Emaitzak: 7
2002 | ||
Ala, egunerokotasunetik ihesi, publikoari ahalik gauza gehien kontatzeko ahalegina egingo du? | Zer berririk asmatuko ibiliko ote da, ezer berririk eskaintzeko? | |
2005 | ||
Nik ezetz esango nuke, baina Linorekin, ez dago sekula jakiterik... Beti dabil zer edo | zer berria asmatu nahian. Profesional aparta da. | |
2008 | ||
Esaera aberats eta jakingarriak, ezta? Eta gu, hor ibiltzen gara, sarritan, | zer berriak asmatu nahian, inguruan ditugunak ezagutzen ez ditugulako. Badugu, bada, oraindik zer jorratu! | |
2017 | ||
Hortaz, heziketa sistema ezabatu, berdin mantendu edo eraldatu daiteke. Batetik, berdin mantentzearen antzutasuna adierazi dugu jada eta, bestetik, ezabatu eta zerotik zer edo | zer berria asmatzea ere arriskutsua iruditzen zaigu. Azkenik, eskola erritua eraldatzen saiatu genuke, gerora zer edo zer oso bestelakoa bilakatu behar badu ere; edo desagertu... | |
2021 | ||
" Hainbat esperientzia pilotu lantzen ari dira dagoeneko, eta beste herrialdeetan zer egiten ari diren ere aztertzen ari gara. Zer edo | zer berria asmatu beharrean, uste dut komeni dela kanpoan egiten ari direna eta ondo ateratzen ari dena gure egoerara eta bizimodura egokitzea. Bide horretan ari gara oraindik lanean". | |
Asperdurari dagokionez ere, dena ezin baita dibertigarri izan, egungo ume eta gazte hiper eszitatuek ez dakite" aspertzen", ez dakite asperdurari etekina ateratzen eta zer edo | zer berria asmatzeari ekin, irudimena lantzen, une orotan egon behar baitute entreteniturik. Hori guztia gutxi balitz, Lacey, Cobb eta beste batzuen lan etnografikoek erakusten digute ikasle mota bi dagoela; batetik, eskolarekin identifikatzen dena eta eskolaren balioak bere egiten dituena eta, bestetik, eskolaren aurkako sentimenduak garatzen dituena. | |
Hots, geroz eta berdinagoak izateko joera horri aurre egiteko identitate kulturalen aldarriak ugarituz doaz geroz eta hibridoagoak diren hirietan. Eta horrek guztiak arazo larria suposatzen du praktikan, eskolek nazio identitate bat inprimatu behar dutelako, ikasgela barruan kultura edo identitate nagusia partekatzen ez duten ikasle asko egon ohi denean, eskolan aniztasuna gero eta handiagoa denean; beste alde batetik, mendebaldean episteme hipermoderno paradoxikoa zabaldu da, zeinen arabera dena omen dagoen hilik, baina zer edo | zer berria asmatzeko behar handia dagoen; hots, desertuko bakardadeak, zaurgarritasunak eta noraezak eragindako katastrofismoaren eta desertuari aurre egiteko eraikitako ilusiozko oasietatik hedatutako zoriontasun positiboaren arteko nolabaiteko topagune bat. Eskolak ere, horren eraginez, zoriontsu izateko burbuila immunologiko mingarriak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Pamiela | 3 (0,02) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
zer berri | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
zer berri asmatu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |