Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2002
‎Behe urratsetan, batez ere, hiztegia lantzen da etagalderen erantzunak prestatzeko bide zuzena. Besteetan testu eratan arreta gehiagojartzen dugu eta askoz ere kontzienteagoak dira lana zertarako egiten ari diren.Betetzeko ariketak sartu ditugunean, azalpenak eskatzen dizkigute.
‎Gainera, irakasleak ereberehala ohitzen gara ikaslearen hizkerarekin, akatsekin, espresioekin eta abar, etadei gutxi batzuk erantzun ondoren, esfortzu handirik gabe, berehala ulertzen duguesan nahi duena. Hala ere, txandakatze hauek ondo antolatu behar dira, ikasleaksentitu behar du beste aldean dagoenak badakiela zer egiten ari den, hurbil sentitubehar du, konfiantza eman behar dio; eta ez dizkio beti galdera berdinak erantzunarazi behar. Tutorea, aldiz, ikastaroa irauten duen bitartean pertsona bera da, horixe baita ikaslearen erreferentea eta bere prozesu osoaren berri daukana.
2007
‎Gero eta enpresa gehiagok ikusten du publizitatearen merkatuaoso esplotatuta dagoela, iragarkiak toki guztietan dauzkagula, eta albisteak, informazioak, sinesgarritasun handiagoa duela. Sinesgarritasun handiagoa du bestebatek, kasu honetan, komunikabideek esaten baldin badute zu zer egiten ari zareneta nolakoa zaren.
‎Ideia horrek, askotan, berrikuntza ekarri beharrean, hobekuntzajarraitua dakar, edo onenean, pitinka hobetzea. Baina enpresa munduan pitinkagaratuz bazoaz, edota uste baduzu% 3 igoz ongi zoazela, guk kontuz ibiltzekoesaten dugu; izan ere, gehienetan ez baitakizu konpetentzia zer egiten ari den.Konpetentzia urte horretan% 5 igo bada, zure% 3ko igoera ez da batere nahikoa.Aldiz, zure hobekuntza% 15 edota% 20koa baldin bada, oso zaila da konpetentziak hori hobetzea, oraindik enpresek oso egitura bertikalak eta pisutsuak dauzkatelako eta oso zurrunak direlako merkatuari bizkor erantzun ahal izateko.Malgutasuna lortzen badugu, aldiz, hobeto erantzungo dugu.... Horrek ez du esannahi etengabeko hobekuntza egin behar ez dugunik; egin behar da, nahitaez, bainabenetan besteen aurretik jarriko gaituena, hobekuntza erradikala da.
‎Enpresa bezala, gure helburuetako bat hauxe da: jendeak ikustea bere enpresa nolakoa den, eta kanpora begira, enpresaz harroegotea. Jakin behar dute enpresak zeintzuk helburu dituen, zer egiten ari den, agian, parte hartzen dutelako horretan baina ez direla kontziente... Batzuetan, gerta daiteke kaleko edonork ezagutzea enpresako hainbat gauza eta barruandagoenak ez...
‎Gure kasuan argi geneukan zeintzuk ziren EITBn geneuzkan komunikaziokanalak, bagenekien zer egiten ari ginen barne komunikazioari dagokionez, bainaegituratu gabe geneukan. Egitura gabe ere, posible da komunikazioa lantzeaborondatea izanez gero, baina ez da lortzen erakunde osoa inplikatzea.
2011
‎Hainbat motibo eduki ditzake aukera ezberdinak egiteko: besteek egindako gomendioetara egokitzea; besteek zer egiten ari den galdetzen diotenerako erantzun bat edukitzea; besteen zaletasunetan oinarrituta jarduerak aukeratzea; hutsune sentimenduak eramanda, asebeteko duten jarduerak egitea.
2015
‎Ekologian ere, alde egongo zara edoez, baina azkenean neurtu daitezkeen gauzak dira. Askoz zailagoa da gizarte zientzietan, gu konplexuagoak garelako, eta horrela goaz, hiru planeta behar ditugu gu bezala bizitzeko, pentsa zer egiten ari garen. Hizkuntzan egon daitezkeen eraginak ere neurtu daitezke.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia