Emaitzak: 8
2007 | ||
Jahoda k (1963a, 1964) ere arazo hori aztertu zuen 6 urtetik 11 urtera bitarteko haurrekinGlasgowen. Ikerketaren arabera, 6 | urteko haur batzuek ulertzen zuten Eskoziaren, Glasgowen eta Britainia Handiaren arteko harreman geografikoa, bainabaziren 10 eta 11 urteko batzuk ez zekitenak Glasgow Eskozian zegoenik ere.Horrekin batera, Jahoda ohartu zen 6 urtekoen% 31k, 8 urtekoen% 56k eta 8 9urtekoen% 90ek baieztatzen zutela britainiarrak eta eskoziarrak zirela aldi berean.Hala, taldekidetzen artean egon daitekeen harremanaren ule... | |
Bestalde, ezagutza geografikoa denbora pasatu ahala areagotzen den arren, ezda aurkitu ezagutza horren eta adinaren zein ezagutza mailaren arteko erlaziorik.Adibidez, Jahoda k egiaztatu zuen 6 | urteko haur batzuek ulertzen zutela Glasgowen, Eskoziaren eta Britainia Handiaren arteko harremana. Ostera, 10 urteko zenbaithaurrek ez zuten ulertzen Glasgow Eskoziaren barruan zegoenik ere. | |
Piaget eketa Weil-ek (1951) egiaztatu zuten 5 urteko haur suitzarrek ukatu egiten zutelasuitzarrak zirenik, nahiz eta beren herrialdearen izena ezagutu. Lambert-ek etaKlineberg ek (1967), berriz, ikusi zuten 6 | urteko haurrek batzuek, haiek, terminoa (adibidez: | |
2016 | ||
Iritzi horiek funtsezko laguntza izan ziren aldizkariaren editorea Biologia azterketa argitaratzen bukatuko du. Istorio horren aurrean, galdera hau sortzen da: «Zortzi | urteko haur batzuek artikulu zientifiko bat argitaratu dute nazioartean ezaguna den aldizkari batean? «. | |
2017 | ||
Lodreseko Wembley auzotik bota zituzten puxika horiek azaroaren 13an, eta 24 ordutan Arabara iritsi ziren, Mantxako kanala, Frantzia zati bat eta Kantauri Itsasoa zeharkatu ondoren. Hamar eta hamaika | urteko haur batzuek jaurti zituzten Barham Primary Schooletik, bullying aren aurkako mezuak mundura zabaltzeko asmoz; errespetuz jokatzeko aholkuak bidali zituzten, baita jarrera positiboaren aldeko gomendioak ere. | |
2021 | ||
Erresunptiborik gabeko jokabidea errazkiago erabiltzen da, noski, isiltzen dena egiturazko kasu batean denean eta adizkiak komunztaduraz seinalatzen duelarik hura: Ezagutzen ditut apezak, [Ø buruhauste ederrik baitute [hamabi | urteko haur batzuek egin galderi] xuxen ihardetsi beharrez] (Hiriart Urruti); Nahi baduzie jin, badira" Ranchero" nausi eder batzu, [Ø oroz gainetik, eskualdun alabak nahi baitituzte emaztetzat] (Larzabal). | |
2022 | ||
Bederatzi | urteko haur batzuk bilera daukate erabakitzeko zer egin eskola amaitu ondoren. | |
2023 | ||
Niretzat ez zegoen inolako arazorik, baina zuzendariarengana joan nintzenean ez dakizu zelako errieta egin zidan! Oso kezkatuta zegoen, antza, hamaika | urteko haur batzuek Gernika osoaren aurrean emango zuten irudiaz. Nik inprobisazio batzuk prestatuta geneuzkala esan nion, esketx antzeko batzuk, luzera handiko emanaldi bat egin beharrean zerbait laburragoa aurkeztuko genuela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
urteko | 8 (0,05) |
Lehen forma
urteko | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
urteko haur | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
urteko haur batzuk | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |