2002
|
|
Behe urratsetan, batez ere, hiztegia lantzen da etagalderen erantzunak prestatzeko bide zuzena. Besteetan testu eratan arreta gehiagojartzen dugu eta askoz ere kontzienteagoak dira lana
|
zertarako
egiten ari diren.Betetzeko ariketak sartu ditugunean, azalpenak eskatzen dizkigute.
|
|
Gainera, irakasleak ereberehala ohitzen gara ikaslearen hizkerarekin, akatsekin, espresioekin eta abar, etadei gutxi batzuk erantzun ondoren, esfortzu handirik gabe, berehala ulertzen duguesan nahi duena. Hala ere, txandakatze hauek ondo antolatu behar dira, ikasleaksentitu behar du beste aldean dagoenak badakiela
|
zer
egiten ari den, hurbil sentitubehar du, konfiantza eman behar dio; eta ez dizkio beti galdera berdinak erantzunarazi behar. Tutorea, aldiz, ikastaroa irauten duen bitartean pertsona bera da, horixe baita ikaslearen erreferentea eta bere prozesu osoaren berri daukana.
|
2007
|
|
Gero eta enpresa gehiagok ikusten du publizitatearen merkatuaoso esplotatuta dagoela, iragarkiak toki guztietan dauzkagula, eta albisteak, informazioak, sinesgarritasun handiagoa duela. Sinesgarritasun handiagoa du bestebatek, kasu honetan, komunikabideek esaten baldin badute zu
|
zer
egiten ari zareneta nolakoa zaren.
|
|
Ideia horrek, askotan, berrikuntza ekarri beharrean, hobekuntzajarraitua dakar, edo onenean, pitinka hobetzea. Baina enpresa munduan pitinkagaratuz bazoaz, edota uste baduzu% 3 igoz ongi zoazela, guk kontuz ibiltzekoesaten dugu; izan ere, gehienetan ez baitakizu konpetentzia
|
zer
egiten ari den.Konpetentzia urte horretan% 5 igo bada, zure% 3ko igoera ez da batere nahikoa.Aldiz, zure hobekuntza% 15 edota% 20koa baldin bada, oso zaila da konpetentziak hori hobetzea, oraindik enpresek oso egitura bertikalak eta pisutsuak dauzkatelako eta oso zurrunak direlako merkatuari bizkor erantzun ahal izateko.Malgutasuna lortzen badugu, aldiz, hobeto erantzungo dugu.... Horrek ez du esannahi etengabeko hobekuntza egin behar ez dugunik; egin behar da, nahitaez, bainabenetan besteen aurretik jarriko gaituena, hobekuntza erradikala da.
|
|
Enpresa bezala, gure helburuetako bat hauxe da: jendeak ikustea bere enpresa nolakoa den, eta kanpora begira, enpresaz harroegotea. Jakin behar dute enpresak zeintzuk helburu dituen,
|
zer
egiten ari den, agian, parte hartzen dutelako horretan baina ez direla kontziente... Batzuetan, gerta daiteke kaleko edonork ezagutzea enpresako hainbat gauza eta barruandagoenak ez...
|
|
Gure kasuan argi geneukan zeintzuk ziren EITBn geneuzkan komunikaziokanalak, bagenekien
|
zer
egiten ari ginen barne komunikazioari dagokionez, bainaegituratu gabe geneukan. Egitura gabe ere, posible da komunikazioa lantzeaborondatea izanez gero, baina ez da lortzen erakunde osoa inplikatzea.
|
2011
|
|
Hainbat motibo eduki ditzake aukera ezberdinak egiteko: besteek egindako gomendioetara egokitzea; besteek
|
zer
egiten ari den galdetzen diotenerako erantzun bat edukitzea; besteen zaletasunetan oinarrituta jarduerak aukeratzea; hutsune sentimenduak eramanda, asebeteko duten jarduerak egitea.
|
2015
|
|
Ekologian ere, alde egongo zara edoez, baina azkenean neurtu daitezkeen gauzak dira. Askoz zailagoa da gizarte zientzietan, gu konplexuagoak garelako, eta horrela goaz, hiru planeta behar ditugu gu bezala bizitzeko, pentsa
|
zer
egiten ari garen. Hizkuntzan egon daitezkeen eraginak ere neurtu daitezke.
|