Emaitzak: 8
2001 | ||
15 eta 25 | urte bitarteko neskek jasaten dute, batez ere | |
Anorexia nerabeen gaixotasuna izan ohi da. Batez ere, 15 eta 25 | urte bitarteko neska gazteena.Ez dute ezertxo ere jaten eta, jakina, argaldu eta gaixotu egiten dira. | |
2002 | ||
Izan ere, 25 urte baino gazteagoak direnenartean, euskaldunak erdaldun elebakarrak baino gehiago dira. Nagusitasun horierabatekoa da 5 eta 14 | urte bitarteko neska mutiletan, adin talde horretaneuskaldunen portzentajea %50etik gorakoa baita, berori izaki gaur egun adin taldeetan euskaldunena. | |
2009 | ||
Gure helburua bikoitza izan zen. Batetik, 14 eta 16 | urte bitarteko neska etamutilen kiroltasun maila aztertu nahi izan genuen, haien artean egon zitezkeen desberdintasunak analizatuz. Bestetik, adin tarte horretako nerabeen kiroltasun mailan, gurasoek zein entrenatzaileek duten eragina aztertu nahi genuen. | |
2011 | ||
Haien iritziak interesatzen zitzaizkigun, aldaketa garai hauek etxean nola bizi dituzten testatu nahi genuen. Hartara, 1418 | urte bitarteko neska mutilen gurasoen iritziak jakiteko bi eztabaida talde eta elkarrizketa sakon bat egin ziren 2009an. Lehen eztabaida taldea Gasteizen egin zen; bestea Bilbon. | |
Jende gehien pilatzen zuena aukeratu zen. Bertan ilaran zeuden gurasoei galdetu zitzaien ea 14 eta 18 | urte bitarteko neska mutilen tutoreak zirenetz. Erantzuna baiezkoa izanez gero, ikerketaren berri ematen zitzaien: | |
2014 | ||
Han jabetu ziren, lehen aldiz, emozio konpartituasko zituztela, ordura arte nork bere izaerari egotzitako beldurrak, zalantzak etaezinak. 18 eta 28 | urte bitarteko neska gazte haiek, plazan gutxi asko saiatuaketa arituak, «bertsolari oso» izateko ezina aitortu zioten elkarri, besamotzarensentsazioa. Ez omen zekiten «benetako bertsolariak» imitatzen. | |
7 urteetatik 11 | urteetara bitarteko neska mutilek pentsamendu modu berri bat lortzen dute. Esaterako, haien heziketa ingurunearen arabera zenbat eta ezaguera eta zereginak konpontzeko estrategia gehiago izan, orduan eta ahalmen handiagoa izango dute informazioa prozesatzeko eta beren oroitzapen kognitiboen kontrola hobetzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
urte | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
urte bitarteko | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
urte bitarteko neska | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |