2002
|
|
Joxerra Garziaren lana izan da bertsoa
|
zer
marko teorikotik aztertu daitekeen tajuzkoen azaltzea. Erretorika klasikotik, alajaina.
|
2010
|
|
Aurreko astean adierazitakoa berresteaz gain?. Guk emaniko aurrerapausoen aurrean kontrako jarrera agertu du ETAk??, desadostasunaren gakoa non zegoen ere azaldu zuen lehen aldiz: . Ez dago aldez aurretik zehazterik Nafarroak eta EAEk
|
zer
marko osatu behar dugun etorkizunean, eta, gainera, hori ezinbesteko baldintza moduan jarri indarkeria amaitzeko. Hori ez daukagu onartzerik.
|
2013
|
|
Mart� nez de Lunak funtsean proposatzen duen gaiari(
|
zer
marko kontzeptual erabili euskarak iritzi publikoaren prestigioaren lehia irabaz dezan), esperimentu txiki batekin erantzun diot: bezeroak irabaztearekin konparatzea.
|
2015
|
|
Orduan Tolosaldekoa daukagu, Kabiakoa ere hortxe, beste herri batean ere egingoda gutxienik, eta honen zabalkundea ere egingo dugu UEMAko herrietan. Joango gara zehazten, oraingoz tresna bat daukagu eta praktikak erakutsiko digu gero
|
zer
marko eman honi. Azkenengogaldera.
|
2020
|
|
Eta honekin New Yorkera bidaiatu zuenean Warholen" The Factory" ren hasierako egunak eta egun emankorrenak ezagutu zituela. Guzti honetaz inork ez daki ziur zer den egia eta
|
zer
Markok, hirira itzulitakoan, bere lagunak harritzeko asmatutako edo ederturiko gezurra. Edonola, Markoren asmoa irakiten zegoen giro sortzaile eta ludiko hura gure hirira ekartzea zen; gure hiri hau, orduan, garaiko korronte kulturalak oraindik inportatu ez zituen hiri gris eta kontserbadore bat baitzen.
|
2021
|
|
Erretorika hezkuntza sistemaren oinarri izatetik erabat desagertzera pasatu zen, eta erromantikoek bertsolaritza deskubritu zutenean ez zuten
|
zer
marko 696 zegokion asmatzen jakin: " The discussion as to whether they were simply bertsolaris or could also be considered poets fascinated cultural promoters, observers, and critics in the 19th century" (Gabilondo, 2016:
|
|
Eta, ebaluazioa ere noski, baina garrantzitsua iruditzen zaigu didaktikara eramateko urratsak, justifikazioa eta ikuspegia hemen argitzea, esan dugun moduan, baliabide didaktiko literarioaz harago doan proposamen batez ari garelako: hau da, nondik, zer logikatik,
|
zer
markotik eraikitzen den hori guztia, ondoren, errutinen egokitzapenak egin behar direnean edota antzekoak izan daitezkeen beste proposamen batzuk eraikitzerakoan, oinarrian dauden printzipio horiek ezagutzeak ahalbidetuko duelako.
|
|
Produkzioa eta erreprodukzioa bereizten ari ziren garaian, sexu bakarreko eredutik bi sexuko eredura pasatu zen, diferentzia substantziala bihurtuz. Bistakoa denez, elkarrekintza sozialean ezagutzen, definitzen eta gorpuzten da gorputza, testuinguru eta marko jakinaren bidez. Alabaina, ez dago
|
zertan
marko heterozuzen hori birsortu. Hasteko, ez da beti hala egin.
|
2022
|
|
K05, K06, K07 eta K08 testuetan islatzen den diskurtsoari erreparatuz gero, Iñaki Martinez de Luna soziolinguistak 2013 urtean argitaratutako euskararen framingaren azterketa aipatzea ezinbestekoa da. Martinez de Lunak euskara gizartean zerekin lotzen den, edo
|
zer
marko interpretatiboren txapelpean ulertzen den, aztertu zuen 2013ko ikerlan horretan. Hala, esan daiteke euskararen inguruko errealitatearen hautematea eta irudikapena gidatzen dituzten egitura kognitibo ezberdinak daudela.
|