieran argitu duzue unitatearen eskakizuna. Orain, hari aurre egiteko, zer egin behar duzuen hausnartuko duzue.
‎1 Lehenik, zer egin behar dugun zehaztuko dugu; horretarako, irakurri arretaz 2 jarduerako eskaera.
‎Galdera: ekintza gauzatzeko zer egin behar dut?
‎b) Zer egin behar da unitate batetik hurrengo txikiagora pasatzeko?
‎c) Zer egin behar da unitate batetik hurrengo handiagora pasatzeko?
‎d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu?
‎g) Behin puntuak adierazita, zer egin behar da grafikoa amaitzeko?
‎d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu?
‎c) Taula ondo aztertu eta erantzun: zer egin behar dela uste duzue bi zatikiren arteko biderketa egiteko?
‎d. Zergatik eta zertarako egin behar dugu?
‎d. Zergatik eta zertarako egin behar dugu?
‎rdenagailuek eta prozesu automatikoek gero eta presentzia handiagoa dute gure egunerokoan. Baina prozesu horiek gertatu aurretik, norbaitek erabaki du zer egin behar duen makinak edo ordenagailuak egoera bakoitzean. Horretarako programa informatiko bat diseinatu eta sortu behar izan du, eta
‎d. Zergatik eta zertarako egin behar dugu?
2014
‎a) Hasteko, taularen lehenengo zutabean, zehaztu zer egin behar duzuen egoeraren eskakizunak gauzatzeko. Lan hori
‎1 Lehenik, zer egin behar duzuen zehaztuko duzue; horretarako, irakurri berriro arretaz 1 jarduerako eskaera.
Zertarako egin behar duzue?
ZER EGIN BEHAR DUZUE HORRE TARAKO?
‎1 Lehenik, zehaztu zer egin behar duzuen, hirunaka; irakurri berriro, arretaz, 1 jarduerako eskaera.
‎Norentzat egin behar duzue? Zertarako egin behar duzue?
Zertarako egin behar duzue?
Zer egin behar dut?
Zer egin behar dut?
‎Zergatik edo zertarako egin behar dugu?
‎Nola? Zer egin behar da neurri bat unitate batetik hurrengo txikiagora eraldatzeko. Eta hurrengo handiagora eraldatzeko?
‎Baina nola hasi lanean? Zer egin behar duzue. Zer behar duzue?
‎Baina nola hasi lanean? Zer egin behar duzue. Zer behar duzue?
‎Zergatik edo zertarako egin behar dugu?
Zer egin behar da, ordea, biraketa gorputzen azalera kalkulatzeko?
‎Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri lehenengo jarduerako egoera, arretaz, eta, osatu honako taula hau, gelakideen artean.
‎Objektua mugitu, atzera eta aurrera eramanez. Zer egin behar dute pertsona horiek irudia enfokatzeko?
Zer egin behar da?
‎1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri hasierako jarduerako egoera, arretaz, eta osatu taula, gelakideon artean.
‎Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri hasierako jarduerako egoera, arretaz, eta osatu taula hau, gelakideen artean.
‎d. Zergatik eta zertarako egin behar dugu?
‎d. Zergatik eta zertarako egin behar dugu?
‎d) Zergatik eta zertarako egin behar dugu?
‎d. Zergatik eta zertarako egin behar dugu?
2016
‎1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri lehenengo jarduerako egoera, arretaz, eta behar izanez gero, ikusi bideoa berriro. Ondoren, osatu gelakideen artean taula hau.
‎Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz, hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa. Ondoren, osatu jarraian duzun taula, gelakideen artean.
Zer egin behar dugu eta nola. Zertarako?
Zer egin behar dugu eta nola?
‎1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zehazki zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri behar adina aldiz bigarren jardueran proposatutako hasierako egoera. Ondoren, osa ezazue gelakideen artean taula hau.
‎Planifikazio lan honetan, saiatu kokatze jardueran proposatutako erronkaren eskakizunak zehazten; ondo abiatzeko garrantzizkoa baita jakitea zehazki zer egin behar den.
‎Planifikazio lan honetan, saiatu kokatze jardueran proposatutako erronkaren eskakizunak zehazten; emaitza ederrak lortzeko funtsezkoa baita zorrotz planifikatzea zer egin behar den.
‎ZEREGINAK ZER EGIN BEHAR DUGU ZEREGINAK ONDO BETETZEKO. NORK ZER EGINGO DU?
‎1 Zure ustez, zer egin behar duzue?
‎ZEREGINAK ZER EGIN BEHAR DUGU ZEREGINAK ONDO BETETZEKO. NORK ZER EGINGO DU?
‎ZEREGINAK ZER EGIN BEHAR DUGU ZEREGINAK ONDO BETETZEKO. NORK ZER EGINGO DU?
‎Eskaera behar bezala betetzeko, lehenik, irakurri arretaz zereginak eta osatu kontrol zerrenda, zeregin bakoitzean zer egin behar duzuen zehaztuz. Ondoren, kontrol zerrenda partekatu eta zuzendu/ osatu, behar izanez gero.
‎Ondoren, kontrol zerrenda partekatu eta zuzendu/ osatu, behar izanez gero. Halaber, planifikatu zuetako bakoitzak zer egin behar duen.
‎ZEREGINAK ZER EGIN BEHAR DUGU ZEREGINAK ONDO BETETZEKO. NORK ZER
‎a) Zuen ustez, zer egin behar duzue?
‎Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
‎Hau da, a b a c= a (b c) propietateari biderkagai komuna atera esaten zaio. Behatu arretaz biderkagai komuna ateratzeko propietatea adierazten duen identitateari, eta, ondoren, adieraz ezazue hitzez zer egin behar den propietatea aplikatzeko.
‎6 Nola kalkulatuko zenuke polinomio baten karratua? Zer egin behar da (P (x)) 3 egiteko. Eta (P (x)) n egiteko?
‎d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia?
‎Hori ere zabalera konstanteko kurba itxia denez, makinetan erabil daiteke, makinek txanponaren zabalera neurtzen baitute. Zer egin behar da horrelako txanpon bat irudikatzeko. Azal ezazue prozedura.
‎d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia?
2017
‎1 Zein dira hasierako egoeraren eskakizunak? Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz, hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa. Ondoren, osatu taula hau gelakideen artean.
‎Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi bideoa berriz ere. Ondoren, osatu honako taula hau gelakideen artean.
‎Lana ondo planifikatzeko, lehenik eta behin, zer egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri arretaz hasierako jardueran proposatutako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi bideoa berriz ere.
‎baladen ezaugarriak zehazteko eskema erabiliz, identifika dezatela zer berdintasun eta desberdintasun dituzten bi testuek. Argi eta garbi adierazi diezue zer egin behar duten, baita zenbat denbora izango duten horretarako ere!
‎Aurreko jarduerek zenbateraino lagundu dizuete unitatean fisikaren zer atal landuko dugun jakiten? Planifikazio lan honetan, saiatu kokatze jardueran proposatutako erronkaren eskakizunak zehazten, emaitza onak lortzeko funtsezkoa baita zer egin behar den zorrotz planifikatzea.
‎c) Bestalde, ikus dezagun zer egin behar den baltsa ur gainean egonkor egon dadin eta hondoratu ez dadin. Nola eraikiko dugu?
‎ZEREGINAK ZER EGIN BEHAR DUGU ZEREGIN HAUEK ONDO
‎c Idatzi zereginak eta osatu kontrol zerrenda, bakoitzak zer egin behar duen ondo zehaztuz. Planifikazioa hurrengo jardueran berreskuratuko duzue.
‎2 Zer egin behar duzuen argi ikusi ondoren, begiratu zer ikasiko duzuen, zehatz mehatz, unitate honetan.
‎a) Bideoaren informazioa kontuan hartuta, idatzi paragrafo batean zer egin behar duzun. Erronka hobeto deskribatzeko, baliatu 5 Wak:
‎Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze ja
‎Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
‎d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia