Emaitzak: 5
2002 | ||
Izatez, Farmazia Fakultatean dauden irakasle euskaldunen %31, 2 behin behineko titularrak dira eta %37, 5 irakasle lagunak. Lehenengoen kasuan, hurrengo bi | urteetan egoera egonkortzea espero da, eta beste hainbeste gerta daitekeirakasle lagunekin 4 urteko epean. Bilakaera horrek sailetako agintariekikomenpekotasun txikiagoa ekarriko du eta, borondatea egonez gero, ikerkuntza etalan talde euskaldun iraunkorrak eratu ahal izango dira. | |
izenekoegoitza ederra, aurton lehen aldiz magistergo bat eskaintzea ahalbidetu diona.Baina aurrera eginen badu, oraindik are urrats ausartagoak egin ditu, euskaldun jendeak demokrazia honetan ghettoan sartzeko joerari aurkakotasunsendoz erantzunen bazaio, alegia, beharbada gure unibertsoa sortzen eta osatzenutzi bai, baina erdaldunena den unibertso nagusia ezertan ere inarrosi eta eragingabe. Arazoan sartu gabe ere, gogora ditzagun euskararen eginkizuna etapresentzia, aitzakiak aitzakia, Donostiako Udako Ikastaroak direlakoetan (hutsarenhurrengo ez, baina kasik), edota azken | urteotako egoera politiko latzeanEuskaldunon Egunkariaren eragin indarra, egunkari horretan hainbat eta hainbatproposamen eta gogoeta argi eskaini baitira. | |
2013 | ||
Regiones Devastadas ek, OSHk eta udalak. Guztiek, urbanizazio plan berriari jarraituz, etxebizitzaren gabezia arintzea eta haien baldintza higienikoak hobetzea izan zuten helburu, aurreko | urteetako egoera gibelean utziz. Regiones Devastadas eko arduradunek hala deskribatu zituzten ordura arte eraikitako etxeen ezaugarriak: | |
Espazio gehiago irabazi eta osasungarria ez zen espazio bat saihestea helburu zuen Ego ibaiaren estaltzea izan zen proiekturik esanguratsuena, estolderia, ur hornikuntza, argiztapena eta kale berrien egituraketarekin batera. Gainera herriaren zabalgunea eta industriarako eta aisialdirako espazio espezifikoak ere planteatu ziren, bai etxeek bai industriek jarraitu behar zituzten gutxieneko argiztapen eta espazio ezaugarriak azpimarratuz eta, hortaz, aurreko | urteetako egoera hobetuz. | |
2017 | ||
Azken | urteetan egoera eta testuinguru desberdinetan ikertu da etxeko hizkuntzak eta bigarrenhizkuntzak hirugarren hizkuntzaren ikasketa prozesuan izan dezaketen eragina. Gauzatutakoikerketetan ondorioztatu da hizkuntza ikasleek transferitzen dituztela aurretiaz garatutako errekurtsolinguistikoak ikasten ari diren hizkuntzara. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
urte | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
urte egoera | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
urte egoera egonkortu | 1 (0,01) |
urte egoera gibel | 1 (0,01) |
urte egoera hobetu | 1 (0,01) |
urte egoera politiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |